Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Carlito - dan zou ik graag wat meer informatie (desnoods PM) krijgen van je over de interieur kleuren. In het bijzonder de twee soorten beige op de Avantgarde. Ik heb gemerkt dat die niet dezelfde delen "inkleuren". En het ene beige komt met een grijs dak, terwijl het andere met een sexy zwart dak komt. Heb je daar meer info over? Of beeldmateriaal?
Goh, het natural beige komt met zwart dak, het almond beige is met beige dak, en ook te krijgen in nappa-uitvoering heb ik hier kunnen vinden.
dat was een veel rustiger interieur, ben het wel beu gezien en met dat kleine houtoppervlak en vele knopjes in dat plastic (en dan nog die lompe radio unit enzo) deed het me wel niet zo premium aan als het zou moeten, maarja was wel mooi
Op zoek naar een auto? Voor elke wens en in alle soorten en maten hebben wij de juiste nieuwe auto of occasion. Dus auto nodig? Check. AutoTrack!
(Nou hadden ze in Stuttgart ook een mooie, sterke en zuinige motor met heel moderne directe brandstofinjectie bedacht, maar die 200 CGI blijft voorbehouden voor Duitsland.
Die krachtbron heeft zwavelarme benzine nodig. En de Shell Pura die in Nederland als zwavelarm verkocht wordt, is niet zwavelarm genoeg voor die motor. Duitsers hebben de juiste zwavelarme 'schone' benzine wel. )
Maandag 18 mei 2009. Na een glimlach was dit het eerste dat ons te binnen schoot wanneer we deze spionagefoto’s van de nieuwe E-klasse Estate zagen. Amper voorzien van camouflage en getooid in taxitenue laat Mercedes-Benz op grappige wijze doorschemeren dat er maar één model de verkorene is voor taxivervoer.
Het camouflageteam heeft nog wel de moeite genomen om het woord taxi op het gele bordje af te plakken, maar dat mag de pret niet drukken. Hilarisch! Wie zegt dat Duitsers een humorloos volk is?
Publiek geheim
Over het uiteindelijke gedaante van de nieuwe E-klasse Estate bestaat geen twijfel mogelijk. Wanneer hij begin september tijdens de IAA in Frankfurt voor het eerst aan het wereldpubliek zal worden getoond is van een verrassend design dan ook geen sprake. Alleen enkele details - van met name de achterzijde - worden nog enigszins geheim gehouden.
Najaar 2009 bij de dealers
Het motorengamma, de beschikbare technologische features en de veiligheidsvoorzieningen van de Estate zijn eveneens reeds bekend. Die komen namelijk exact overeen met die van de Sedan. We verwijzen u dan ook graag naar de uitgebreide artikelen van de Sedan om zodoende een volledige indruk te kunnen vormen van de Estate. Vanaf dit najaar kunnen we hem in de showroom verwelkomen, en reken op prijzen die enkele duizenden euro´s hoger liggen dan die van de Sedan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Is niet bedoeling
Neen,de boekjes van de e-klasse waren op in de garage en zodoende heb ik maar heel weinig info omtrent het interieur,eigenlijk heb ik weinig info over de gehele wagen
Het dashboard is zeer knap zo. Ik heb het al in 't echt gezien en het beviel me enorm. Ook de sportstoelen zaten mij als gegoten. Moest de E aan de buitenzijde meer m'n smaak zijn zou ik er zeker eentje bestellen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment