Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die logitech boxen zijn uiteindelijk pc of mp3speler boxen he hebben een minijack en usb-aansluiting, daar kan je niet veel mee doen op de aansluitingenfoto van de dvdspeler die je postte...
en een 5.1 systeem aansluiten zal niet gaan (denk ik) op die dvdspeler, zal je een aparte AV-versterker voor moeten hebben...
edit: nope ceke, TV zal ook nooit een ingebouwde 5.1 versterker hebben
Ik heb een heel lastig probleem met mijn internetverbinding.
Het probleem is heel makkelijk te definiëren:
Als ik vb. een pagina vol foto's open in dit forum (vb. snowtopic) dan valt halverwege het laden van de foto's mijn verbinding uit. Dan kan ik het surfen vergeten. Dus moet ik weer telkens tot onder gaan en fiche van de modem uittrekken en weer insteken (kan modem niet dmv knop uitzetten) en wachten totdat ik weer verbonden ben. Dit komt mss 3 tot 5 keer per dag voor. Ik ben het echt beu .
en een 5.1 systeem aansluiten zal niet gaan (denk ik) op die dvdspeler, zal je een aparte AV-versterker voor moeten hebben...
Ergens moet er idd een omzetting gebeuren van de digitale stream naar de analoge kanalen. Dit kan bvb in een dvd-speler zelf zijn, eentje met een analoge uitgang per kanaal (meestal 7 of . Dan moet je elke uitgang aansluiten op een versterking.
't is trouwens een sat-ontvanger.
wat ceke zegt gaat hoor. tv gebruiken als doorlus. Indien het een actieve luidsprekerset is, zal dat gaan.
Ik heb een heel lastig probleem met mijn internetverbinding.
Het probleem is heel makkelijk te definiëren:
Als ik vb. een pagina vol foto's open in dit forum (vb. snowtopic) dan valt halverwege het laden van de foto's mijn verbinding uit. Dan kan ik het surfen vergeten. Dus moet ik weer telkens tot onder gaan en fiche van de modem uittrekken en weer insteken (kan modem niet dmv knop uitzetten) en wachten totdat ik weer verbonden ben. Dit komt mss 3 tot 5 keer per dag voor. Ik ben het echt beu .
adsl of telenet ?
rechtstreekse verbinding modem - pc of zit er een router tussen ?
die logitech boxen zijn uiteindelijk pc of mp3speler boxen he hebben een minijack en usb-aansluiting, daar kan je niet veel mee doen op de aansluitingenfoto van de dvdspeler die je postte...
Volgens mij bedoelt hij zo'n actief logitech setje...
rechtstreekse verbinding? Zou niet weten wat je daarmee bedoelt
Modem ligt beneden en ik surf boven in mijn kamer ofwel via kabel aangesloten op m'n pc ofwel draadloos
jep, je sat-ontvanger best wel op max-volume zetten en de volumeknop van de luidsprekers gebruiken.
Of omgekeerd, is misschien gemakkelijker met afstandsbediening.
Ik zoek een set tot maximum 100 € want heb hier eigelijk overal Bose luidsprekers thuis hangen maar heb geen zin om allemaal draad enzo te gaan trekken .
Logitech Z4 is naar het schijnt wel iets goed maar helaas geen afstandbediening.
Comment