Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
    Carlito - dan zou ik graag wat meer informatie (desnoods PM) krijgen van je over de interieur kleuren. In het bijzonder de twee soorten beige op de Avantgarde. Ik heb gemerkt dat die niet dezelfde delen "inkleuren". En het ene beige komt met een grijs dak, terwijl het andere met een sexy zwart dak komt. Heb je daar meer info over? Of beeldmateriaal?
    Goh, het natural beige komt met zwart dak, het almond beige is met beige dak, en ook te krijgen in nappa-uitvoering heb ik hier kunnen vinden.

Hier een foto:

Last edited by ; 05/06/2011, 12:33.

Comment

• dat was een veel rustiger interieur, ben het wel beu gezien en met dat kleine houtoppervlak en vele knopjes in dat plastic (en dan nog die lompe radio unit enzo) deed het me wel niet zo premium aan als het zou moeten, maarja was wel mooi
      Last edited by woumans; 18/05/2009, 21:12.
      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Die worden wel verkocht.

CLS 350 en SL 350 zijn ook CGI's
        350 is ondertussen waarschijnlijk aangepast

200 zal mss nog steeds zwavelarme-re benzine nodig hebben, dixit goegel

Op zoek naar een auto? Voor elke wens en in alle soorten en maten hebben wij de juiste nieuwe auto of occasion. Dus auto nodig? Check. AutoTrack!

(Nou hadden ze in Stuttgart ook een mooie, sterke en zuinige motor met heel moderne directe brandstofinjectie bedacht, maar die 200 CGI blijft voorbehouden voor Duitsland.
        Die krachtbron heeft zwavelarme benzine nodig. En de Shell Pura die in Nederland als zwavelarm verkocht wordt, is niet zwavelarm genoeg voor die motor. Duitsers hebben de juiste zwavelarme 'schone' benzine wel. )

of anders hebben wij nu ook zwavelarme benzine

Comment

• Fantastisch Carlito. Die foto's had ik nog niet gezien. Bedankt.

Hé maar wacht, dat is toch het oude model E??

Heb je nog interieur foto's?
          Last edited by ; 18/05/2009, 21:36.

Comment

• Ik zal morgen eens kijken of er in Brussel staan met dat natural beige.

chestnut brown wel, en dat is gewoon ronduit knap

Comment

• “Wie zegt dat Duitsers geen humor hebben?”

Maandag 18 mei 2009. Na een glimlach was dit het eerste dat ons te binnen schoot wanneer we deze spionagefoto’s van de nieuwe E-klasse Estate zagen. Amper voorzien van camouflage en getooid in taxitenue laat Mercedes-Benz op grappige wijze doorschemeren dat er maar één model de verkorene is voor taxivervoer.
              Het camouflageteam heeft nog wel de moeite genomen om het woord taxi op het gele bordje af te plakken, maar dat mag de pret niet drukken. Hilarisch! Wie zegt dat Duitsers een humorloos volk is?

Publiek geheim
              Over het uiteindelijke gedaante van de nieuwe E-klasse Estate bestaat geen twijfel mogelijk. Wanneer hij begin september tijdens de IAA in Frankfurt voor het eerst aan het wereldpubliek zal worden getoond is van een verrassend design dan ook geen sprake. Alleen enkele details - van met name de achterzijde - worden nog enigszins geheim gehouden.

Najaar 2009 bij de dealers
              Het motorengamma, de beschikbare technologische features en de veiligheidsvoorzieningen van de Estate zijn eveneens reeds bekend. Die komen namelijk exact overeen met die van de Sedan. We verwijzen u dan ook graag naar de uitgebreide artikelen van de Sedan om zodoende een volledige indruk te kunnen vormen van de Estate. Vanaf dit najaar kunnen we hem in de showroom verwelkomen, en reken op prijzen die enkele duizenden euro´s hoger liggen dan die van de Sedan.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Heb me een witte 220cdi met amg pakket en panoramisch dak besteld vandaag.
                  Heeft er misschien iemand foto's van het amg-interieur?

Thanks.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ons wat jaloers maken ja

Comment

• Is niet bedoeling
                      Neen,de boekjes van de e-klasse waren op in de garage en zodoende heb ik maar heel weinig info omtrent het interieur,eigenlijk heb ik weinig info over de gehele wagen

Comment

• 't wit staat de E-klasse goed. Beter dan de vorige E.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                          Heb me een witte 220cdi met amg pakket en panoramisch dak besteld vandaag.
                          Heeft er misschien iemand foto's van het amg-interieur?

Thanks.

Zeker zwaar de moeite vind ik persoonlijk...

Comment

• Het dashboard is zeer knap zo. Ik heb het al in 't echt gezien en het beviel me enorm. Ook de sportstoelen zaten mij als gegoten. Moest de E aan de buitenzijde meer m'n smaak zijn zou ik er zeker eentje bestellen.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb de E nu al een paar keer in het echt gezien en ik begin hem eigenlijk echt te appreciëren. Zolang hij maar niet in standaarduitvoering is.

Comment

• Zo vind ik 'm wel lekker...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Ik heb de E nu al een paar keer in het echt gezien en ik begin hem eigenlijk echt te appreciëren. Zolang hij maar niet in standaarduitvoering is.
                                  Auto vereist gewoon een amg packet en xenons. Scheelt een hoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Zeker zwaar de moeite vind ik persoonlijk...
                                    Dit is wel het interieur van de E63AMG denk ik.
                                    Ik heb enkele het amg pakket,denk niet dat dat zo een interieur is

Comment

dat is amg interieur van de 6 en 8 cillinders

Comment

Toch niet. Dit is het interieur van het AMG-pakket.

Ziehier foto's van het interieur van de E63 AMG...

OO 00 OO

Comment

• Waar is de versnellingspook op de eerste foto's?
                                          Of is dit misschien een optie dan???
                                          Kan er niets van terugvinden op mijn bestelbon.

Comment

Working...
                                          X