Oorspronkelijk geplaatst door Japy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenMisschien Scandisk eens volledig laten runnen (of hoe dat programma onder Vista ook noemt)
Run anders eens :
Start \ Run \ tip : chkdsk
En kijk goed wat ie zegt
vb. (wel op XP) :
C:\>chkdsk
The type of the file system is NTFS.
Volume label is OS.
WARNING! F parameter not specified.
Running CHKDSK in read-only mode.
CHKDSK is verifying files (stage 1 of 3)...
^Cpercent completed.
C:\>
Print Screen gepakt in 't begin, want wanneer 't gedaan was, ging dat vakje gewoon weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk enkel problemen gehad met sluimerstand. Voor de rest zowel van de 32-bit als de 64-bit heel tevreden. Beide ongelooflijk stabiel.
Maat van me gebruikt hem al een tijdje en heeft er toch geen klagen over.
Werken de meeste programma's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVind je 64 bit vista de moeite?
Maat van me gebruikt hem al een tijdje en heeft er toch geen klagen over.
Werken de meeste programma's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenis dat een legale windows?
Kan dit dan dus niet verholpen zijn?
'k Heb die al bijna een jaar en nu opeens begint dat dan raar te doen...
Comment
-
Weet er iemand om in bvb een textfile een oplijsting te krijgen van de inhoud van een folder?
Ik heb een heleboel bestanden in een map die te groot zijn om deftig door te sturen. Dus nu wil ik een lijst van die bestanden doorsturen zodat ze kunnen kiezen welke bestanden ze willen ipv alles door te sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKan je PHP draaien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtennee, tis hier op het werk ...
Navigeer naar de folder waarvan je een lijst wil. Dan typ je:
dir > lijst.txt
In de folder zal er nu een tekstbestand staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenWeet er iemand om in bvb een textfile een oplijsting te krijgen van de inhoud van een folder?
Ik heb een heleboel bestanden in een map die te groot zijn om deftig door te sturen. Dus nu wil ik een lijst van die bestanden doorsturen zodat ze kunnen kiezen welke bestanden ze willen ipv alles door te sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenUitvoeren -> CMD
Navigeer naar de folder waarvan je een lijst wil. Dan typ je:
dir > lijst.txt
In de folder zal er nu een tekstbestand staan.
Code:Volume in drive C has no label. Volume Serial Number is 7ED2-9833 Directory of C:\Documents and Settings\***\Desktop\nds 18/12/2008 12:04 <DIR> . 18/12/2008 12:04 <DIR> .. 25/11/2008 07:26 **edit* 447 File(s) 18,597,543,936 bytes 2 Dir(s) 126,640,316,416 bytes free
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat wil je juist met de laptop doen? Surfen en wat met documentjes spelen. Of wil je ook videobewerking doen? Photoshop? Wil je gamen? ..
Comment
Comment