Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    Geen testrit gedaan maar volgens mijn verkoper kon ik geen 220 of 250 kiezen,kameraden die hetzelfde voorhebben konden ook alleen maar kiezen voor een 350.
    Misschien dat dat met een c-klasse anders is,dat heb ik niet gevraagd.
    Volgens een bevriende verkoper van een andere mercedes garage is de aktie die mercedes doet maar heel tijdelijk en kan ze alle momenten afgelopen zijn,is daarom ook dat we zo snel beslist hebben
    Ik kan dus wel kiezen voor een 220CDI
    Ik heb geen tijdslimiet gekregen binnen dewelke ik moet beslissen. Maar ik kreeg toch de raad om voor eind december te beslissen. Dus zo'n grote haast is er blijkbaar niet bij!

Budgetmatig kan het zeker, maar toch wil ik altijd afwegen of het wel zijn prijs waard is.
    Nog een ander vraagje : ik overweeg om airmatic en/of spoorassistent + dode hoekassistent bij te nemen. Iemand ervaring hiermee, vooral met dat laatste?

Comment

• Bij u was het toch om een c-klasse te doen of heb ik het mis?
      Bij mij was er een tijdslimiet tot 10 december maar er staat geen voorstel op papier,enkel mondeling .
      Daarom dat mercedes elk moment kan stoppen met de aktie.
      Ze zetten pas iets op papier het moment dat je wil bestellen............
      Last edited by realgenius; 26/11/2009, 21:20.

Comment

Bij u was het toch om een c-klasse te doen of heb ik het mis?
        Neen, het was ook een e klasse!

Comment

• Ah,ok,mis gelezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
            vooral met dat laatste?
            zolang je het kan : draaie je hoofd ff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              zolang je het kan : draaie je hoofd ff
              dat lukt niet altijd : al een paar keren een hernia gehad in mijn nek....
              Maar ik vond die optie van ene dodehoekassistent (met die rode led's die branden in achteruitkijkspiegel) best wel veilig. Ik heb al enkele keren voorgehad dat ik een snelweg kwam opgereden en een achterliggend auto niet had gezien omdat de auto in de dode hoek zat. Vanuit een oprit komt men een beetje schuin de snelweg opgereden en daardoor zit een achterliggende auto rapper in de dode hoek.
              Ook al eens bijna een moto omvergemaaid toen ik van het 3e vak naar het 2e terug wilde invoegen en er op het 2e rijvak in volle vaart een moto kwam afgereden die ik niet had gezien.
              Dus mensen met ervaringen met dode hoekassistent, laat mij uw ervaringen weten of hte systeem goed werkt!

Comment

Maar ik vond die optie van ene dodehoekassistent (met die rode led's die branden in achteruitkijkspiegel) best wel veilig. Ik heb al enkele keren voorgehad dat ik een snelweg kwam opgereden en een achterliggend auto niet had gezien omdat de auto in de dode hoek zat. Vanuit een oprit komt men een beetje schuin de snelweg opgereden en daardoor zit een achterliggende auto rapper in de dode hoek.
                Ook al eens bijna een moto omvergemaaid toen ik van het 3e vak naar het 2e terug wilde invoegen en er op het 2e rijvak in volle vaart een moto kwam afgereden die ik niet had gezien.
                Dus mensen met ervaringen met dode hoekassistent, laat mij uw ervaringen weten of hte systeem goed werkt!
                Het beste dodehoeksysteem is kijken, als je de snelweg opkomt draai je je hoofd naar links om in je ooghoek te kijken of er iets afkomt.
                Plus, maak snelheid op de oprit, niet tegen 90 op die snelweg komen zoals vele doen, erg irritant.

Comment

Vroeger reageerde ik hetzelfde zoals de mensen hierboven. Ik was er van overtuigd dat het veiliger en sneller was om even te kijken. Deze zomer heb ik twee weken gereden met een Q7 die dit wel had en heb echt verschoten hoe goed dat ding werkt Waarbij het systeem echt efficient waarschuwt. Dus: zeker een aanrader!
                  Last edited by ; 27/11/2009, 16:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                    Vroeger reageerde ik hetzelfde zoals de mensen hierboven. Ik was er van overtuigd dat het veiliger en sneller was om even te kijken. Deze zomer heb ik twee weken gereden met een Q7 die dit wel had en heb echt verschoten hoe goed dit ding werkt Waarbij het systeem echt efficient waarschuwt. Dus: zeker een aanrader!
                    Inderdaad spijtig genoeg krijgt men soms enkele van die nietszeggende opmerkingen waar je geen stap mee verder komt... Even het hoofd door het schuidak steken en het hoofd 180° draaien ware nog beter!

Maar ben toch al blij dat er toch iemand een zinnig antwoord geeft....
                    Bedankt voor de positieve ervaring!

Comment

• ja sorry dat ik er zo op hamer

en het kan van de pot gerukt lijken, maar die tip blijft goud waard van draaien
                      als je elke dag dezelfde auto rijdt zoals 95% van de mensen kun je ervan afwijken als je goeie spiegels etc hebt of een dode-hoek-camera

maar ik garandeer je op een dag, toen plots je in een andere auto stapt, je even vergeet van alle spiegels naar je veld te zetten kijken toch levens kan redden of tenminste minder verschieten van auto's die je niet had gezien

elk middel kan maar verbetring brenegn natuurlijk

Comment

• Vergeet niet dat een 200 CDI een nieuwe motor is. Het koppel van de C 200cdi was 270 Nm en het koppel van de nieuwe 200 CDI (voor de E en C) is 360 Nm. Een wereld van verschil. Ik heb met een 220 gereden en een 200. Het verschil was erg klein.

Comment

Neen, het was ook een e klasse!
                          Wanneer heb je 'm voor een testrit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Agnes Bekijk Berichten
                            Vergeet niet dat een 200 CDI een nieuwe motor is. Het koppel van de C 200cdi was 270 Nm en het koppel van de nieuwe 200 CDI (voor de E en C) is 360 Nm. Een wereld van verschil. Ik heb met een 220 gereden en een 200. Het verschil was erg klein.
                            De 200 is dan ook een toegeknepen versie van de 220 (250 eigenlijk) met een turbo minder. Het blok is exact hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              De 200 is dan ook een toegeknepen versie van de 220 (250 eigenlijk) met een turbo minder. Het blok is exact hetzelfde.
                              Hoe komt het dan dat daar de injectors niet van kapot gaan?

Comment

• Ze zijn van een ander type

Comment

• Niet van delphi dan?

Comment

Verstand op nul en 350 besteld vandaag
                                    Levering Februari
                                    Je portefeuille zal wel wat meer kuchen, maar ik ben er toch zeker van dat je geen seconde spijt zal hebben.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik had me graag een speelgoedje gekocht maar dat zal nu nog even moeten wachten

Comment

Wanneer heb je 'm voor een testrit?
                                        Ik mag er morgenochtend om 10u omgaan en ik heb de wagen tot maandagavond.
                                        Dus tijd genoeg, hoewel het hondenweer het iets minder aangenaam zal maken.
                                        Toch maar gaan voor die 350 zeker? Once in a lifetime...???

Comment

Niet van delphi dan?
                                          Wel van Delphi, maar hier zijn geen problemen mee!

Comment

Working...
                                          X