Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Nemo weet gij een site waar ge codes vind om Premiere te ontvangen. Ik ben die site kwijt.

Enkele termen die ik me nog herinner:
    navragasion
    luxsat of zoiets
    Ik zal het niet weten,ik liet dat altijd doen vroeger .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      is het een bose-multiroom of heb je gewoon bose-luidsprekers hangen op een versterker ?
      In totaal 12 van dit op een versterker.
      Eigelijk zo goed als nooit gebruik van gemaakt .

Comment

• Jammer, ik vind dat echt goed spelen, die bose instalaties.

Comment

• Heb nog een (klein) probleempje.

Mijn touchpad is versleten en glijdt niet meer zo goed. Iemand een oplossing daarvoor:

Comment

• een kabeltje van 4 euro trekken lijkt me toch beter dan nieuwe boxen te kopen hoor
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              Ergens moet er idd een omzetting gebeuren van de digitale stream naar de analoge kanalen. Dit kan bvb in een dvd-speler zelf zijn, eentje met een analoge uitgang per kanaal (meestal 7 of . Dan moet je elke uitgang aansluiten op een versterking.

't is trouwens een sat-ontvanger.

wat ceke zegt gaat hoor. tv gebruiken als doorlus. Indien het een actieve luidsprekerset is, zal dat gaan.
              als doorlus ok, maar je tv kan toch nooit een 5.1 systeem aansturen (ook al zijn het actieve boxen)? je hebt toch 3 aparte audiosignalen (front, sub en achter) nodig?
              2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                een kabeltje van 4 euro trekken lijkt me toch beter dan nieuwe boxen te kopen hoor
                Ik denk dat de Bose luidsprekers met zoiets is verbonden,krijg je niet zo maar op je sat of dvd speler.

Comment

• jamaar, je moet je het signaal van je sat-ontvanger niet op de uitgangen van die bose-versterker hangen he je moet die aansluiten op een ingang van de versterker. trek anders eens een foto van de aansluitingen van die bose-versterker...
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ja ik ken hier niet véél van ,dus een versterker en de luidsprekers daarop aansluiten en de versterker verbinden met de dvd of sat ontvanger?

Comment

• jup. heb je een cinch-cinch kabeltje voor nodig waarschijnlijk.
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• ik volg heel die versterkeraffaire hier maar half, maar wordt het niet allemaal wat ingewikkeld gemaakt?
                        Ik heb een versterker met surround-functie en -luidsprekers, hierop is m'n pc aangesloten (IN én OUT) zo kan ik alle kanten uit. TV is ook aangesloten op versterker dus ik kan alles door m'n speakerset sturen en bovendien nog eens 't geluid van de radio enz op m'n pc krijgen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Mijn laptop (HPNC6320 met Vista) heeft ook moeite met wakker worden.
                          Hij staat bijna nooit uit, altijd in slaapstand en heeft het vooral moeilijk als hij 'draadloos' gaan slapen is en wakker moet worden in z'n docking station.
                          Hij wordt trouwens wel wakker, meer hat scherm niet. Herhaaldelijk kort op de power drukken (dan slaapt hij opnieuw) helpt meestal.
                          Vista is wel slechter dan XP ivm slaapstand.
                          Misschien binnenkort Windows 7.0?
                          Nadat ik een volledige back-up heb gemaakt van de laptop, heb ik op aanraden van een collega en na contact met de technische dienst van MSI de recovery-disc gedraaid die bij de aankoop meegeleverd werd. Na de reparatie onder garantie hebben ze blijkbaar niets gedaan op softwarematig vlak...
                          Resultaat is dat ik nu terug vista op de laptop heb en dat alles nu terug normaal werkt...
                          Ben zelfs geen data kwijt vermits de recovery enkel op de partitie heeft gewerkt waarop de programma's en de OS stonden.
                          Was een mooie verrassing!
                          Swat, ik hoop dat het niet meer voorvalt nu.

Ben natuurlijk vergeten vragen aan die pee van MSI hoe ik dit probleem vanaf nu kon verhinderen...

Comment

• Als ik bijvoorbeeld 4 bestanden (+-80mb) wil downloaden dan gaan de eerste 2 of 3 aan 230 kb en de laatste bestanden maar aan 24 kb..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                              Als ik bijvoorbeeld 4 bestanden (+-80mb) wil downloaden dan gaan de eerste 2 of 3 aan 230 kb en de laatste bestanden maar aan 24 kb..
                              Ofwel komen de files van een andere server ofwel moet je gewoon wachten totdat die eerste twee binnen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                Ofwel komen de files van een andere server ofwel moet je gewoon wachten totdat die eerste twee binnen zijn
                                Ik heb het probleem ook als ik al de bestanden na elkaar download...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Hoi MBMan,

bedankt voor jouw advies

Hier de waarden waar internet WEL gaat:

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Belkin
                                  IP-adres.................192.168.2.2
                                  Standaardgateway...192.168.2.1

Zal zo snel mogelijk de waarden toevoegen wanneer internet UIT is gevallen
                                  Als het draadloos internet is kan dit ook liggen aan het feit dat je verbinding te zwak is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    ik volg heel die versterkeraffaire hier maar half, maar wordt het niet allemaal wat ingewikkeld gemaakt?
                                    Ik heb een versterker met surround-functie en -luidsprekers, hierop is m'n pc aangesloten (IN én OUT) zo kan ik alle kanten uit. TV is ook aangesloten op versterker dus ik kan alles door m'n speakerset sturen en bovendien nog eens 't geluid van de radio enz op m'n pc krijgen.
                                    ja maar nemo heeft geen AV-versterker blijkbaar, hij wil pcboxen op een sat-ontvanger aansluiten maar nu heeft hij blijkbaar wel 'n audioversterker en boxen, dus kan hij beter die boxen gebruiken ipv nieuwe pcboxen te kopen
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                      Ik heb het probleem ook als ik al de bestanden na elkaar download...
                                      Dan komen ze van een andere server, neen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                        Dan komen ze van een andere server, neen ?
                                        Meestal Rapidshare.

Comment

• YouTube werkt hier niet meer sinds enkele dagen, helemaal niet. Wat zou het probleem zijn?

Comment

Working...
                                          X