Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
    Is inderdaad bizar....tis ofwel dubbele mistlampen ofwel LED...
    Ik vind het zo mooier dan met de dubbele.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
      Ohja, dat de schuld bij Mercedes ligt daar ben ik absoluut van overtuigd. Het is niet omdat je naar een ander merk overstapt dat het daarom per definitie beter is. Dat ze eerst maar zorgen bij BMW dat ze een betrouwbare wagen afleveren bij lancering (wat al niet kan gezegd worden van de X6...). Voor alle duidelijkheid, heb absoluut niets tegen BMW en wil zeker Mercedes niet verdedigen.

Iedereen wil hier de E350 aanbevelen bij de vele mensen die nu sukkelen met hun E220 of 250. Vergeet niet dat je, wanneer je op zoek bent naar een wagen, je een bepaalt budget(motor, opties, taksen, ... ) voor ogen hebt. Het is dan wel een beetje te begrijpen dat je niet veel zin hebt om meer taksen/diesel/verzekering te betalen voor een wagen die je in eerste instantie niet wenst. Wie wil er nu voor dat extra rijplezier meer gaan betalen als dit ten koste gaat van een pak andere zaken (reizen, uitstapjes, geld voor verbouwingen weet ik veel).

Upgraden naar 350 is idd. makkelijk gezegd als je van plan was een zuinige en fiscaalvriendelijke motorisatie te nemen.
      Iedereen moet voor zijn eigen uitmaken wat hij wil en wat zijn budget is die hij kan en bovendien wil uitgeven.
      Beslissen over andermans portemonnee is gemakkelijk en het is evident dat een 350 stukken beter en soepeler zal rijden. Zou nogal onlogisch zijn mocht het andersom zijn.
      Ik heb de stap gezet omdat ik vanaf het begin misschien al voor de 350 zou opteren maar de testrit met de 250 had me wel overtuigd om toch maar voor de 250 te gaan.
      Wou oorspronkelijk de meerprijs niet betalen en hoef dat uiteindelijk ook niet te doen (maar op einde van de rit kost hij mij nu wel meer om ermee te rijden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Alle gekheid en geplaag op een stokje. Jullie weten dat ik ergens ook wel een Mercedes-lover ben. Toch moet gezegd dat ze bij Mercedes hun imago van superdegelijkheid serieus aan 't verknoeien zijn. Wat ze nu weer aan de hand hebben met hun injectoren doet hun imago geen goed. Ze zullen met hun nieuwe E heel zeker klappen krijgen van de nieuwe BMW 5.
        Wacht de verkoopscijfers maar af...

Enkel België (en in mindere mate NL) zit met de shit van de injectoren. Het wereldwijde percentage van de 220 en 250CDI is zo klein bij de E-klasse dat dat nagenoeg geen invloed gaat hebben.

Voor de rest heeft de E geen last van kinderziektes, wat bij de BMW nog af te wachten valt

Comment

• De onze is na lang wachten bij de dealer aangekomen, nu nog even wachten op de papieren en we kunnen de wagen afhalen!

Comment

• Verstand op nul en 350 besteld vandaag
            Levering Februari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
              Verstand op nul en 350 besteld vandaag
              Levering Februari
              Tegen dan zou uw eigen auto ook wel terug rijdende zijn normaalgezien. Maar nu heb je een echte motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                Voor alle duidelijkheid. De wagen kreeg een nieuwe versnellingsbak na 25 000 km. Toen werd slechts 60% van de totale kost gedragen door Mercedes. Nu is hij terug aan vervanging toe. Aangezien de wagen buiten garantie is begrijp ik wel dat een financiële tussenkomst van hun kant moeilijk te verwachten/verantwoorden is.

Je kan toch moeilijk spreken van een goede garantie als ze slechts 60% van de kosten dragen als de wagen nog maar 25 000 km heeft?
                Wij hebben ook een kapotte versnellingsbak gehad. Ca 130k km, 4 jaar oud, dus uiteraard buiten garantie. En de wagen is in D aangekocht, dus niét bij een Belgische dealer.

De dealer heeft zo'n 75% van de kosten op zich genomen

Comment

• Wel opmerkelijk hoeveel mensen hier die ca. 20k km per jaar afleggen, voor een CDI opteren...

Koopt iedereen dan voornamelijk met het oog op herverkoopwaarde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    Wel opmerkelijk hoeveel mensen hier die ca. 20k km per jaar afleggen, voor een CDI opteren...

In gebruikskost is dat nu eenmaal goedkoper he (jammer genoeg).

Met onderhoudskost bij wordt dat wel gecompenseerd, maar dat zijn zorgen voor later

Comment

• en diesel rijdt leuker

Comment

Levering Februari
                        Enjoy the club!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          en diesel rijdt leuker
                          Oei.... dan moet ik dringend eens met wat deftige diesels gaan rijden

Diesels zijn goed geworden, geen discussie daarover. Maar voor benzinemotoren geldt hetzelfde

Comment

Levering Februari
                            Realgenius, je hebt dan toch voor de 350cdi gekozen.
                            Gisteren zei je dat je liever een nieuwe 220cdi had gehad, maar je wist niet dat dat kon.
                            Dit kon dus wel en je zou daar eens voor aandringen omdat je dat liever had gehad.
                            Toch koos je voor een 350CDI. Waarom? Testrit mee gedaan?

Ps : waarschijnlijk zal ik ook kiezen voor nieuwe 350 ipv 220. Maar toch nog even testrijden dit weekend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              Niet enkel herverkoopWAARDE, ik denk gewoon herverkoop in het algemeen.

Probeer maar eens zo'n E op benzine kwijt te geraken...
                              En 't is nu ook niet een benzine goedkoper in aanschaf is.

Comment

Levering Februari
                                Zal wel serieus verschil zijn met uw 220.
                                Zouden er al veel klanten voor de upgrade gekozen hebben ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                                  Gisteren zei je dat je liever een nieuwe 220cdi had gehad, maar je wist niet dat dat kon.
                                  Dit kon dus wel en je zou daar eens voor aandringen omdat je dat liever had gehad.

Ps : waarschijnlijk zal ik ook kiezen voor nieuwe 350 ipv 220. Maar toch nog even testrijden dit weekend!

Als het budgetmatig kan / mag waarom dan nog twijfelen?
                                  Denk niet dat een testrit met de 350 u zal teleurstellen als je van een 220 komt.
                                  Of wil je enkel de stap zetten indien het verschil dag en nacht is ?

Comment

• ik zou een 200 willen

Comment

ik zou een 200 willen
                                      Ik zou al heel blij zijn als ik 200 zou kunnen betalen.

Comment

ik zou een 200 willen
                                        Met alle respect maar ik vind een 200CDI niet passen in een zware wagen als de E.
                                        Hoor hierover al klagen in de C klasse.
                                        C220CDI ok /
                                        E220 of eerder 250CDI ok maar lichter vind ik niet kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten

Geen testrit gedaan maar volgens mijn verkoper kon ik geen 220 of 250 kiezen,kameraden die hetzelfde voorhebben konden ook alleen maar kiezen voor een 350.
                                          Misschien dat dat met een c-klasse anders is,dat heb ik niet gevraagd.
                                          Volgens een bevriende verkoper van een andere mercedes garage is de aktie die mercedes doet maar heel tijdelijk en kan ze alle momenten afgelopen zijn,is daarom ook dat we zo snel beslist hebben

Comment

Working...
                                          X