Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geen prob hier

AVG 7.5
    MFireFox 2.0
    XP pro sp2

Comment

Met 7.5 had ik ook geen probleem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
        ik heb echt ook geen last met AVG 8.0 hoor

(firefox 3.0 RC1 met AVG plug-in)
        Waar heb je de plug-in gehaald ?
        Bij mij zegt ie dat firefox niet samen werkt met iets van AVG 8.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
          Waar heb je de plug-in gehaald ?
          Bij mij zegt ie dat firefox niet samen werkt met iets van AVG 8.0
          'k weet niet, werd automatisch geïnstalleerd toen ik AVG installeerde denk ik.

maar lol wacht, die plug-in is niet geactiveerd zie ik nog niet compatibel met FF 3.0

dus eigenlijk mag je mijn bovenstaande post negeren
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Schakel AVG 8.0 eens uit en zie of je dan vlotjes surft.

Comment

Wat moet ik doen om een "reboot" te doen?

Comment

Godverdomme, ik weet niet waarom maar soit

Ik keek even achter mijn pc en zag dat er een lampje brandde, ik was benieuwd of ik mijna pc helemaal kon uitzetten en zag een """"knopje""""" zitten boven de voeding. Ik probeer dus om dat opzij te schuiven/klikken, dat lukte wel maar toen "BOEF" ontplofte er iets (de voeding??? of wat zou dit kunnen zijn, ik hoop dat het alleen dit is anders heb ik een groot probleem)??

Is het de voeding die gesprongen is?
                Waarom zou deze kapot zijn gegaan, ander stroominstelling die hij niet aankan?
                Hoeveel kost een nieuwe voeding?
                Mogelijk dat iets anders intern beschadigd is?

Gelukkig heb ik back-ups maar toch...

foto's volgen

Comment

Nu heb ik dat knopje teruggezet en staat er 230, weet dus al wat het is... Maar kan zoiets normaal wel gebeuren, het is niet dat er teveel elektriciteit doorvloeide??

Was ik maar niet zo nieuwsgierig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Euhm, "restart" kiezen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Godverdomme, ik weet niet waarom maar soit

Ik keek even achter mijn pc en zag dat er een lampje brandde, ik was benieuwd of ik mijna pc helemaal kon uitzetten en zag een """"knopje""""" zitten boven de voeding. Ik probeer dus om dat opzij te schuiven/klikken, dat lukte wel maar toen "BOEF" ontplofte er iets (de voeding??? of wat zou dit kunnen zijn, ik hoop dat het alleen dit is anders heb ik een groot probleem)??

Is het de voeding die gesprongen is?
                      Waarom zou deze kapot zijn gegaan, ander stroominstelling die hij niet aankan?
                      Hoeveel kost een nieuwe voeding?
                      Mogelijk dat iets anders intern beschadigd is?

Gelukkig heb ik back-ups maar toch...

foto's volgen
                      Ajaj, voeding is er zeker aan, en ik hoop voor de rest ni al teveel

De rest van de PC werkt toch op gereduceerd voltage, dus dat zou niet mogen uitmaken ?!

Hou ons op de hoogte

Comment

Sedert gisteren hebben we een laptop & surfen we draadloos. Nu heb ik bij telenet een 2de mailadres aangemaakt, maar telkens de laptop een mail ontvangt krijg ik die op mijn desktop ook. Ook als ik haar via mijne email een bericht stuur, ontvang ik mijn verzonden bericht ook.
                        Iemand die weet wat er misloopt??
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          Sedert gisteren hebben we een laptop & surfen we draadloos. Nu heb ik bij telenet een 2de mailadres aangemaakt, maar telkens de laptop een mail ontvangt krijg ik die op mijn desktop ook. Ook als ik haar via mijne email een bericht stuur, ontvang ik mijn verzonden bericht ook.
                          Iemand die weet wat er misloopt??
                          Is het een 2de account of een 2de naam voor een account ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Euh... "Rebooten" is Engels voor "opnieuw opstarten"

edit: damn, nie gezien dat er al een volgende pagina was, mét correcte antwoorden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Is het een 2de account of een 2de naam voor een account ?
                              Heb het ondertss gevonden, ik had een extra adres aangemaakt op mijne account.
                              thx anyway
                              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                Ajaj, voeding is er zeker aan, en ik hoop voor de rest ni al teveel

De rest van de PC werkt toch op gereduceerd voltage, dus dat zou niet mogen uitmaken ?!

Hou ons op de hoogte
                                voeding is er inderdaad aan. dat schuifschakelaartje dient om te switchen tussen verschillende spanningen
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

voeding is er inderdaad aan. dat schuifschakelaartje dient om te switchen tussen verschillende spanningen
                                  Zou je meer kunnen zeggen, andere dingen die misschien kapot zijn gegaan (al ben ik redelijk zeker dat dat niet het geval is).

Ik snap ook niet dat zoiets kapot gaat wanneer de pc uitstaat.

Comment

Uw pc staat nooit echt uit hé .. Of je moet de voeding zelf afzetten of de pries uittrekken (of zo'n stekkerdoos die je kan uitschakelen).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Zou je meer kunnen zeggen, andere dingen die misschien kapot zijn gegaan (al ben ik redelijk zeker dat dat niet het geval is).

Ik snap ook niet dat zoiets kapot gaat wanneer de pc uitstaat.
                                      ja he, tenzij je een aparte off-knop hebt achteraan je voeding, staat je pc altijd "aan" (in standby dat je hem met de toets vooraan kan aanzetten).

wat kan er nog kapot zijn... goh, als je chance hebt heel je moederbord RAM zou ook wel om zeep kunnen zijn, je gegevens op de harde schijven zal je wel niet kwijt zijn denk ik
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

Ohja, en er kan gerust nog wat stuk zijn. Alles kan stuk zijn. Maar dat hoeft daarom niet. Bij ons op het werk hadden ze ook eens per ongeluk teveel spanning op ons eiland gezet, daar hebben ze praktisch alles mogen vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Uw pc staat nooit echt uit hé .. Of je moet de voeding zelf afzetten of de pries uittrekken (of zo'n stekkerdoos die je kan uitschakelen).
                                          ja he, tenzij je een aparte off-knop hebt achteraan je voeding, staat je pc altijd "aan" (in standby dat je hem met de toets vooraan kan aanzetten).

wat kan er nog kapot zijn... goh, als je chance hebt heel je moederbord RAM zou ook wel om zeep kunnen zijn, je gegevens op de harde schijven zal je wel niet kwijt zijn denk ik
                                          Die aparte knop zocht ik dus en heb ik dus niet

Comment

Working...
                                          X