Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
    Beste, snelste, veiligste, internetbrowser?

no shit man?

Wat is een browser?

'k heb dus internet explorer.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten

'k heb dus internet explorer.
      Vista? XP?

Comment

• xp it is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          xp it is.
          Probeer eens..

Extra->internetopties->tabblad inhoud.
          Bij 'automatisch aanvullen' instellingen
          en dan 'vragen om wachtwoord op te slaan' aanvinken.

IE opnieuw opstarten en kijken of dat het werkt

Comment

• 'k heb hier geen automatisch aanvullen.

wel:

internet-restricties
            certificaten
            persoonlijke gegevens

Comment

• Welke versie van IE heb je?
              Download anders Internet explorer 7
              of nog beter Firefox

Comment

• Waar kan je dat welke versie het is?

Iets anders downloaden dan wat ik nu heb, daar begin ik niet mee. 't duurt me veel te lang eer ik het gewend ben.

In alle geval al bedankt voor je hulp.

Ik ga er vanavond nog eens op zoeken en ik laat iets weten al ik het gevonden heb.

Comment

• Ik heb voor m'n dochtertje op de HD-digicorder van telenet al een 3-4 weken zowat alles afleveringen van Dora opgenomen van nick-Jr en geloof me, dat zijn er veel

Nu ben ik deze met mijn computer aan het overnemen om deze op DVD te branden.

Dus afspelen op de digicorder, met de PC via de composietingang (enige ingang buiten de s-video voor video) opnemen en daarna op DVD branden.

Ik moet niet zeggen dat dit een tijdrovend klusje is zeker?

Zijn er andere mogelijkheden?

Bvb de digicorder als externe HD aansluiten of zo? of is dat te veel gevraagd?

Comment

• 9 op de 10 zijn de bestanden op de HD van de Digicorder versleuteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      9 op de 10 zijn de bestanden op de HD van de Digicorder versleuteld.
                      kan je er sowieso aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                        kan je er sowieso aan?
                        Geen idee, heb dat spul nog nooit opengesmeten.

Comment

• Oke, wat gegoogled en blijkbaar hebben zowat 1000 mensen al dezelfde vraag gesteld en gaat het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Geen idee, heb dat spul nog nooit opengesmeten.
                            je zou er de HD kunenn uithalen maar deze is geformateerd in een bestandsysteem dat je niet kan herkennen of zo volgens wat fora.

Misschien met linux?

Comment

• Hallo,

hier zijn we terug.

Deze externe harde schijf recente aangekocht : Lacie Desktop Hard Disk van 500GB

Nu is m'n volgend probleem , dat er volgens de handleiding de drive wordt ingeschakeld
                              en geactiveerd , maar wat doet ze bij ons ... NIKS

Nu ben ik op de site van Lacie gaan kijken en ben dit tegengekomen :

Hoe Installeer ik een LaCie Schijf op Windows 2000/XP of Vista?
                              Sommige schijven van LaCie worden nu geleverd met de ‘LaCie Setup Assistant’. De’ LaCie Setup Assistant’ zal automatisch de harde schijf voorbereiden voor gebruik op uw systeem. Raadpleeg volgende faq als u meer instructies wenst over de assistent. hier.
                              Als de ‘LaCie Setup Assistant’ niet op uw drive geïnstalleerd is, zal het standaard bestandssysteem variëren. Dit is afhankelijk van het model. Sommige drives staan in MAC OS Extended ( HFS+), Windows FAT32 of Windows NTFS.

Om te zien, in welke structuur de schijf zich bevindt, open “Deze computer”, rechts –klik op de schijf icoon en selecteer Eigenschappen. Selecteer de “Algemeen”tab en zoek voor bestands Systeem.

Als de Schijf in NTFS is geformatteerd, is deze klaar voor gebruik onder Windows 2000, XP of Vista.

Als de Schijf in FAT32 is geformatteerd, dan kan deze gebruikt worden onder Windows 2000, XP of Vista. We raden aan om deze dan te formatteren in NTFS. Enkel wanneer u de schijf wil gebruiken voor zowel MAC als PC of een computer met Windows 98se/ME. Moet u de schijf in FAT32 laten staan. Opgelet:FAT32 heeft een 4GB bestands limiet. Opgelet: Niet alle schijven zijn compatibel met Windows 98SE of ME. Mocht u niet zeker zijn of de schijf wordt ondersteund, verifieer dit dan met de Minimum Systeem vereisten in de LaCie handleiding.

Groeten
                              Gilles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                Deze externe harde schijf recente aangekocht : Lacie Desktop Hard Disk van 500GB

Nu is m'n volgend probleem , dat er volgens de handleiding de drive wordt ingeschakeld
                                en geactiveerd , maar wat doet ze bij ons ... NIKS
                                Normaal moet je pc de nieuwe hard schijf automatisch detecteren na het opstarten, in XP of Vista moet je niets installeren.
                                Het is normaal dat je geen toegang hebt tot de schijf omdat je ze eerst moet formatteren.
                                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Nog iemand die last heeft met de combinatie Firefox + youtube?

Als ik bvb forum in één tab en youtube in een andere loopt ie binnen de kortste keren vast. Als youtube aan het laden is (wat heel lang kan duren) doen de andere tabs ook moeilijk.

Vroeger thans nooit problemen mee gehad...

Ben ik de enige?
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• bij mij laden er sommige filmpjes niet en als ze laden is er geen geluid bij..

komt niet veel voor.. rebooten en 't is gefixt

Comment

• Ik heb mijn vriendin haar PC nu al volledig geformateerd, alle partities verwijderd, formateren en dan terug opgedeeld en er opnieuw windows xp opgezet. Maar ik blijf hetzelfde probleem hebben, steeds als ze op internet gaat en scrollt gaat het CPU gebruik gigantisch de hoogte in en verschuift de inhoud van haar venster haperend ipv vlot te scrollen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen om dit in orde te krijgen? Zou dat batterijtje op moederbord verwijderen en terugplaatsen een oplossing kunnen zijn of?

Comment

• VGA driver installeren

Comment

• hallo,

Nadat ik m'n SD kaartje uit m'n camera heb gehaald (hij gaf can't read card-error aan) en in mijn PC heb gestopt, ben ik tot de conclusie gekomen dat het kaartje niet meer read-able is.

Stap1:

Ik doe het kaartje in m'n card reader (no-name), windows herkent het kaartje.

Stap2:
                                          Ik probeer de kaart te openen, helaas loopt het hele zaakje vast.

Stap3:
                                          ik probeer met allerlei programma's (GetDataBack, Digital Photo Recovery) de foto's terug te halen. Ook deze programma's lopen stuk voor stuk vast.

Windows herkent wel de verwisselbare schijf, maar kan hem niet openen/aanklikken.

Heeft iemand misschien een oplossing?

Grtz

Comment

Working...
                                          X