Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Bestaat er een mogelijkheid van bv. zo'n filmpje (http://www.wadda.be/g-krachten-de-f1...size=thumbnail) op te slaan op m'n harde schijf of dergelijke om dan met een media toepassing te openen?

Alvast bedankt!
    Voor YouTube bestaat het, dus vermoedelijk voor andere dingen ook. 't is wel beetje zoals ... welja, hoe minder mensen dat weten hoe, hoe beter

Comment

Mja, oké, maar waar kan ik zoiets vinden?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Problemen met internet hier;

Heb 1 PC via kabel aan router
        1 PC via wireless naar zelfde router
        1 laptop ook via wireless naar zelfde router

Router staat aan, alle lichtjes OK. Modem staat aan, alle lichtjes OK.

Netwerk is echter niet bereikbaar, geen verbinding. De wireless client (zoals deze laptop) kan wel aan internet, met dank aan de buren.

Vraag is nu wel waarom dat spul niet werkt natuurlijk ...

Comment

Je bedoelt, welke kernwoorden typ ik in Google ...

stream streaming cache caching video google youtube capture

Veel plezier !

Comment

Is het mogelijk om een game dat gemaakt is om onder Windows 95 te draaien, te laten spelen onder XP?
            Ik heb een oud game teruggevonden dat ik nog eens wil spelen, maar mijn pc wil het niet instaleren.
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

DosBox

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                Is het mogelijk om een game dat gemaakt is om onder Windows 95 te draaien, te laten spelen onder XP?
                Ik heb een oud game teruggevonden dat ik nog eens wil spelen, maar mijn pc wil het niet instaleren.
                Da's de miserie met Windows he

'k zoek der ook achter in feite. In het ergste geval moet je een emulator draaien, die uw OS virtueel omzet naar een Windows95.

Je kan altijd een multi-boot maken, met Windows 95 als alternatief OS, maar dan moet je veel liggen prullen. Je zal dan wel meer support hebben (OK, van nerds, maar support = support), ipv emulators, die hebben een sterke neiging om niet consistent te werken.

Ideaalheid is : een oude PC (op eBay kost u dat zeker 20 euro), Windows 95 ergens vandaan halen (zelfs Bill zou het niet veel meer schelen of die nu legaal of illegaal is), en dan een muis/keyboard/monitor switch ... maar dat laatste kost u wel veel meer ineens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Bestaan ook wel veel games op W95/W98 die niet DOS-gebaseerd zijn ... draaien die ook met DOSBOX ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Bestaan ook wel veel games op W95/W98 die niet DOS-gebaseerd zijn ... draaien die ook met DOSBOX ?
                    Geen idee, ik vermoed van wel, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                      jep, die probeer eens laatste bekende juiste configuratie terug te zetten. kijk ook eens of je nog in veilige modus kan opstarten, van daaruit kan je een systeemherstel doen naar bv een week geleden, toen het probleem zich nog niet voordeed.

anders kies je voor automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen, dan kan je de foutmelding & code van de bluescreen deftig lezen en er eens naar googlen
                      Heb eerst de functie "opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen " ingeschakeld en daarna allemaal eens uitgeprobeert, lukte allemaal niet. Nu valt de pc gewoon uit na het laden van het windows besturingssyteem ipv dat ie opnieuw opstart. Zotte pc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Problemen met internet hier;

Heb 1 PC via kabel aan router
                        1 PC via wireless naar zelfde router
                        1 laptop ook via wireless naar zelfde router

Router staat aan, alle lichtjes OK. Modem staat aan, alle lichtjes OK.

Netwerk is echter niet bereikbaar, geen verbinding. De wireless client (zoals deze laptop) kan wel aan internet, met dank aan de buren.

Vraag is nu wel waarom dat spul niet werkt natuurlijk ...
                        En nu werkt het dan weer wel

Comment

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Een vraagje aan de computerdeskundigen onder ons,ik ben actief op een paar andere forums zoals 2fast4u en nog wa motor forums,nu heb ik volgend probleem,waarom is dit forum zo traag,ik bedoel,als ik het wil opstarten om in te loggen,wachten,als ik in het forum wil geraken,wachten,een specifieke pagina openen,wachten, en echt lang!!! Nu dacht ik het is mijn laptop,maar op die andere forums werkt het wel snel. Wa doe ik verkeerd??????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                            Heb eerst de functie "opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen " ingeschakeld en daarna allemaal eens uitgeprobeert, lukte allemaal niet. Nu valt de pc gewoon uit na het laden van het windows besturingssyteem ipv dat ie opnieuw opstart. Zotte pc.
                            Minder gaypr0n downloaden

Comment

met de RealPlayer kan je dat allemaal downloaden, zonder probleem

Filmpje is trouwens 23MB groot

Comment

Wacht tot je 1000+ posts hebt, dan krijg je de snelle link ( samen met nog wat voordelen, waaronder het privé adres van 3 mods) van het forum .
                                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Thx a lot! Anders nog voorstellen om een ftp site op mijn extern ip adres te maken zodat je de mappen ziet?
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Minder gaypr0n downloaden
                                    als het da is moet ik dringend ewa sites aanklagen .
                                    Nene, ff serieus nu.

Comment

Sorry voor het vragen.

Vroeger heb ik dit reeds eens gevraagd en het werd toen ook opgelost maar heb hetzelfde probleem terug en ben ondertussen de toen goede oplossing vergeten. Het is namelijk zo dat, als ik een YOUTUBE link of zo aanklik krijg ik de verbinding maar dan wel in het verkleinde formaat, ik moet dus iedere maal op de middelste van de drie knoppen in de gans rechtsbovenhoek klikken teneinde full screen te krijgen. In het verleden was het altijd fullscreen en dus na de vorige vraag kwam het terug ok maar nu is het terug van 'patat'. Heb gezien dat zelfs mijn mail (Microsoft Outlook) nog maar opent op de bovenste 10 cm van het scherm, ook daar moet ik voor full screen klikken. Weet er soms nog iemand wat de remedie toen was of kan er iemand zeggen welke instelling te veranderen/aan te passen om dit te verhelpen ? Bedankt alvast en sorry voor de last. Dku.
                                      Moest het van belang zijn: laptop Acer Aspire 1406LC met Intel Pention 4 van 2.5 Ghz en met 512MB (geheugen denk ik ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Zie dat het al wat te laat is maar toch:

www.one.com -> 1 gig webspace voor 32 euro of zo per jaar. Werkt super simpel via SmartFTP en heeft mij nog niet in de steek gelaten (itt tot Priorweb waar ik ook huur voor een andere site).
                                        Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        Thx a lot! Anders nog voorstellen om een ftp site op mijn extern ip adres te maken zodat je de mappen ziet?
                                        Via uw extern IP adres werken is niet nodig hoor.
                                        Normaalgezien zit er bij uw internetabonnement gratis webspace inbegrepen (normaal 50 MB).
                                        Zo ook bij Telenet, ik gebruikte dit vroeger, nu heb ik 1GB webspace gehuurd omdat ik niet meer toekwam.
                                        Daarvan veranderen uw links niet, tenzij u zelf aan uw mappenstructuur begint te sleutelen .
                                        Voorbeeldje:

Comment

Thanks voor de uitleg.

Nu heb ik dat ook es geprobeerd via smartftp en login + paswoord.

En opnieuw kan ik dus de foto zien als ik de url kopieer. Alleen moet je dan opnieuw je login en paswoord indrukken...
                                          Valt dit te verhelpen zodat ook bezoekers de foto's kunnen zien?

Ik zou toch iets moeten hebben als een index.html bestand ofzo?!

Alleen weet ik niet hoe het met ftpsites werkt
                                          Last edited by B3noît; 20/05/2008, 12:49.
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X