Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    De specs en de kleur maken of kraken dit model, imo.
    ²
    Terwijl ik een F10 bijna altijd knap vind, liefst nog zonder te veel opsmuk heeft een W212 echt een AMG pack en LEDs nodig
    Bij de nieuwe A6 is dat nog erger, basis ziet dat ding er niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      ²
      Terwijl ik een F10 bijna altijd knap vind, liefst nog zonder te veel opsmuk
      Klopt ! Die auto ziet er ook in de basis versie lekker uit.

En DAT heeft ook weer zijn voor en nadeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Rare zet ....
        Idd, heb er zo zien staan op de vrachtwagen, veel beter was geweest, 2 ronde/ovale uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Nu hebben de E avantgarde 4l diesels 2 trapezium uitlaten heb ik ergens gelezen?
          Neen, enkel de 6 en 8 cilinders met sport pakket exterieur, ik heb de catalogus naast mij liggen,... De E200 CDI / 220CDI / 250CDI 1 ovale links. De E200 CGI en E250CGI 2 ovale, en De V6/V8 zijn rechthoekige.. Ik weet het want we gingen oorspronkelijk dat pakket nemen, maar plots was er minder korting...

Comment

• Dat was vroeger zo. Maar dit is sinds een week of 2 veranderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
              Dat was vroeger zo. Maar dit is sinds een week of 2 veranderd.

Inderdaad, sinds modeljaar 2012 (productie vanaf 1/7) is dat gewijzigd, samen met nog enkele andere zaken zoals betere gps, media interface in middenconsole, 7traps automaat ipv 5 traps voor sommige modellen ....
              Sinds productie 1/6 is het instrument cluster ook gewijzigd voor alle nieuwe E-classes (kleurtjes bijgekregen).

Maar denk wel dat de viercilinders één trapeziumvormige uitlaat krijgen (en geen twee, maar dat weet ik niet zeker).

Comment

• In dit filmpje is in ieder geval te zien dat de E200 cdi vanaf nu ook de automaat aan het stuur heeft.

Comment

• De wagen in het filmpje is volgens mij eentje geproduceerd tussen juni 2011 en juli 2011, want heeft wel al het kleuren instrumentencluster (=productie na 1 juni), maar wel nog niet de sdcard ipv pcmcia slot (vanaf juli productie dacht ik).

Kan mij moeilijk voorstellen dat ze inderdaad wagens maken van zelfde motorisatie en type, met automaathendel aan stuur en in middenconsole. In ieder geval zal ik het volgende maandag weten, dan haal ik de mijne af, deze werd geproduceerd eind juli, zal laten weten waar die automaathendel nu zit ...

Volgens verkoper zou die in middenconsole moeten zitten, maar heb de indruk dat ze bij facelifts en nieuwe productiejaren niet echt goed op de hoogte zijn van de nieuwigheden/veranderingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sdetroch Bekijk Berichten
                    In ieder geval zal ik het volgende maandag weten, dan haal ik de mijne af, deze werd geproduceerd eind juli, zal laten weten waar die automaathendel nu zit ...
                    Ben benieuwd!! Misschien ook leuk om de andere nieuwigheden eens te laten weten , bij de verkopers word ik in ieder geval ook niet meteen iets wijzer.

Comment

• We zijn terug van reis. Ik ben alleszins tevreden van het verbruik. van de E250CDI (7-traps automaat + start/stop). We zijn met 4 personen, met propvolle koffer (tot de laatste vierkante centimeter gevuld!), vertrokken naar de Zwitserse bergen. Tijdens de heenreis (850 km) lag het verbruik op 5.4 liter (af en toe regenweer)
                      Tijdens de terugreis zaten we in zware onweders in Frankrijk, wat het verbruik zeker niet ten goede kwam.
                      Bovendien was het 30 tot 32 graden en draaide de aicro op volle toeren.
                      Toch was ik verrast dat we tijdens de terugreis (ook 850km) slechts 4.7km verbruikten.Een puike prestatie! Dit kon zeker nog scherper, indien de omstandigheden beter geweest waren (minder lading, minder warm weer, geen onweer).
                      Een heel groot verschil dus in vergelijking met mijn vorige E220 vijftraps- en E200 vijftrapsautomaat.
                      Last edited by ; 25/08/2011, 08:30. Reden: 5-traps ipv 4-traps (dank u bobo!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                        Een heel groot verschil dus in vergelijking met mijn vorige E220 viertraps- en E200 viertrapsautomaat.
                        5-traps

broer hier is in de running voor een cabrio, heeft achtereenvolgens de 5 en de 7 bak getest bij 2 demowagens
                        uiteraard wil hij de 7-traps, al is't maar omwille van de start stop en het niet zoveel in prijs scheelt, dan wel in co² uitstoot en hopelijk zoals filip ook in reeel verbruik

de 220 cdi produktie 7/11 had de pook nog op de tunnel en de boomerangleds

Comment

• dan zal het wel met amg kit of zo zijn, want mijn E220 coupé heeft rechte leds

Comment

• is idd amg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ++Shorty++ Bekijk Berichten
                              Ben benieuwd!! Misschien ook leuk om de andere nieuwigheden eens te laten weten , bij de verkopers word ik in ieder geval ook niet meteen iets wijzer.
                              Wagen is geleverd vandaag.
                              - Automaatpook staat zoals gezegd in de middenconsole.
                              - PCMCIA slot is vervangen door een SDHC slot.
                              - UHI interfaces (usb, iphone, ...) zit in opbergvak in de middenconsole ipv handschoenkastje.
                              - instrumentencluster is in kleur

Wanneer er concrete vragen zijn, laat maar weten, dan probeer ik ze te beantwoorden.

Comment

• Foto van de wagen en de middentunnel?

Ik wil graag eens zien hoe Mercedes zijn pook op de middentunnel plaatst, hoe de layout eruit ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sdetroch Bekijk Berichten
                                  - PCMCIA slot is vervangen door een SDHC slot.
                                  Wat is dat voor een beest?

Hoe zit het trouwens met de uitlaten? trapezium? en dubbel of enkel?

Comment

Wat is dat voor een beest?

Hoe zit het trouwens met de uitlaten? trapezium? en dubbel of enkel?

Da's de plaats waar je een geheugenkaartje kan insteken om bvb MP3's op de Comand af te spelen.
                                    Was vroeger pcmcia (grote platte kaarten zoals in een laptop) en is nu het (zeer) kleine sdhc formaat geworden, veel handiger.

Uitlaten: Bij mijn E200 (Avantgarde, zonder AMG pakket) geen uitlaten
                                    (allee, 't is te zeggen, er is geen uitlaat meer zichtbaar achteraan, de uitlaat bevindt zich onder de auto, met het pijpje naar de grond gericht).
                                    Weet niet of dit voor alle nieuwe versies is, maar is bij mijn wagen in ieder geval zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                      Foto van de wagen en de middentunnel?

Ik wil graag eens zien hoe Mercedes zijn pook op de middentunnel plaatst, hoe de layout eruit ziet.

Enkele snelle foto's met de telefoon, dus niet de beste kwaliteit, maar zo krijg je toch een idee:

Comment

• Hoe zit het met de knoppen op de middenconsole (plaats van zetelverwarming enzo)? zijn die ondertussen ook al zilvergrijs of nog steeds zwart?

Comment

Hoe zit het met de knoppen op de middenconsole (plaats van zetelverwarming enzo)? zijn die ondertussen ook al zilvergrijs of nog steeds zwart?
                                          Deze zijn zwart, zie fotootje (gele schijn is van flash van telefoon, niet op letten dus :-))

Boven het knopje van de kopsteunen zie je trouwens dat nieuwe SDHC slot zitten (vervangt het pcmcia slot).
                                          Geheugenkaartjes tot 32GB worden ondersteund voor mp3's en dergelijke.
                                          Last edited by sdetroch; 30/08/2011, 11:51.

Comment

Working...
                                          X