Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is omdat deze foto's de E-klasse betreft met 6 of 8 cilinders. Jij hebt een 4 cilinder besteld waarbij er wel een pook op de middenconsole staat. Voor het overige is alles identiek...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ok,Thanks.
      Ziet er wel prachtig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
        Ok,Thanks.
        Ziet er wel prachtig uit
        Mooie keuze. De volgende wordt hoogstwaarschijnlijk ook wit. Wou het al doen voor de outgoing E-klasse maar mijn vrouw vond het maar niets . Maar inderdaad, de nieuwe E klasse staat nu toch beter met wit. Een panoramisch dak staat nu ook hoog op de lijst. Wellicht ga ik voor een licht & beige interieur (dus geen AMG pakket voor mij) om het harde contrast met het wit wat te temperen. Eind dit jaar bestel ik mijn speeltje.

Proficiat. Mooie combinatie. Je post dan toch wat foto's niet?

Comment

• Dagje verlof en eens rustig de opties aan het bekijken... 't ja waarom niet hé .

Iedereen gaat spontaan naar het Avantgarde pakket. Ik ook (heb ik vandaag ook). Nooit aan iets anders gedacht. Maar...

Moest je nu geen Avantgarde nemen, maar het standaardmodel met AMG Sportpakket. Dan heb je het AMG pakket voor ongeveer de prijs van een Avantgarde, met het AMG styling kit en 18" ipv 17".

Nu denk ik dit niet te doen, maar eigenlijk is het wel het overwegen waard. Neem een standaard en een AMG pakket ipv Avantgarde en je hebt een veel sportievere wagen voor dezelfde prijs.

Wat denken jullie?

Comment

• Ik zou sowieso voor het AMG-pakket gaan. Geeft de auto onmiddelijk een andere, mooiere, potentere look. En zeker op wit is het een must imo.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
              Ik zou sowieso voor het AMG-pakket gaan. Geeft de auto onmiddelijk een andere, mooiere, potentere look. En zeker op wit is het een must imo.
              Maar heb je dan de Xenon-lichten en de LED-dagverlichting? Ik denk het niet en dat is toch ook wel het mooie aan een Avantgarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Toch niet. Dit is het interieur van het AMG-pakket.

Ziehier foto's van het interieur van de E63 AMG...

Dat hout is prachtig...

Die E met het AMG pakket van Modern had dat volgens mij ook.

Comment

• Deze auto kan mij echt niet bekoren

Precies of de japanners hebben er zich mee gemoeid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Dat hout is prachtig...

Is dat niet hetzelfde hout als in een avantgarde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                      Ja. .

Comment

• is dat gewoon esdoorn ?

Comment

Dat hout is prachtig...

Jup. Als die E 19" velgen had, was em af geweest. Zeer knappe 250cdi
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                            Ik denk het wel ja

Imo knapper dan alu.

Comment

Dat hout is prachtig...

Ik heb daarstraks in de E250cdi met amg-pakket gezeten van garage modern in Bree en die heeft toch de aluminiuminleg of bedoelen jullie een andere garage?

Comment

• Nope, dat is idd die garage.

Was het een grijze 250 CDI?

Op de middenconsole heeft 'ie idd alu, maar in de deuren en dergerlijke had hij wel degelijk dat esdoornhout.
                                Tenzij ze ondertussen een andere hebben al?

Comment

Ik heb daarstraks in de E250cdi met amg-pakket gezeten van garage modern in Bree en die heeft toch de aluminiuminleg of bedoelen jullie een andere garage?
                                  In die wagen heb ik ook gezeten tijdens de voorstelling. Het interieur van die wagen is zeer knap met, zoals ik al eerder zei, fantastisch zittende zetels.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Waar is de versnellingspook op de eerste foto's?
                                    Of is dit misschien een optie dan???
                                    Kan er niets van terugvinden op mijn bestelbon.
                                    Bij automaten zit alles rond het stuurwiel dacht ik
                                    je kan het 'pookje' zien door het stuur als je goed kijkt zie je ook de D-R-P enzo staan
                                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                                      Bij automaten zit alles rond het stuurwiel dacht ik
                                      je kan het 'pookje' zien door het stuur als je goed kijkt zie je ook de D-R-P enzo staan
                                      Zoals BMWMB al zei, dit is enkel vanaf de 6 cilinders. De rest gewoon op de middentunnel.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

• Wat een oerlelijk ding!

Comment

• 't belangrijkste is dat ie komfortabel is

dat je hem daarbij mooi vind is meegenomen

Comment

Working...
                                          X