Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is omdat deze foto's de E-klasse betreft met 6 of 8 cilinders. Jij hebt een 4 cilinder besteld waarbij er wel een pook op de middenconsole staat. Voor het overige is alles identiek...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Mooie keuze. De volgende wordt hoogstwaarschijnlijk ook wit. Wou het al doen voor de outgoing E-klasse maar mijn vrouw vond het maar niets . Maar inderdaad, de nieuwe E klasse staat nu toch beter met wit. Een panoramisch dak staat nu ook hoog op de lijst. Wellicht ga ik voor een licht & beige interieur (dus geen AMG pakket voor mij) om het harde contrast met het wit wat te temperen. Eind dit jaar bestel ik mijn speeltje.
Proficiat. Mooie combinatie. Je post dan toch wat foto's niet?
Dagje verlof en eens rustig de opties aan het bekijken... 't ja waarom niet hé .
Iedereen gaat spontaan naar het Avantgarde pakket. Ik ook (heb ik vandaag ook). Nooit aan iets anders gedacht. Maar...
Moest je nu geen Avantgarde nemen, maar het standaardmodel met AMG Sportpakket. Dan heb je het AMG pakket voor ongeveer de prijs van een Avantgarde, met het AMG styling kit en 18" ipv 17".
Nu denk ik dit niet te doen, maar eigenlijk is het wel het overwegen waard. Neem een standaard en een AMG pakket ipv Avantgarde en je hebt een veel sportievere wagen voor dezelfde prijs.
Die E met het AMG pakket van Modern had dat volgens mij ook.
Ik heb daarstraks in de E250cdi met amg-pakket gezeten van garage modern in Bree en die heeft toch de aluminiuminleg of bedoelen jullie een andere garage?
Op de middenconsole heeft 'ie idd alu, maar in de deuren en dergerlijke had hij wel degelijk dat esdoornhout.
Tenzij ze ondertussen een andere hebben al?
Ik heb daarstraks in de E250cdi met amg-pakket gezeten van garage modern in Bree en die heeft toch de aluminiuminleg of bedoelen jullie een andere garage?
In die wagen heb ik ook gezeten tijdens de voorstelling. Het interieur van die wagen is zeer knap met, zoals ik al eerder zei, fantastisch zittende zetels.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment