Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    dus een CLC heeft stijl?

Als de CLC dat niet heeft, dan de C ook niet eh

Ik vind dat een razendknap ding.
    Alleen doodzonde dat het onderhuids de oude C is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Vandaag de uitnodiging gehad, volgende week eens een kijkje gaan nemen hoe zo'n ketel er irl uitziet
      Hoe knap staat ie op die uitnodiging

Comment

• alsof een oude c een straf is

je koopt de nieuwe goekoper als de oude, dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          alsof een oude c een straf is

je koopt de nieuwe goekoper als de oude, dus
          De oude C is zeker geen straf....in de huid van de oude C
          De nieuwe ziet er zo dynamisch uit als de nieuwe C, maar rijdt als de oude. Dat is balen als een gieter als je al met de nieuwe gereden hebt
          Dat is zoals een 70tiger in een strak trainingspak

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          Hoe knap staat ie op die uitnodiging
          Kon beter

Comment

Er zijn ook stijlloze Mercedessen.

Kijk maar naar de CLS, SLR, CLC, A, B
            ik vind de CLS best wel klasse/stijl hebben, een CLC en C klasse vind ik dan weer geen presence/stijl/klasse hebben, of toch minder. de A en B, dat zijn auto's in een klasse apart :p
            Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
            "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              AMG-sportpakket

Rating:

Ein Wirtschaftswunder wie in den 50er- und 60er-Jahren könnten wir heute auch wieder gebrauchen. Vielleicht erweist sich ja die neue E-Klasse als ein solches für Mercedes. Die Anlagen dazu bringt der Wagen mit: Er ist geräumig, solide, leise, komfortabel und sparsam. Die Ingenieure haben ein anerkennenswertes Downsizing hinbekommen, das sparsame und gleichzeitig kraftvolle Motoren mit sich bringt. Vor allem die neuen direkt einspritzenden Vierzylinder sind hier zu erwähnen, die zwar nicht so leise säuseln wie ihre teilweise sechszylindrigen Vorgänger, aber eine vergleichbare Leistung bei zeitgemäßem – nämlich verringertem – Kraftstoffkonsum zeigen. Das alles wird bei nur geringfügig gestiegenen Basispreisen, aber erweiterter Serienausstattung geboten. Angesichts der Kraft, Ruhe und des starken Ausdrucks des Wagens, der der oberen Mittelklasse eigentlich bereits in Richtung Oberklasse entrückt ist, wird vielleicht sogar manch einer, der heute eine größere S-Klasse pilotiert, sich den „Abstieg“ überlegen.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
              Zalig! Voorstelling van de nieuwe E in Madrid. Twee zaken waar ik veel affiniteit mee heb. We rijden thuis al sinds jaar en dag E-klasse (nieuwe niet meer) en in Madrid heb ik een dik half jaar gewoond en gestudeerd.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Carlito, in welke garage zit je daar? Man, wat staat daar allemaal bij elkaar? Kan je geen foto maken van het interieur van die E 500? Dat afgeplat stuur vind ik zo vet! En onder dat doek, wat voor een E was dat? En waarom afgedekt? Presentatiemodel?
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Carlito, in welke garage zit je daar? Man, wat staat daar allemaal bij elkaar? Kan je geen foto maken van het interieur van die E 500? Dat afgeplat stuur vind ik zo vet! En onder dat doek, wat voor een E was dat? En waarom afgedekt? Presentatiemodel?
                  Hoofdzetel van Mercedes in België. In Brussel.

Onder het doek staat een E-coupé.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• we hebben net uitnodiging gekregen voor voorstelling van 26 maart in CAC Turnhout.
                    Ben benieuwd welke modellen er allemaal gaan staan.

Comment

Er zijn ook stijlloze Mercedessen.

Kijk maar naar de CLS, SLR, CLC, A, B
                      Nee, je hebt gelijk, die karren hebben allemaal geen stijl

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      dus een CLC heeft stijl?

Ja.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Fak, toch knap

Comment

• Ik ging bijna kwijlen toen ik dit zag vanmorgend

Dik uitgerust is dat toch een verdomd knappe kar.
                          En dan zo een zwart lederen interieurtje met contrasterende lichte stiksels
                          Last edited by ; 05/06/2011, 12:33.

Comment

• Het heeft even geduurd maar ik vind hem echt knap nu. Zeker met een AMG pack.
                            Die verhoudingen zijn echt knap, korte elegante overhang voor een lang elegant achter en dan die bredere spatborden. Hij doet me ook wat denken aan de W124 (wat hoekiger enzo), wat erg goed is.
                            Een A6 en 5-serie lijken plots verouderd imo.

Comment

• AMG-pakket is voor mij een must bij deze E.

In 't zwart is 'm zeker heel knap. Enkel de wielen mochten een maatje groeter zijn.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat is 'ie mooi geworden

Comment

• Ja man als ik die laatste foto's hier zie begin ik em ook al echt knap te vinden! Man wat een auto.... kan niet wachten tot volgende week!!

In het zwart is hij dik in orde maar ook in het zilver vind ik hem geslaagd... wel zijn de meeste foto's in AMG-outfit, dat hij er daar knap uitziet is al zeker nu nog de gewonere versies maar deze auto staat er wel hoor...

Kdenk niet dat hij ongemerkt voorbij zal rijden! En zo hoort het!

greetz

ps: Een CLS heeft wel stijl!
                                  Last edited by ; 20/03/2009, 13:00.

Comment

• Wie gaat de 26e naar Brugge ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      - Buitenspiegels te klein
                                      - Sommige veiligheidssystemen vooral leuk speelgoed

Complete rijtest: [www.autozine.nl]
                                      ik begrijp niks meer van die EU regel daar... nieuwe C-klasses worden nu blijkbaar ook geleverd met opnieuw 'kleine' spiegels

Comment

Ik ging bijna kwijlen toen ik dit zag vanmorgend

Dik uitgerust is dat toch een verdomd knappe kar.
                                        En dan zo een zwart lederen interieurtje met contrasterende lichte stiksels
                                        Ik heb er effe aan moeten wennen maar nu vind ik het toch ook een knappe verschijning. Ik hoop dat ik die snel irl ga zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Vandaag de uitnodiging gehad, volgende week eens een kijkje gaan nemen hoe zo'n ketel er irl uitziet
                                          Wanneer is de voorstelling juist ?
                                          Weekend van 28 & 29 maart ?

Comment

Working...
                                          X