Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand enig idee hoeveel korting er gegeven wordt op een gewone E?
Zou een viercilinder diesel willen met 7-trapsautomaat.
Weet niet of het over privé- of leasewagen gaat in jouw geval,
maar heb voor mezelf recentelijk een nieuwe E leasewagen besteld.
Kortingspercentage op catalogusprijs (zonder opties) voor de E was toen 23%.
De leasemaatschappij in kwestie doet momenteel ook nog een actie waardoor er voor het EX. segment ook nog eens een extra 1000€ afging.
Ik heb zopas ontnuchterend nieuws gekregen....
Naar aanleiding van de opening van de nieuwe gebouwen van Vereenooghe Roeselare, vroeg ik hoe het stond met de levering mijn E 250CDI. (besteld november 2009, levering voorzien voor mei 2010, maar op mijn vraag opgeschoven voor de 7-trapsautomaat + eco start stop-systeem)
De levering van de E 250CDI( met 7-trapsautomaat + eco start stopsysteem) was eerst voorzien voor levering september 2010. Maar deze planning werd vertraagd en opgeschoven naar november/december 2010.
Op mijn vraag werd er contact opgenomen met Brussel en uiteindelijk zal het nu .....maart 2011 worden!!! Tja, we zullen dan nog wel een tijdje met onze lawaaierige E 200CDI rondrijden zeker?
Het steekt nu wel op geen maand, maar van september over november naar maart is wel een serieuze vertraging.
IK wwet wel dat ik deze als eerste besteld en als eerste zal krijgen, maar toch...! Het is en blijft lang wachten.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Naar aanleiding van de opening van de nieuwe gebouwen van Vereenooghe Roeselare, vroeg ik hoe het stond met de levering mijn E 250CDI. (besteld november 2009, levering voorzien voor mei 2010, maar op mijn vraag opgeschoven voor de 7-trapsautomaat + eco start stop-systeem)
De levering van de E 250CDI( met 7-trapsautomaat + eco start stopsysteem) was eerst voorzien voor levering september 2010. Maar deze planning werd vertraagd en opgeschoven naar november/december 2010.
Op mijn vraag werd er contact opgenomen met Brussel en uiteindelijk zal het nu .....maart 2011 worden!!! Tja, we zullen dan nog wel een tijdje met onze lawaaierige E 200CDI rondrijden zeker?
Het steekt nu wel op geen maand, maar van september over november naar maart is wel een serieuze vertraging.
IK wwet wel dat ik deze als eerste besteld en als eerste zal krijgen, maar toch...! Het is en blijft lang wachten.
Misschien beter onmiddelijk voor de facelift gaan dan?
Nee serieus, respect dat je dat kan opbrengen, ik zou het zelf niet kunnen.
Je hebt er in eerste instantie zelf voor gekozen, maar dan nu nog eens bijna 6 maanden extra erbij, pfff.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
En uiteindelijk zal je toch ook een mooie huurprijs moeten betalen voor je E200.
Comment