Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
owja, in vista noemt dat gewoon Beveiliging, mijn excuses
Het goede nieuws is dat het er standaard inzit, maar het slechte is dat de firewall op zich, kwalitatief gezien, de duimen zal moeten leggen voor de reeds bestaande software met gelijkaardige functionaliteit. Het enige waar MS beter in is (buiten het OS zelf), is dingen zoals Word en Excel, maar daarnaast : ik weet er geen. Nuja, de dingen die ze opkopen, omdat ze het zelf opgegeven hebben ...
Weet ge wat een praktisch, maar ietwat dure methode is ?
Neem al uw HD's uit uw systeem. Koop een nieuwe, en installeer uw OS. Eens uw OS goed bolt, plaats je al die andere HD's er terug in. Voila, alle data terug aanwezig.
Daarna kan je een systeem maken waar je bovenstaand probleem kan vermijden, maar daarvoor moet je slim zijn.
Weet ge wat een praktisch, maar ietwat dure methode is ?
Neem al uw HD's uit uw systeem. Koop een nieuwe, en installeer uw OS. Eens uw OS goed bolt, plaats je al die andere HD's er terug in. Voila, alle data terug aanwezig.
Hebek al aan gedacht, maar een nieuwe kopen is momenteel geen optie.
Ik denk dat ik nog wel een HD heb liggen thuis met 60gb ofzo.
Bedankt
Idd nu is het echt niet meer te doen
Fak nu gaat hij heel traag, staat de hele tijd te blazen, Norton doet niks en firewall is niet meer in te schakelen
Help
Ik krijg sinds gisteren steeds deze melding als ik de laptop aanzet en nu gaat hij heel traag met alles en taakbeheer geeft aan dat de CPU de hele tijd op 100% staat ook als ik niets doe
Heeft er iemand een oplossing?
"Win32 Services"
Heb ik met mijn vorige pc ook voorgehad, maar ik weet helaas nimeer hoe ik dat opgelost heb. Google?
Idd nu is het echt niet meer te doen
Fak nu gaat hij heel traag, staat de hele tijd te blazen, Norton doet niks en firewall is niet meer in te schakelen
er staan wel heel wat actieve programma's open zie ik (naast je klok)...
dat het svchost.exe was, dacht ik wel al. maar kheb er niet echt een oplossing voor. heb je 't probleem ook in veilige modus?
ja natuurlijk krijg je nog steeds die melding. AVG is een anti-virusprogramma, geen firewall. je firewall zit in windows. (configuratiescherm => beveiligingscentrum)
verwijderD trouwens.
Firewall staat uit.
Ik kan me nog steeds niet aanmelden
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Volgens mij doen jullie iets verkeerd, ik heb ook AVG en pc start vlot op, blijft vlot draaien en surfen gaat echt heel vlot. Beste AV programma dat ik eigenlijk ooit gehad heb.
Comment