Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
    Ik vind de GLK knap en heb een C-klasse besteld, dus ik kan me wel vinden in MB's huidig design. Echter, deze E als berline laat me toch maar koud. De estate ziet er dan weer veelbelovend uit.

Twee bedenkingen echter: waarom dubbele mistlichten bij de Elegance uitvoering (is ongeveer het meest belachelijke wat ik qua auto design gezien heb dit jaar), en waarom geen 'ster' rooster bij de Avantgarde zoals bij de C (gezien dat bij die laatste wonderen doet voor de algemene look)?

een ster hoort bij een berline/break op de kap te staan, niet in het rooster te zitten.

Comment

• Comment

• mercedes is toch echt het merk voor bompawagens

Comment

• What the hack were they thinking ?
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• De W211 vond ik vanaf de introductie al prachtig....
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik hoop dat ik me vergis, maar oei wat een mottige bak

De C juist aangekleed vind ik erg knap, de sl facelift is ook geslaagd, de S is wat lomp, maar gaat nog, maar dit???

Comment

• De vorige was ook al een lelijk hok*, maar die had nog een prachtig interieur. Dat is bij deze ook verdwenen. En er zijn een aantal design elementjes die m'n wenkbrauwen fronsen, zoals de dubbele lampjes in de bumper vanvoor. Who the fuck heeft dat groen licht gegeven?!?

*Hij is niet superlelijk maar wel banaal en lomp, net zoals deze. De breakversie kan ik best smaken, en van de nieuwe generatie is dat met een beetje geluk 't zelfde.

Comment

• Ja echt overtuigd ben ik nu ook niet jammer genoeg, maar irl wellicht iets beter... alleen erg erg jammer van die dubbele mistlampen dat begrijp ik langs geen kanten en er is daar echt niets maar ook niets moois aan....

Ik ga dan ook liever voor de leds hoor!

Spijtig eigenlijk want ik vind de C wel heel knap en de GLK begin ik ook best te waarderen (zelfs mooi te vinden) en naar het schijnt is de GLK ook nog eens steengoed...

toch beetje bang afwachten wat dat gaat geven in verkoop maar tis wel degelijk definitieve lijn als dat al de brochures zijn

greetz

Comment

• Same here:
                    • (nog) niet overtuigd
                    • dubbele 'Brabus' mistlichtjes vooraan zijn een misser IMHO.
                    Afwachten, bang afwachten.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• nog een aantal foto's + technische fiche

bron: http://www.autofans.be/content/nieuw...-klasse-gelekt

Comment

• Deze foto's waren al gepost
                        freude am fahren

Comment

• Hmm, ik ben nooit een groot MB fan geweest, maar dit model slaat toch alles . Vooral die tweedelige koplampen vind ik totaal niet geslaagd en de auto in zijn geheel komt zeer lomp over. Als je daar een A8 of 7 naast zet, heb ik snel gekozen.

't Interieur is dan wel weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                            Hmm, ik ben nooit een groot MB fan geweest, maar dit model slaat toch alles . Vooral die tweedelige koplampen vind ik totaal niet geslaagd en de auto in zijn geheel komt zeer lomp over. Als je daar een A8 of 7 naast zet, heb ik snel gekozen.

't Interieur is dan wel weer
                            Naast een E ga je geen A8 of een 7 zetten, maar een A6 / 5
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ik heb een w211 avantgarde gehad, nu de w204 avantgarde en vond het downsizen naar de C in het begin jammer, ook het interieur ervan is nogal een verschil...
                              Maar die nieuwe E, irl zal die mijn mening hopelijk bijschaven, want de fotos zijn niet erg veelbelovend.
                              Nogal bompa achtig, zelfs in avantgarde.
                              Die 4 mistlichten, wie bedenkt zoiets, een mislukte tuner?
                              En die Leds vooraan zijn niet veel beter, zo van, he, iedereen heeft leds, waar gaan we ze plakken.......
                              Waarom ze dan niet combineren in de lichtblokken is mij een raadsel.
                              Ook het afstappen van de V vormige koffer en weer naar horizontale lichtblokken is een stap achteruit.
                              Dit roept nu al om een facelift, en hij is zelfs nog niet op de markt.

Ik hoop dat het in het echt er allemaal wat beter uitziet.

Comment

• Van die 4 mistlichten zullen er 2 deel uit maken van bochtenverlichting denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                  Naast een E ga je geen A8 of een 7 zetten, maar een A6 / 5
                                  Excuses, maar zijn klassieke uiterlijk verwart mij . Als je enkel op 't uiterlijk afgaat, zou ik hem een klasse hoger steken. De A6 en 5 zijn veel sportiever, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Van die 4 mistlichten zullen er 2 deel uit maken van bochtenverlichting denk ik.
                                    Da's nu inderdaad ook zo. Bij mijn opel zit een extra licht ingebouwd voor zijverlichting bij het afslaan, maar MB maakt gebruik van de mistlichten om de zijkant bij te lichten.
                                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                      De A6 en 5 zijn veel sportiever, imo.
                                      Dat wel maar mijn vorige E-klasse (nu met dit nieuw model in acht genomen ... twee generaties ervoor) had meer luxe (in rijcomfort enz.) tov de huidige A6. En dat zegt een AUDI-fan.
                                      Het achterste van de nieuwe E moet wel wat wennen. Op de foto is de poep een tikkeltje ouderwets. Gaat meer de kant op van de PEUGEOT 607 vind ik.
                                      Last edited by ANTONIO; 08/01/2009, 15:16.
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Mja,... ik ben niet echt overtuigd. De E valt bij mij blijkbaar nooit in de smaak, de huidige en vorige E berline ook nooit mooie auto's gevonden. De breaks dan weer wel.

Het enige wat ik echt knap vind aan deze auto is het interieur.
                                        Ik ben denk ik één van de weinige die fan is van de nieuwe Mercedes-interieurs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                          Mja,... ik ben niet echt overtuigd. De E valt bij mij blijkbaar nooit in de smaak, de huidige en vorige E berline ook nooit mooie auto's gevonden. De breaks dan weer wel.

Het enige wat ik echt knap vind aan deze auto is het interieur.
                                          Ik ben denk ik één van de weinige die fan is van de nieuwe Mercedes-interieurs.
                                          De achterkant vind'k nog gaan. Maar de voorkant op die gescande foto's lijkt me een of andere Aziaat te zijn. Op die foto waar hij in het bordeaux meer frontaal opstaat is hij dan weer .

Afwachten wat dat in realiteit brengt dus
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X