Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Thanks voor de uitleg.

Nu heb ik dat ook es geprobeerd via smartftp en login + paswoord.

En opnieuw kan ik dus de foto zien als ik de url kopieer. Alleen moet je dan opnieuw je login en paswoord indrukken...
    Valt dit te verhelpen zodat ook bezoekers de foto's kunnen zien?

Ik zou toch iets moeten hebben als een index.html bestand ofzo?!

Alleen weet ik niet hoe het met ftpsites werkt
    Als je verwijst naar de foto moet je http://users. ... gebruiken en niet ftp://users. ... Normaal is paswoord dan overbodig, toch bij mijn telenet account. Welke account heb jij?
    Ftp dient enkel om uw webspace te bewerken, via http kan je enkel downloaden .

Index kan nuttig zijn als je niet wil dat de mensen kunnen zien wat je online staan hebt. Is heel simpel te maken:
    Code:
    <html>
    <body>
    *Zet hier desnoods een tekstje van "geen toegang" of zo*
    </body>
    </html>
    Kopieer dit in kladblok en sla dit op als index.html en zet het op uw webspace, zo wordt de inhoud verborgen .

Moest ge meer info willen met screenshotjes, ge moet maar uw msn pm-en

Comment

Ik wil eigenlijk net wel dat alles te zien is. Zoals het uiterlijk van in windows met de mappen etc.

Maar blijkbaar bij belgacom is er geen ftp mogelijkheid.

Kga het als ik wat meer tijd heb wel ergens eens uitproberen met een telenetaccount.
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Msn Messenger werkt niet.
        Firewall houdt de verbinding tegen
        Op deze pc staat enkel AVG,een gratis versie dus. Hoe kan ik dit oplossen ?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

hier ook maar ff plaatsen...

Zijn hier mensen die goed met flash CS3 kunnen werken en paar kleine dingen voor me zouden willen doen? We moeten een flashportfolio maken voor school maar ik ken absoluut niets van flash... er moeten eigenlijk enkel nog een paar kleine aanpassingen gebeuren, wss nog geen 5 min werk voor iemand die goed met dat programma kan werken maar bij mij lukt dat allemaal niet zo goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Msn Messenger werkt niet.
            Firewall houdt de verbinding tegen
            Op deze pc staat enkel AVG,een gratis versie dus. Hoe kan ik dit oplossen ?
            AVG afzetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              AVG afzetten
              Kheb het zelfs verwijdert, en ik krijg nog steeds deze melding
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

druk is op Probleem oplossen. Eens zien waar de fout ligt...

Comment

Geeft geen probleem aan :
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Help
                    Ik krijg sinds gisteren steeds deze melding als ik de laptop aanzet en nu gaat hij heel traag met alles en taakbeheer geeft aan dat de CPU de hele tijd op 100% staat ook als ik niets doe
                    Heeft er iemand een oplossing?
                    "Win32 Services"

Comment

Kijk dan bij taakbeheer, running processes wat er allemaal aan het lopen is.
                      En doe dan een search op Google over de betekenis ervan.
                      Waarschijnlijk spyware ?
                      www.perfectshine.be

Comment

Weet er toevallig iemand of er problemen zijn met de e-services van belgacom adsl? Ik probeer in te loggen met mijn login en paswoord, maar geraak niet ingelogd op de website, wat een week geleden nog wel ging. Er komt steeds dat login of paswoord fout is, terwijl ik die niet gewijzigd heb en ik deze nog steeds gebruik om via router op het internet te gaan, dus imo is deze niet fout.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Weet er toevallig iemand of er problemen zijn met de e-services van belgacom adsl? Ik probeer in te loggen met mijn login en paswoord, maar geraak niet ingelogd op de website, wat een week geleden nog wel ging. Er komt steeds dat login of paswoord fout is, terwijl ik die niet gewijzigd heb en ik deze nog steeds gebruik om via router op het internet te gaan, dus imo is deze niet fout.
                          Bij mij werkt het wel hoor

Comment

'k heb het verwijderD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                              Bij mij werkt het wel hoor
                              godver, dan heeft dat kutwijf van onze pa zijn werk die de accounts moet regelen voor personeel daaraan zitten kloten

Comment

ja natuurlijk krijg je nog steeds die melding. AVG is een anti-virusprogramma, geen firewall. je firewall zit in windows. (configuratiescherm => beveiligingscentrum)

verwijderD trouwens.
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Help
                                  Ik krijg sinds gisteren steeds deze melding als ik de laptop aanzet en nu gaat hij heel traag met alles en taakbeheer geeft aan dat de CPU de hele tijd op 100% staat ook als ik niets doe
                                  Heeft er iemand een oplossing?
                                  "Win32 Services"
                                  dat is niet zo gezond wat zegt 't rapport?
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    hier ook maar ff plaatsen...

Zijn hier mensen die goed met flash CS3 kunnen werken en paar kleine dingen voor me zouden willen doen? We moeten een flashportfolio maken voor school maar ik ken absoluut niets van flash... er moeten eigenlijk enkel nog een paar kleine aanpassingen gebeuren, wss nog geen 5 min werk voor iemand die goed met dat programma kan werken maar bij mij lukt dat allemaal niet zo goed
                                    wat moet je juist weten?
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                      ja natuurlijk krijg je nog steeds die melding. AVG is een anti-virusprogramma, geen firewall. je firewall zit in windows. (configuratiescherm => beveiligingscentrum)
                                      Afhankelijk van uw Windows versie, en de settings van die firewall, ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                        jep, die probeer eens laatste bekende juiste configuratie terug te zetten. kijk ook eens of je nog in veilige modus kan opstarten, van daaruit kan je een systeemherstel doen naar bv een week geleden, toen het probleem zich nog niet voordeed.

anders kies je voor automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen, dan kan je de foutmelding & code van de bluescreen deftig lezen en er eens naar googlen
                                        Werkte allemaal niet, nu valt ie gewoon uit ipv dat ie opnieuw opstart .
                                        Wat een kutpc !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          Afhankelijk van uw Windows versie, en de settings van die firewall, ja
                                          owja, in vista noemt dat gewoon Beveiliging, mijn excuses
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X