Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Op mijn desktop (Vista Ultimate 64-bit) heb ik de optie sluimerstand nog ineens, enkel slaapstand. In slaapstand zetten bleek ook niet zo'n goed idee, ik kreeg hem er gewoon niet meer uit. Effe op power knopje drukken en dan komt ie terug en zogezegd uit slaapstand.

Echt raar hoor, op de laptop (Vista Bussines 32-bit) werkt dat perfect en heb ik ook sluimerstand.

De 32-bit Vista's lijken mij toch verruit het stabielste.
    Ik heb eigenlijk enkel problemen gehad met sluimerstand. Voor de rest zowel van de 32-bit als de 64-bit heel tevreden. Beide ongelooflijk stabiel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      Misschien Scandisk eens volledig laten runnen (of hoe dat programma onder Vista ook noemt)

Run anders eens :

Start \ Run \ tip : chkdsk

En kijk goed wat ie zegt

vb. (wel op XP) :

C:\>chkdsk
      The type of the file system is NTFS.
      Volume label is OS.

WARNING! F parameter not specified.
      Running CHKDSK in read-only mode.

CHKDSK is verifying files (stage 1 of 3)...
      ^Cpercent completed.
      C:\>
      Gedaan

Print Screen gepakt in 't begin, want wanneer 't gedaan was, ging dat vakje gewoon weg.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Ik heb eigenlijk enkel problemen gehad met sluimerstand. Voor de rest zowel van de 32-bit als de 64-bit heel tevreden. Beide ongelooflijk stabiel.
        Vind je 64 bit vista de moeite?
        Maat van me gebruikt hem al een tijdje en heeft er toch geen klagen over.

Werken de meeste programma's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Vind je 64 bit vista de moeite?
          Maat van me gebruikt hem al een tijdje en heeft er toch geen klagen over.

Werken de meeste programma's?
          Tuurlijk, zowel 32 als 64 bit apps worden ondersteund voor Vista 64 bit. Je hebt gewoon 2 "Program Files" mappen. Natuurlijk als je 64 but software of drivers kunt downloaden zou ik die ook pakken.

Comment

• 't Probleem blijft...

AARRRGGGHHHH!!

Comment

• is dat een legale windows?
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Tussendoor had ik graag eens geweten waar jullie uw hardwarecomponenten zoals router, HD, tft scherm, etc... bestellen?

Ik ben namelijk toe aan een nieuw en groter schermpie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                  is dat een legale windows?

Kan dit dan dus niet verholpen zijn?

'k Heb die al bijna een jaar en nu opeens begint dat dan raar te doen...

Comment

• Als het probleem blijft zou ik formatteren overwegen.

Comment

• Legaal of niet illegaal doet er in dit geval niet veel toe.

Comment

• Weet er iemand om in bvb een textfile een oplijsting te krijgen van de inhoud van een folder?

Ik heb een heleboel bestanden in een map die te groot zijn om deftig door te sturen. Dus nu wil ik een lijst van die bestanden doorsturen zodat ze kunnen kiezen welke bestanden ze willen ipv alles door te sturen.

Comment

• Kan je PHP draaien?

Comment

Kan je PHP draaien?
                            nee, tis hier op het werk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              nee, tis hier op het werk ...
                              Uitvoeren -> CMD

Navigeer naar de folder waarvan je een lijst wil. Dan typ je:

dir > lijst.txt

In de folder zal er nu een tekstbestand staan.

Comment

• Dacht eerst dat het voor op een webserver was, my mistake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Weet er iemand om in bvb een textfile een oplijsting te krijgen van de inhoud van een folder?

Ik heb een heleboel bestanden in een map die te groot zijn om deftig door te sturen. Dus nu wil ik een lijst van die bestanden doorsturen zodat ze kunnen kiezen welke bestanden ze willen ipv alles door te sturen.
                                  oeps, er is al antwoord

Comment

• M'n pc is kapot, moederbord naar de kl***

Zit nu op pc van m'n pa.

Morgen proberen m'n harde schijf te kopieren naar m'n externe harde schijf, en dan maar kijken voor een nieuwe pc hé.

Zal waarschijnlijk een laptop worden.
                                    Iemand suggesties?
                                    Mss wel een Apple?

Comment

• Wat wil je juist met de laptop doen? Surfen en wat met documentjes spelen. Of wil je ook videobewerking doen? Photoshop? Wil je gamen? ..

Comment

Uitvoeren -> CMD

Navigeer naar de folder waarvan je een lijst wil. Dan typ je:

dir > lijst.txt

In de folder zal er nu een tekstbestand staan.
                                        ideaal, muchos gracia

Code:
                                         Volume in drive C has no label.
                                         Volume Serial Number is 7ED2-9833

Directory of C:\Documents and Settings\***\Desktop\nds

18/12/2008  12:04       <DIR>          .
                                        18/12/2008  12:04       <DIR>          ..
                                        25/11/2008  07:26           **edit*
                                                     447 File(s) 18,597,543,936 bytes
                                                       2 Dir(s)  126,640,316,416 bytes free
                                        Last edited by ; 18/12/2008, 12:19.

Comment

Wat wil je juist met de laptop doen? Surfen en wat met documentjes spelen. Of wil je ook videobewerking doen? Photoshop? Wil je gamen? ..
                                          Voornaamste zaken zijn surfen, wat office toestanden, muziek, email, dat is het eigenlijk. Ik ben geen gamer

Comment

Working...
                                          X