Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd maar ben blijkbaar vergeten een bepaald programma bij te houden, zoek dus de naam van het programma'tje dat ervoor zorgt dat ik mijn maandelijks volume kan nakijken zonder dat ik telkens moet inloggen.

Anyone? Heeft een groen logo en dat is t enige wat ik nog weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
      Ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd maar ben blijkbaar vergeten een bepaald programma bij te houden, zoek dus de naam van het programma'tje dat ervoor zorgt dat ik mijn maandelijks volume kan nakijken zonder dat ik telkens moet inloggen.

Anyone? Heeft een groen logo en dat is t enige wat ik nog weet
      ISP Monitor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Was net op het Nieuws.

Het schijnt een algemeen probleem te zijn met die gratis anti-virus software van AVG.
        Het wist een noodzakelijk bestand in Windows waardoor hij niet meer opgestart kan worden.
        Op het Nieuws was men in een pc-zaak die vandaag 40 pc's met dat probleem hebben binnengekregen.

Ikzelf heb het probleem ook op men laptop.
        yup,

kga weten wat gedaan morgen op mijn werk.

USER32.DLL'tjes terug plaatsen en virusscanners updaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
          ISP Monitor?

Merci!!! Dat is t

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten

degene met problemen: het is jullie eigen schuld!

neen, naar 't schijnt hebben Vista en XP SP3 er geen last van dus als je je windows up-to-date zou houden, had je er geen last van
            al mijn pc's/gsm's/whatever zijn altijd voorzien van de laatste nieuwe software en zijn virusvrij.

ik wil gewoon weten hoe ik dat kutbestand winsrv.dll terug in dat registry steek, ofzo

op mijn blauw scherm staat er
            "STOP: c0000135 (kan onderdeel niet vinden)
            Deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden. .. bla bla"

deze ochtend zet ik hem aan.. geen probleem.. deze middag... wel probleem

in die tussentijd heb ik niks gedownload of whatever. ik begrijp er niks van

Ik kan wel perfect in veilige modus inloggen enzo...

Comment

• Heb tijdje geleden upgrade van XP naar Vista gedaan.
              Alles loopt perfect behalve de sound.

Als ik boxen aansluit extern, dan gaat het perfect.
              Als ik boxen loskoppel en geluid van PC wil gebruiken echter, dan niets meer te horen.

Allicht iets klein dat moet worden aangepast. Maar hoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Heb tijdje geleden upgrade van XP naar Vista gedaan.
                Alles loopt perfect behalve de sound.

Als ik boxen aansluit extern, dan gaat het perfect.
                Als ik boxen loskoppel en geluid van PC wil gebruiken echter, dan niets meer te horen.

Allicht iets klein dat moet worden aangepast. Maar hoe?
                bij de mijne kan je in een menuutje kiezen welke uitgang geactiveerd moet worden, ergens in je sound-settiongs zal je dat wel kunnen kiezen dan zeker?

Comment

• in de eigenschappen werken die inderdaad met testgeluid.
                  Dan ligt het aan de windows media player denk ik. Daar vind ik het niet.

Comment

• heb je al de realtek AC'97 driver geinstalleerd?
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Mijn laptop mist het bestand: Hall.dll en start dus niet meer op.

Iemand een oplossing?

Edit: De laptop heeft nog XP Home.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                        Mijn laptop mist het bestand: Hall.dll en start dus niet meer op.

Iemand een oplossing?

Edit: De laptop heeft nog XP Home.
                        Moete mijn kopie van die file hebben ? Ik kan niks garanderen, maar je kan proberen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                          Moete mijn kopie van die file hebben ? Ik kan niks garanderen, maar je kan proberen he

Hoeft niet meer, maar toch bedankt!

Ik heb hem reeds geformatteerd.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de HTC Touch diamond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Heeft er iemand ervaring met de HTC Touch diamond?
                              Neemt goede foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                                Neemt goede foto's!
                                3.2 is ook niet echt top maar zal wel een betere lens hebben dan zo'n Samsung ?

Comment

3.2 is ook niet echt top maar zal wel een betere lens hebben dan zo'n Samsung ?
                                  Zeker weten! Samsung is nu ook niet top te noemen eh, hoewel hun lenzen wel meevallen!
                                  William Blake heeft er zo eentje dacht ik, heeft vorige week pic gepost, in Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? en vond een knappe pic voor gsm kwaliteit te zijn.
                                  Last edited by ; 16/11/2008, 21:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    heb je al de realtek AC'97 driver geinstalleerd?
                                    Meesa don't know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                      Hoeft niet meer, maar toch bedankt!

Ik heb hem reeds geformatteerd.
                                      Hmmja, zo gaat het ook

Dat doet mij eraan denken : boot-CD maken

Comment

• Ik ben opzoek naar een goede gratis anti virus .

Comment

Ik ben opzoek naar een goede gratis anti virus .
                                          AVG ! Tomski zal daar niet mee akkoord zijn, maar dat moet je je niet aantrekken. Hij is zelf nog aan het twijfelen tussen 37 anti-virussen.

Comment

Working...
                                          X