Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Variabel stuur helpt!
    Vanaf 50 dan ofzo

Comment

• Vandaag op de E314 richting Leuven een nieuwe E220 cdi Elegance in een beige kleur voorbijgereden. Aan het stuur zat een man van om een bij de 70 jaar. Deze E heeft dus het dekseltje voor z'n potje gevonden...

Zo lelijk deze E in deze uitvoering...

Gisteren heb ik in Maasmechelen een zwarte zien voorbijrijden. Deze had een AMG-pakket en zag er al heel wat beter uit, maar echt knap vond ik 'm niet...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Een E (van eender welk model) welke geen avantgarde is of AMG/sport-pakket heeft is altijd lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          Een E (van eender welk model) welke geen avantgarde is of AMG/sport-pakket heeft is altijd lelijk!
          Ja, maar nu is zelfs met die 2 dure opties het resultaat niet overtuigend.
          De W211 was/is in avantgarde trim een mooie wagen, goede lijn, sportief en klasse.
          Deze, mja......in amg kan het net gaan.

Comment

Vandaag op de E314 richting Leuven een nieuwe E220 cdi Elegance in een beige kleur voorbijgereden. Aan het stuur zat een man van om een bij de 70 jaar. Deze E heeft dus het dekseltje voor z'n potje gevonden...

Gisteren heb ik in Maasmechelen een zwarte zien voorbijrijden. Deze had een AMG-pakket en zag er al heel wat beter uit, maar echt knap vond ik 'm niet...
            Er rijdt ook een zilveren rond met AMG pakket en het pano dak--> serieus nice.
            Gisteren reed er ook een tenorietgrijze rond, met Z-platen, niet gezien?

Comment

• Heb je er nu een testrit mee gedaan?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                I disagree. Een S/W211 Classic in 't zwart en met een dikke velg onder, is ook reteknap. Bijna helemaal ontchroomd, oogt wel stoer zo.

Comment

Heb je er nu een testrit mee gedaan?
                  Als je op de vorige pagina zou kijken zou je het zien ja

Verslag volgt vandaag of morgen ofzo

Comment

• Waarom zwieren ze zo kleine uitlaten aan de E.
                    Vandaag een gezien met onzichtbare uitlaten.

Comment

• Voila

Comment

• Bekijk hier de auto-video over de Mercedes E63 AMG S 4MATIC rijtest

Comment

• mijn tante heeft de hare van vandaag, glk

Comment

• GLK zal binnenkort wel meer en meer verschijnen, als die leasertjes hun 220 en 250CDI kunnen bestellen

Comment

• Net bericht gehad van de garage,produktiedatum van onze E is 16 juli
                              Alleen spijtig dat er nu volgende week net 2 verlofdagen invallen (20 en 21 juli,brugdag en feestdag)........
                              Hoop 'm dus eind volgende week te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                Net bericht gehad van de garage,produktiedatum van onze E is 16 juli
                                Alleen spijtig dat er nu volgende week net 2 verlofdagen invallen (20 en 21 juli,brugdag en feestdag)........
                                Hoop 'm dus eind volgende week te hebben
                                Is dat niet wat snel, een dikke week na de productie?

Comment

• We hadden eerst een c besteld maar ze hadden een verkeerde uitvoering geleverd,daarom dat we nu een E besteld hebben.
                                  Die C werd 's maandags gemaakt (produktiedatum) en 's donderdags stond 'm gepoetst in de showroom
                                  Volgens de verkoper is dat met onze E hetzelfde, dus nu maar hopen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                    We hadden eerst een c besteld maar ze hadden een verkeerde uitvoering geleverd,daarom dat we nu een E besteld hebben.
                                    Die C werd 's maandags gemaakt (produktiedatum) en 's donderdags stond 'm gepoetst in de showroom
                                    Volgens de verkoper is dat met onze E hetzelfde, dus nu maar hopen hé
                                    Ah, ik wist niet dat dat zo snel ging.

Comment

• 'k Heb 'm nu al een aantal keer irl gezien, en 'k vind 'm eigenlijk niet zo knap. Vooral de voorkant vind ik vreemd. Ook lijkt hij echt bijzonder groot (hij stond naast een S-klasse, en die leek echt maar een fractie groter).
                                      freude am fahren

Comment

• Gisteren mijn mijn 2e 250 cdi gezien en nu geen taxi.

Ook nog maar 2 coupés gezien, 1 met Nederlands platen, andere met garageplaten.

Voor de rest al veel nieuwe E's gezien, meer al dan nieuwe golf.

Comment

• Ja,ze beginnen ze vlot te leveren momenteel heb ik de indruk
                                          Maar ik heb wel nog geen witte met een panoramisch dak en een amg-pakket zien rijden

Comment

Working...
                                          X