Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    De E-coupé is eigenlijk een C-coupé hé
    Nee, want dat is de CLC.
    Hij heeft het uiterlijk en de materialen van de E, dus maak je daar maar geen zorgen over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blackfox Bekijk Berichten
      nee, want dat is de clc.
      Hij heeft het uiterlijk en de materialen van de e, dus maak je daar maar geen zorgen over.
      22222
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Volledig onderstel van de C,dus is het in mijn ogen een C met de prijs van een E........

Comment

• Onderstel van de C in een sportieve coupé is alleen maar goed in mijn ogen...

Comment

• Je rijdt maar eens met een C en een E dan merk je het verschil wel.
            Ik ben blij dat we een E hebben ipv een C,er is een heel groot verschil in rijcomfort en rijplezier.
            Heb 2 weken geleden nog eens met een C gereden als vervangwagen en was blij dat ik 'm terug kon afgeven.

Comment

• Ik heb al met beide gereden

Een C is sowieso sportiever dan een E, mits gelijke uitrusting (zijnde Avantgarde/AMG), qua comfort is uiteraard de E ruim beter.
              Met een E coupé heb ik nog niet gereden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zou rondrijden met de gedachte van "bah, wat een overpriced C klasse.."

Nuja, overpriced zijn ze allemaal bij Benz

Comment

• Hier ook nog altijd aan het nadenken of ik voor de berline dan wel de coupé ga. Een (echte) E rijdt zalig. Mensen die anders beweren hebben ofwel a) nooit met een E echt gereden ofwel b) zijn jaloers.

Ik hou van grote wagens (niet in deuren maar in absolute afmeting), en ik hou van comfort. Maar het design van de coupé vind ik véél mooier. Moest de E Coupé effectief op het E platform staan met dezelfde wielbasis dan zou ik géén seconde twijfelen. Een CLS met 2 deuren... zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                  Hier ook nog altijd aan het nadenken of ik voor de berline dan wel de coupé ga. Een (echte) E rijdt zalig. Mensen die anders beweren hebben ofwel a) nooit met een E echt gereden ofwel b) zijn jaloers.

Ik hou van grote wagens (niet in deuren maar in absolute afmeting), en ik hou van comfort. Maar het design van de coupé vind ik véél mooier. Moest de E Coupé effectief op het E platform staan met dezelfde wielbasis dan zou ik géén seconde twijfelen. Een CLS met 2 deuren... zalig!
                  Welke motorisering heeft jouw E Trango?
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• 220 CDI. Met dank aan de hippies.

Volgende wordt een 250 CDI.

Comment

220 CDI. Met dank aan de hippies.

Volgende wordt een 250 CDI.
                      Ga voor een V6. Gaat een wereld van verschil zijn. Zeker bij een statige auto als de E. Wat jij omschrijft, de luxe van een grote wagen komt veel beter tot zijn recht met een smeuige V6 i.c.m de geweldige 7 G-Tronic automaat.
                      sigpic

Comment

• Go tell those same hippies. De 250 CDI komt alleen in aanmerking omdat hij nu cleaner is.

Meer dan budget genoeg, maar de motor moet - zeer - proper zijn.

Comment

Go tell those same hippies. De 250 CDI komt alleen in aanmerking omdat hij nu cleaner is.

Meer dan budget genoeg, maar de motor moet - zeer - proper zijn.
                          In de vorige E had je dan de E300 Bluetec kunnen nemen. Die is extreem zuinig
                          sigpic

Comment

• Het is hem vooral om die stomme CO2 te doen. Zegt niets over de wagen en zijn impact op het milieu, maar wel een lekker eenvoudig cijfertje om politiek correct voor de dag mee te komen.

Comment

Het is hem vooral om die stomme CO2 te doen. Zegt niets over de wagen en zijn impact op het milieu, maar wel een lekker eenvoudig cijfertje om politiek correct voor de dag mee te komen.
                              Bah al die bedrijven die zo milieuvriendelijk willen overkomen, hun wagenvloot gebruiken om dat imago te versterken maar aan de andere kant wel de meeste vervuilende office equipment gebruiken en alles printen in papiervorm ipv digitaal
                              sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                In de vorige E had je dan de E300 Bluetec kunnen nemen. Die is extreem zuinig

Dan kan hij nu de E350 Bluetec nemen, zoals wij nu gekozen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                  Dan kan hij nu de E350 Bluetec nemen, zoals wij nu gekozen hebben.
                                  Exactement! Zalige motor die ook nog eens superzuinig is.
                                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Exactement! Zalige motor die ook nog eens superzuinig is.

Ben wel is benieuwd of die zuiniger gaat zijn dan onze huidige 320 CDI. Binnen enkele weken zou hij er moeten zijn, wachten ondertussen toch al 9 maand...

Comment

Het is hem vooral om die stomme CO2 te doen. Zegt niets over de wagen en zijn impact op het milieu, maar wel een lekker eenvoudig cijfertje om politiek correct voor de dag mee te komen.
                                      220 en 250 hebben beide dezelfde uitstoot,als ik me niet vergis is dat 139 gr.

Comment

• Vandaar dat de 250 interessant is. Maar ik wacht nog even tot die bugs eruitgewerkt zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                          Ben wel is benieuwd of die zuiniger gaat zijn dan onze huidige 320 CDI. Binnen enkele weken zou hij er moeten zijn, wachten ondertussen toch al 9 maand...
                                          Lucky bastard. Jullie hebben jullie W211 na die van ons gekregen en nu al een W212. Mijn vader wil nog een jaar doorrijden met de E. Daarna komt er of een F01 7-serie of nog aannemelijker een F10 5-serie.
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X