Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat zou mij verbazen, mooie uitleg van benz natuurlijk
Daar heb je een punt maar dat injectoren probleem hadden ze dan al wel moeten zien tijdens de testfase. Ik kan me niet voorstellen dat Mercedes die motor gaat verkopen als ze weten dat er problemen mee zijn, gezien wat ze in het verleden hebben meegemaakt met hun betrouwbaarheid.
Ik heb al verschillende mercedessen gehad (250D,A170cdi,clk230,W211e220cdi,c200cdi),altijd tweedehands en ook nooit echt grote problemen gehad.
Koop ik een nieuwe en bij 4000 km is 'm al 2 maal getakeld.......
Ik koop in de eerste plaats een mercedes voor zijn betrouwbaarheid.
Degelijkheid en veiligheid spelen ook een rol maar dat ik dagen zonder mijn auto zit......
Ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat we binnen het uur getakeld zijn en we en vervangwagen hebben maar dat is natuurlijk maar een pleister op een houten been hé
We hebben ook daarnet bericht gehad dat de wagen waarschijnlijk pas vrijdag gerepareerd gaat zijn
Hij is al van vrijdag in de garage,dat betekend dat ze een week nodig hebben om de injector te vervangen ??????
Uitleg van de garage : voor elke panne aan de injector moet een aparte case worden aangemaakt,moet doorgestuurd worden naar mercedes Duitsland,die moeten hun goedkeuring geven en daarna kan er pas 1!!! injector opgestuurd worden
Intussen rijden we met een A-klasse rond
Ik vind dit totaal geen houding van mercedes,trekt ronduit op niets
Dit word waarschijnlijk onze laatste "nieuwe" mercedes !!!
Levering van mijn E250CDI break voorzien voor begin januari nu al zeker uitgesteld tot eind februari omwille van problemen met injectoren. Zullen blijkbaar met nieuwe leverancier werken.
We hebben ook daarnet bericht gehad dat de wagen waarschijnlijk pas vrijdag gerepareerd gaat zijn
Hij is al van vrijdag in de garage,dat betekend dat ze een week nodig hebben om de injector te vervangen ??????
Uitleg van de garage : voor elke panne aan de injector moet een aparte case worden aangemaakt,moet doorgestuurd worden naar mercedes Duitsland,die moeten hun goedkeuring geven en daarna kan er pas 1!!! injector opgestuurd worden Intussen rijden we met een A-klasse rond
Ik vind dit totaal geen houding van mercedes,trekt ronduit op niets
Dit word waarschijnlijk onze laatste "nieuwe" mercedes !!!
Nog meer
Ik sta nu al te boek als "moeilijke klant"
Helaas hebben wij met onze C220CDI hetzelfde voor gehad maar de wagen was na 2 werkdagen gerepareerd. Het klopt dat ze het stuk ook individueel moesten bestellen maar die garage waar jij gaat maakt het toch wel iets te bont. Is dit een officiële garage van Mercedes?
Heb daarnet telefoon gehad dat 'de auto toch klaar is ??????
Eerst konden ze het stuk niet voor donderdag hebben en nu is de auto klaar.......
Ze hadden wel verteld dat er dit weekend 3 E's binnen gebracht zijn met kapotte injectors en nu is mijn gedacht dat ze een injector uit een van die andere 2 gedraaid hebben om "deze moeilijke klant" te helpen......
Heb daarnet telefoon gehad dat 'de auto toch klaar is ??????
Eerst konden ze het stuk niet voor donderdag hebben en nu is de auto klaar.......
Ze hadden wel verteld dat er dit weekend 3 E's binnen gebracht zijn met kapotte injectors en nu is mijn gedacht dat ze een injector uit een van die andere 2 gedraaid hebben om "deze moeilijke klant" te helpen......
Dat kan goed zijn. Een moeilijke klant krijgt altijd wat "meer" dan een brave klant die zijn mond niet durft open doen.
Is toch maar te hopen dat ze er snel 4 nieuwe insteken van de goei soort
Idd, hopelijk wel!!
Kdenk dat ze er bij Mercedes enorm verveeld moeten mee zitten ze willen de problemen zo snel mogelijk oplossen maar kunnen niet aangezien het probleem ligt bij de leverancier van de injectors!
Ik geloof Mercedes deze keer wel als ze zeggen dat de fout niet bij hen ligt, ze hadden het liever ook anders gezien en zeker na de W211 toen hebben ze echt wat steken laten vallen!! Twee keer problemen bij de lancering van een nieuwe E kunnen ze missen als kiespijn en ik geloof dus wel dat ze er alles aan gedaan hebben om de W212 tot in de puntjes te testen, gewoon dikke pech dus, voor Mercedes en al zeker voor de klanten!!
Die auto's moeten toch uitgebreid getest zijn voor de eerste verkocht werd. Zijn die injectoren dan sindsdien nog veranderd?
6 weken geleden zaten ze al aan versie 3 sinds de marktinvoering. gingen toen nog steeds stuk.
Ondertussen is er een softwareupdate om de spanning op de piezo te verlagen, maar blijkbaar lees ik dat er toch nog steeds uitvallen.
Veel geruchten wat en waarom, maar het fijne zal je er nu niet van te weten komen denk ik.
(vocht bij de productie en vervoer, vocht in de diesel enz enz...)
Mercedes kiest dan ook voor delphi, een bedrijf dat al jaren onder chapter 11 werk(te) ipv bij bosch te kopen, alhoewel het daar ook niet altijd rozegeur is.
Comment