Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
    Bestaat er een freeware add on of een andere mogelijkheid om smileys in outlook 2003 berichten te gebruiken?
    de smilies van dit forum gebruiken he

Inv oegen, afbeelding en dan de url naar deze smilies pasten.

Ik heb zo'n draft gesaved met m'n meest gebruikt, als ik die dan in een mail wil gebruiken doe ik gewoon copy-paste van daaruit.

Comment

• Maar er zijn er toch veel leukere zoals in MSN en SmileyCentral.?
      Ik wil die kunnen gebruiken in een mail.

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      de smilies van dit forum gebruiken he

Inv oegen, afbeelding en dan de url naar deze smilies pasten.

Ik heb zo'n draft gesaved met m'n meest gebruikt, als ik die dan in een mail wil gebruiken doe ik gewoon copy-paste van daaruit.

Comment

• Ik houd niet van smiley afbeeldingen in een email. Liever gewoon de tekstversies.

Comment

• 2 vervelende problemen.
          Ik kan het icoon "volume" en "netwerk" niet meer in mij systeemvak krijgen.

Schakelen tussen vensters lukt, maar die mooie weergave in 3d is weg, hoe krijg ik die trg?

Comment

• Ivm de icoontjes... zijn de audio -en netwerkdrivers goed geïnstalleerd?

die 3D-weergave is het aero-thema...

in te stellen via: configuratiescherm -> vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> Persoonlijke instellingen -> kleur en vormgeving -> eigenschappen van klassieke vormgeving openen voor meer kleuropties -> daar Windows Aero selecteren ipv Windows Vista Basic

(amai, wat een hoop stappen)
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              Ivm de icoontjes... zijn de audio -en netwerkdrivers goed geïnstalleerd?
              Ik heb niks aan mijn pc veranderd, vandaag starte mijn vader hem op en hij zag dat het geluidsicoontje ontbrak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Ik heb niks aan mijn pc veranderd, vandaag starte mijn vader hem op en hij zag dat het geluidsicoontje ontbrak...
                kijk-en-luistergeld betaald op tijd?

Comment

da's geen antwoord op de vraag he
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                    da's geen antwoord op de vraag he
                    Hoe kan ik zien of die drivers correct geinstalleerd zijn dan?

Comment

Hoe kan ik zien of die drivers correct geinstalleerd zijn dan?
                      Doordat je netwerk en audio niet kunt weergeven zal dit inderdaad meestal aan je drivers liggen waarschijnlijk kan het ook zijn dat je video drivers ook niet meer correct zijn en je enkel nog op software werkt van je video en dan wordt aero ook uitgeschakeld.

Voor de drivers:
                      start-> control panel-> system-> device manager

zie je daar ergens een icoon staan met een geel bord en uitroepteken bij? Dan zijn de drivers voor deze apparaten niet geinstalleerd of corrupt geworden.

Comment

• Mijn schoonouders wensen een laptop aan te kopen. Doel: internet en tekstverwerking, niets meer.
                        Maximumbudget: 500 euro.

Iemand een idee wat en waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          Mijn schoonouders wensen een laptop aan te kopen. Doel: internet en tekstverwerking, niets meer.
                          Maximumbudget: 500 euro.

Iemand een idee wat en waar?
                          Minstens even belangrijk: welke eisen stellen zij qua draagbaarheid/gewicht? Blijft die laptop altijd op dezelfde plaats staan of wordt die regelmatig verplaatst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                            Minstens even belangrijk: welke eisen stellen zij qua draagbaarheid/gewicht? Blijft die laptop altijd op dezelfde plaats staan of wordt die regelmatig verplaatst?
                            Buiten dit kun je met een budget van 500 euro echt niets misdoen als de laptop alleen voor dat gaat dienen!

Ga gewoon wat rondkijken welk model ze mooi vinden, ELKE en dan ook echt ELKE recente laptop kan deze taken met gemak uitvoeren!
                            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• "Windows Movie Maker werkt niet meer"
                              "Er wordt naar het probleem gezocht"

Telkens ik dat programma gebruik is het van dat

Wat kan ik daar aan doen?
                              Het probleem was iets van "preventie van gegevensuitvoering (DEP)", maar dat kan je niet helemaal uitschakelen.

Iemand een idee?!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Van de livingtafel naar de keukentafel, misschien sporadisch even in de tuin. Buitenshuis zal 'ie niet eens komen.

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                Buiten dit kun je met een budget van 500 euro echt niets misdoen als de laptop alleen voor dat gaat dienen!

Ga gewoon wat rondkijken welk model ze mooi vinden, ELKE en dan ook echt ELKE recente laptop kan deze taken met gemak uitvoeren!
                                Ze zijn beiden 55+. Meer dan wat emaillen met vrienden of surfen op 't net zit er niet in. Of toch wel, misschien 2x per jaar een briefje typen. Maar daar zal het absoluut bij blijven.

Trouwens nog 'n vraagje: welk antivirusprogramma biedt vandaag de beste value for money?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Van de livingtafel naar de keukentafel, misschien sporadisch even in de tuin. Buitenshuis zal 'ie niet eens komen.
                                  Dan volstaat elke laptop uit de supermarkt. Je zal dan wel normaal maar ongeveer 2h op de batterij kunnen werken maar dat lijkt mij in dit geval geen obstakel. Het enige waar je op moet letten is dat scherm voldoende groot is (15" lijkt mij toch een minumum, zeker voor mensen die al wat ouder worden) en je voldoende RAM hebt (bij vista 2GB of meer).

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Trouwens nog 'n vraagje: welk antivirusprogramma biedt vandaag de beste value for money?
                                  Je heb veel gratis antivirusprogramma's die meer dan voldoende veiligheid bieden zoals AVG antivirus, Avira antivirus, Avast antivirus,...

Comment

• Ik heb het volgende probleem: wanneer ik mijn laptop in slaapstand zet, dan schakelt hij zichzelf vanzelf weer in. Mijn laptop draait Vista Home Premium Service Pack 1. Iemand een idee?

Comment

Dan volstaat elke laptop uit de supermarkt. Je zal dan wel normaal maar ongeveer 2h op de batterij kunnen werken maar dat lijkt mij in dit geval geen obstakel. Het enige waar je op moet letten is dat scherm voldoende groot is (15" lijkt mij toch een minumum, zeker voor mensen die al wat ouder worden) en je voldoende RAM hebt (bij vista 2GB of meer).

Je heb veel gratis antivirusprogramma's die meer dan voldoende veiligheid bieden zoals AVG antivirus, Avira antivirus, Avast antivirus,...
                                      ik gebruik avast, echt content van, maw je merkt niet dat je hem hebt totdat ie komt zeggen dat ie iets gestopt heeft en hij kost geen geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        "Windows Movie Maker werkt niet meer"
                                        "Er wordt naar het probleem gezocht"

Telkens ik dat programma gebruik is het van dat

Wat kan ik daar aan doen?
                                        Het probleem was iets van "preventie van gegevensuitvoering (DEP)", maar dat kan je niet helemaal uitschakelen.

Iemand een idee?!

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik heb thuis Nero 9, maar als ik een film dvd wil branden kan ik maar 700 mb gebruiken, terwijl er een DVD-RW van 4.7GB in zit
                                          Selecteer ik iets verkeerd, of ?
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X