Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ergens moet er idd een omzetting gebeuren van de digitale stream naar de analoge kanalen. Dit kan bvb in een dvd-speler zelf zijn, eentje met een analoge uitgang per kanaal (meestal 7 of . Dan moet je elke uitgang aansluiten op een versterking.
't is trouwens een sat-ontvanger.
wat ceke zegt gaat hoor. tv gebruiken als doorlus. Indien het een actieve luidsprekerset is, zal dat gaan.
als doorlus ok, maar je tv kan toch nooit een 5.1 systeem aansturen (ook al zijn het actieve boxen)? je hebt toch 3 aparte audiosignalen (front, sub en achter) nodig?
jamaar, je moet je het signaal van je sat-ontvanger niet op de uitgangen van die bose-versterker hangen he je moet die aansluiten op een ingang van de versterker. trek anders eens een foto van de aansluitingen van die bose-versterker...
ik volg heel die versterkeraffaire hier maar half, maar wordt het niet allemaal wat ingewikkeld gemaakt?
Ik heb een versterker met surround-functie en -luidsprekers, hierop is m'n pc aangesloten (IN én OUT) zo kan ik alle kanten uit. TV is ook aangesloten op versterker dus ik kan alles door m'n speakerset sturen en bovendien nog eens 't geluid van de radio enz op m'n pc krijgen.
Mijn laptop (HPNC6320 met Vista) heeft ook moeite met wakker worden.
Hij staat bijna nooit uit, altijd in slaapstand en heeft het vooral moeilijk als hij 'draadloos' gaan slapen is en wakker moet worden in z'n docking station.
Hij wordt trouwens wel wakker, meer hat scherm niet. Herhaaldelijk kort op de power drukken (dan slaapt hij opnieuw) helpt meestal.
Vista is wel slechter dan XP ivm slaapstand.
Misschien binnenkort Windows 7.0?
Nadat ik een volledige back-up heb gemaakt van de laptop, heb ik op aanraden van een collega en na contact met de technische dienst van MSI de recovery-disc gedraaid die bij de aankoop meegeleverd werd. Na de reparatie onder garantie hebben ze blijkbaar niets gedaan op softwarematig vlak...
Resultaat is dat ik nu terug vista op de laptop heb en dat alles nu terug normaal werkt...
Ben zelfs geen data kwijt vermits de recovery enkel op de partitie heeft gewerkt waarop de programma's en de OS stonden.
Was een mooie verrassing!
Swat, ik hoop dat het niet meer voorvalt nu.
Ben natuurlijk vergeten vragen aan die pee van MSI hoe ik dit probleem vanaf nu kon verhinderen...
ik volg heel die versterkeraffaire hier maar half, maar wordt het niet allemaal wat ingewikkeld gemaakt?
Ik heb een versterker met surround-functie en -luidsprekers, hierop is m'n pc aangesloten (IN én OUT) zo kan ik alle kanten uit. TV is ook aangesloten op versterker dus ik kan alles door m'n speakerset sturen en bovendien nog eens 't geluid van de radio enz op m'n pc krijgen.
ja maar nemo heeft geen AV-versterker blijkbaar, hij wil pcboxen op een sat-ontvanger aansluiten maar nu heeft hij blijkbaar wel 'n audioversterker en boxen, dus kan hij beter die boxen gebruiken ipv nieuwe pcboxen te kopen
Comment