Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Verschrikkelijk

Die auto's moeten toch uitgebreid getest zijn voor de eerste verkocht werd. Zijn die injectoren dan sindsdien nog veranderd?
    Ik dacht van wel. Ik heb ergens gelezen dat Delphi vlak na de testfase iets veranderd heeft aan de injectoren. De gevolgen zijn nu te zien natuurlijk.

Comment

• dat zou mij verbazen, mooie uitleg van benz natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        dat zou mij verbazen, mooie uitleg van benz natuurlijk
        Daar heb je een punt maar dat injectoren probleem hadden ze dan al wel moeten zien tijdens de testfase. Ik kan me niet voorstellen dat Mercedes die motor gaat verkopen als ze weten dat er problemen mee zijn, gezien wat ze in het verleden hebben meegemaakt met hun betrouwbaarheid.

Comment

• (hun forum-betrouwbaarheid)

Comment

• Wat bedoel je daarmee?

Comment

• ml's zijn rotbakken
              220 diesels vreten mazoutpompen
              c 30 cdi's zijn malheuren, etc

Comment

• aloewel ze onder druk waarschijnlijk wel sneller coulance-regelingen troffen om hun naam te zuiveren
                en daar doe je als klant je voordeel maar bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ml's zijn rotbakken
                  220 diesels vreten mazoutpompen
                  c 30 cdi's zijn malheuren, etc

Mijn schoonbroer heeft bijna 400.000km gereden met een E 220cdi en geen noemenswaardige problemen gehad.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Je schoonouders daarentegen....

Comment

• Ik heb al verschillende mercedessen gehad (250D,A170cdi,clk230,W211e220cdi,c200cdi),altijd tweedehands en ook nooit echt grote problemen gehad.
                      Koop ik een nieuwe en bij 4000 km is 'm al 2 maal getakeld.......
                      Ik koop in de eerste plaats een mercedes voor zijn betrouwbaarheid.
                      Degelijkheid en veiligheid spelen ook een rol maar dat ik dagen zonder mijn auto zit......
                      Ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat we binnen het uur getakeld zijn en we en vervangwagen hebben maar dat is natuurlijk maar een pleister op een houten been hé
                      Last edited by realgenius; 07/11/2009, 23:21.

Comment

• We hebben ook daarnet bericht gehad dat de wagen waarschijnlijk pas vrijdag gerepareerd gaat zijn
                        Hij is al van vrijdag in de garage,dat betekend dat ze een week nodig hebben om de injector te vervangen ??????
                        Uitleg van de garage : voor elke panne aan de injector moet een aparte case worden aangemaakt,moet doorgestuurd worden naar mercedes Duitsland,die moeten hun goedkeuring geven en daarna kan er pas 1!!! injector opgestuurd worden
                        Intussen rijden we met een A-klasse rond
                        Ik vind dit totaal geen houding van mercedes,trekt ronduit op niets
                        Dit word waarschijnlijk onze laatste "nieuwe" mercedes !!!

Comment

• Levering van mijn E250CDI break voorzien voor begin januari nu al zeker uitgesteld tot eind februari omwille van problemen met injectoren. Zullen blijkbaar met nieuwe leverancier werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                            We hebben ook daarnet bericht gehad dat de wagen waarschijnlijk pas vrijdag gerepareerd gaat zijn
                            Hij is al van vrijdag in de garage,dat betekend dat ze een week nodig hebben om de injector te vervangen ??????
                            Uitleg van de garage : voor elke panne aan de injector moet een aparte case worden aangemaakt,moet doorgestuurd worden naar mercedes Duitsland,die moeten hun goedkeuring geven en daarna kan er pas 1!!! injector opgestuurd worden
                            Intussen rijden we met een A-klasse rond
                            Ik vind dit totaal geen houding van mercedes,trekt ronduit op niets
                            Dit word waarschijnlijk onze laatste "nieuwe" mercedes !!!
                            Iets meer van uw kl*ten maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Iets meer van uw kl*ten maken
                              Nog meer
                              Ik sta nu al te boek als "moeilijke klant"

Comment

Nog meer
                                Ik sta nu al te boek als "moeilijke klant"
                                Helaas hebben wij met onze C220CDI hetzelfde voor gehad maar de wagen was na 2 werkdagen gerepareerd. Het klopt dat ze het stuk ook individueel moesten bestellen maar die garage waar jij gaat maakt het toch wel iets te bont. Is dit een officiële garage van Mercedes?

Comment

• Heb daarnet telefoon gehad dat 'de auto toch klaar is ??????
                                  Eerst konden ze het stuk niet voor donderdag hebben en nu is de auto klaar.......
                                  Ze hadden wel verteld dat er dit weekend 3 E's binnen gebracht zijn met kapotte injectors en nu is mijn gedacht dat ze een injector uit een van die andere 2 gedraaid hebben om "deze moeilijke klant" te helpen......

Comment

Heb daarnet telefoon gehad dat 'de auto toch klaar is ??????
                                    Eerst konden ze het stuk niet voor donderdag hebben en nu is de auto klaar.......
                                    Ze hadden wel verteld dat er dit weekend 3 E's binnen gebracht zijn met kapotte injectors en nu is mijn gedacht dat ze een injector uit een van die andere 2 gedraaid hebben om "deze moeilijke klant" te helpen......
                                    Dat kan goed zijn. Een moeilijke klant krijgt altijd wat "meer" dan een brave klant die zijn mond niet durft open doen.

Comment

• Is toch maar te hopen dat ze er snel 4 nieuwe insteken van de goei soort

Comment

Is toch maar te hopen dat ze er snel 4 nieuwe insteken van de goei soort

Idd, hopelijk wel!!

Kdenk dat ze er bij Mercedes enorm verveeld moeten mee zitten ze willen de problemen zo snel mogelijk oplossen maar kunnen niet aangezien het probleem ligt bij de leverancier van de injectors!

Ik geloof Mercedes deze keer wel als ze zeggen dat de fout niet bij hen ligt, ze hadden het liever ook anders gezien en zeker na de W211 toen hebben ze echt wat steken laten vallen!! Twee keer problemen bij de lancering van een nieuwe E kunnen ze missen als kiespijn en ik geloof dus wel dat ze er alles aan gedaan hebben om de W212 tot in de puntjes te testen, gewoon dikke pech dus, voor Mercedes en al zeker voor de klanten!!

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Verschrikkelijk

Die auto's moeten toch uitgebreid getest zijn voor de eerste verkocht werd. Zijn die injectoren dan sindsdien nog veranderd?
                                          6 weken geleden zaten ze al aan versie 3 sinds de marktinvoering. gingen toen nog steeds stuk.
                                          Ondertussen is er een softwareupdate om de spanning op de piezo te verlagen, maar blijkbaar lees ik dat er toch nog steeds uitvallen.
                                          Veel geruchten wat en waarom, maar het fijne zal je er nu niet van te weten komen denk ik.
                                          (vocht bij de productie en vervoer, vocht in de diesel enz enz...)

Mercedes kiest dan ook voor delphi, een bedrijf dat al jaren onder chapter 11 werk(te) ipv bij bosch te kopen, alhoewel het daar ook niet altijd rozegeur is.

Comment

Working...
                                          X