Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 2.1 luidspreker kan je toch perfect op zoiets aansluiten?

Comment

• met het nodige tussenstukje ja... je moet van cinch (die rood witte aansluitingen) van je dvdspeler naar minijack (van de boxen) he...

edit: dit dus: http://cgi.ebay.co.uk/Audio-Cable-3....01116002r32865
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Zonder dat gaat het niet?
        Bestaat er dan ook geen kabel om een 5.1 systeem aan te sluiten?

Comment

• Ga je meestal niet van dvd naar tv met scart ofzo en dan van TV naar een 2.1 of 5.1 sertje?

Comment

• die logitech boxen zijn uiteindelijk pc of mp3speler boxen he hebben een minijack en usb-aansluiting, daar kan je niet veel mee doen op de aansluitingenfoto van de dvdspeler die je postte...

en een 5.1 systeem aansluiten zal niet gaan (denk ik) op die dvdspeler, zal je een aparte AV-versterker voor moeten hebben...

edit: nope ceke, TV zal ook nooit een ingebouwde 5.1 versterker hebben
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik heb een heel lastig probleem met mijn internetverbinding.

Het probleem is heel makkelijk te definiëren:

Als ik vb. een pagina vol foto's open in dit forum (vb. snowtopic) dan valt halverwege het laden van de foto's mijn verbinding uit. Dan kan ik het surfen vergeten. Dus moet ik weer telkens tot onder gaan en fiche van de modem uittrekken en weer insteken (kan modem niet dmv knop uitzetten) en wachten totdat ik weer verbonden ben. Dit komt mss 3 tot 5 keer per dag voor. Ik ben het echt beu .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                en een 5.1 systeem aansluiten zal niet gaan (denk ik) op die dvdspeler, zal je een aparte AV-versterker voor moeten hebben...
                Ergens moet er idd een omzetting gebeuren van de digitale stream naar de analoge kanalen. Dit kan bvb in een dvd-speler zelf zijn, eentje met een analoge uitgang per kanaal (meestal 7 of . Dan moet je elke uitgang aansluiten op een versterking.

't is trouwens een sat-ontvanger.

wat ceke zegt gaat hoor. tv gebruiken als doorlus. Indien het een actieve luidsprekerset is, zal dat gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  Ik heb een heel lastig probleem met mijn internetverbinding.

Het probleem is heel makkelijk te definiëren:

Als ik vb. een pagina vol foto's open in dit forum (vb. snowtopic) dan valt halverwege het laden van de foto's mijn verbinding uit. Dan kan ik het surfen vergeten. Dus moet ik weer telkens tot onder gaan en fiche van de modem uittrekken en weer insteken (kan modem niet dmv knop uitzetten) en wachten totdat ik weer verbonden ben. Dit komt mss 3 tot 5 keer per dag voor. Ik ben het echt beu .
                  adsl of telenet ?

rechtstreekse verbinding modem - pc of zit er een router tussen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                    die logitech boxen zijn uiteindelijk pc of mp3speler boxen he hebben een minijack en usb-aansluiting, daar kan je niet veel mee doen op de aansluitingenfoto van de dvdspeler die je postte...

Volgens mij bedoelt hij zo'n actief logitech setje...

Edith: Wat Mbman zei

Comment

• telenet

probleem is zowel via kabel als draadloos.

rechtstreekse verbinding? Zou niet weten wat je daarmee bedoelt
                      Modem ligt beneden en ik surf boven in mijn kamer ofwel via kabel aangesloten op m'n pc ofwel draadloos

Comment

• welke bakjes heb je staan ?

ik gok op 2 tegelijk werkende dhcp-servers

Comment

• wat je eens kan doen:

start --> uitvoeren --> cmd (bij vista: opdrachtprompt )

dan in dat zwart scherm typen: ipconfig

doe dat eens als je internet hebt, schrijf het ip-adres naast ipv4 op (zal iets zijn als 192.168.x.x) en naast standaardgateway op (idem)

als internet weg is, tik dan nog eens ipconfig en schrijf terug die 2 getallen op.

Post die 4 getallen hier indien ze niet 2-aan-2 gelijk zijn.

Comment

• Hoi MBMan,

bedankt voor jouw advies

Hier de waarden waar internet WEL gaat:

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Belkin
                            IP-adres.................192.168.2.2
                            Standaardgateway...192.168.2.1

Zal zo snel mogelijk de waarden toevoegen wanneer internet UIT is gevallen
                            Last edited by ; 10/01/2009, 17:03.

Comment

• Dus als ik die kabel koop kan ik die Logitech Z4's perfect aansluiten op de sat ontvanger?

Comment

• Nemo weet gij een site waar ge codes vind om Premiere te ontvangen. Ik ben die site kwijt.

Enkele termen die ik me nog herinner:
                                navragasion
                                luxsat of zoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Dus als ik die kabel koop kan ik die Logitech Z4's perfect aansluiten op de sat ontvanger?
                                  jep, je sat-ontvanger best wel op max-volume zetten en de volumeknop van de luidsprekers gebruiken.

Of omgekeerd, is misschien gemakkelijker met afstandsbediening.

Comment

Nemo weet gij een site waar ge codes vind om Premiere te ontvangen. Ik ben die site kwijt.

navragasion
                                    luxsat of zoiets
                                    op luxsat zal dat wel ergens staan: http://www.luxsat.eu/superlux/

Comment

Nemo weet gij een site waar ge codes vind om Premiere te ontvangen. Ik ben die site kwijt.

navragasion
                                      luxsat of zoiets
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                      jep, je sat-ontvanger best wel op max-volume zetten en de volumeknop van de luidsprekers gebruiken.

Of omgekeerd, is misschien gemakkelijker met afstandsbediening.
                                      Ik zoek een set tot maximum 100 € want heb hier eigelijk overal Bose luidsprekers thuis hangen maar heb geen zin om allemaal draad enzo te gaan trekken .

Logitech Z4 is naar het schijnt wel iets goed maar helaas geen afstandbediening.

Comment

• Ja die site zocht ik!

Bedankt MBman

Nu nog wachten totdat m'n internet is uitgevallen

Comment

• is het een bose-multiroom of heb je gewoon bose-luidsprekers hangen op een versterker ?

Comment

Working...
                                          X