Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    RTFM

Je moet de ruitenwissers opzetten en meteen stilleggen als ze recht op de ruit staan, dan kun je ze wel omhoog zetten

Maar wie doet dat nu
    Hé... zo hebben wij 't hier ook opgelost, ZONDER de manual te lezen.
    Nice.

't Is wel geen manier van werken, eerlijk gezegd.
    Alsof ze eerst 't hele mechanisme ontworpen hebben, om dan in te zien dat je ze niet kan omhoogklappen, waarop ze 't zich dan makkelijk maken door dat n00b trukske in de handleiding te zetten.
    't Gaat nog als je 't doet voor je aan de auto begint, maar als je met je natte pollen alles in de auto moet gaan bedienen... .

En wie dat doet ? Wij.
    De ruitenwissers worden hier steevast meegepoetst om alle insectenresten e.d. van 't rubber te krijgen zodat je nadien zéker geen strepen hebt. Daar bestaan speciale doekjes voor.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ja, akkoord, maar je kunt ook goed genoeg aan de ruitenwissers als ze omlaag staan, vind ik
      Ik was die ook altijd mee

Waarom ze zoiets doen snap ik ook niet, 't is wel handig voor grappenmakers die eens je ruitenwissers willen rechtzetten en jij dan de enigste bent op de parking van school waar de ruitenwissers nog omlaag zijn

Comment

• Dinsdag, bij de fabriek waar ik deze zomer ga werken, zag ik 5 E-klasse's naast elkaar geparkeerd staan, waarvan 2 nieuwe. 'k Ben echt niet overtuigd van de achterkant.

Comment

• Ik heb reeds met de E250 CDI gereden, en 26 april staat er een E350 CDI voor mij klaar. The real thing
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• En mij hebben ze nog altijd niks laten weten, gvd

Comment

En mij hebben ze nog altijd niks laten weten, gvd
              280CDI > 200CDI

Need I say more?

grapje...
              Last edited by iricky; 17/04/2009, 11:50.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• In theorie wel ja

'k denk dat ik ze volgende week maar eens zelf zal bellen

Comment

• Toch vreemd...door de recessie worden wij de laatste tijd juist meer uitgenodigd voor dit soort dingen. Laatst ook al weer voor de Porsche Cayenne Diesel Challenge.
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Toch vreemd...door de recessie worden wij de laatste tijd juist meer uitgenodigd voor dit soort dingen. Laatst ook al weer voor de Porsche Cayenne Diesel Challenge.
                    Logisch he.

Juist nu is het belangrijk om klanten te winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Logisch he.

Juist nu is het belangrijk om klanten te winnen
                      Ja dat begrijp ik. Ik bedoelde dat ik het vreemd vind dta Reynaerde niet gecontacteerd is door MB.
                      sigpic

Comment

• Ik ben wel gecontacteerd geworden hoor, maar ze hadden toen het verkeerde nummer
                        Ze moesten mijn vader hebben voor de overnameprijs

Mss daardoor dat ze niet meer bellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Ik heb reeds met de E250 CDI gereden, en 26 april staat er een E350 CDI voor mij klaar. The real thing
                          Met zo'n 350cdi zou ik ook wel eens willen rijden.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Aight, forummeeting wanneer rick die kar heeft

Comment

• Ik zal hier op de parking van onze firma een plaatsje vrij maken...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Is dat een kanshebber als opvolger van je 530d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  op de taxi-spot
                                  Zijn natuurlijke habitat
                                  Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Aight, forummeeting wanneer rick die kar heeft
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ik zal hier op de parking van onze firma een plaatsje vrij maken...
                                    Deal! Mijn vader kan die dag toch niet mee. Afspreken ergens in Geleen ofzo?
                                    sigpic

Comment

• Mcdo?

Comment

Mcdo?
                                        Perfect! Ik heb je nummer toch...ik moet alleen even zien of ik alleen met de wagen ben..dat zou zo'n endurance rit zijn, dus het kan zijn dat er nog andere participanten in de wagen zitten. Ik krijg deze week nader bericht en dan laat ik het je weten.
                                        sigpic

Comment

Ik zal hier op de parking van onze firma een plaatsje vrij maken...

Jouw parking leent zich wel voor een goed potje raggen met een Mercedes

Denkt terug aan die zalige Benz meet in Thorn
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X