Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
    U film in 4 delen hé
    Ik zou een andere zoeken of ze bijeen zetten als dit gaat.
    met subtitle workshop is dit mogelijk (bijeenzetten of splitsen van subtitles). Ook synchroniseren van subtitles met een bepaalde film is hier mogelijk.
    2000 Lancia Delta 1.9 TD
    2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
    eg

Comment

• 't is gelukt. Al is de ondertiteling niet altijd 100% gelijk met de beelden
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
        Ben je zeker dat dat niet gewoon 4 verschillende talen van ondertiteling zijn?
        Dat srt-bestand is ongeveer 60-80 kb groot (per film per taal) dus dat zou vrij idioot zijn om dat dan nog eens te gaan opsplitsen in 4.
        Kijk anders eens hier: http://www.opensubtitles.org/nl
        95% van de subtitles kun je afhalen zonder iets aan te passen je zoekt gewoon op een stuk van je film (staat er fxg in of axxo dan kun je daar op zoeken)

Wie zoekt, die vindt...

Comment

• Wie weet heeft iemand hier wel interesse : ik verkoop een spliksplinternieuwe Dell PowerConnect 2708 8-poorts GigaBit switch (nieuw incl. BTW en verzending zo'n 175 EUR). Bieden vanaf 40 EUR op ebay.

Comment

• 2 vraagjes

-men avg virusscan wil al geruime tijd geen updates meer nemen. steeds komt er op "toegang geweigerd met server" als hij zijn update wil starten.
            kheb net alles eraf gesmeten en opnieuw geinstaleerd, maar ik krijg weer dezelfde melding. Nog mensen met dit ongemak?

-ik krijg al geruime tijd bij het opstarten van de computer volgende venster.
            in cd fout
            kan niet verbinden met bestandsysteem, incdservice draait niet.
            iemand een oplossing daarvoor?

alvast bedankt
            Last edited by wisali; 15/05/2009, 13:23.
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              2 vraagjes

-men avg virusscan wil al geruime tijd geen updates meer nemen. steeds komt er op "toegang geweigerd met server" als hij zijn update wil starten.
              kheb net alles eraf gesmeten en opnieuw geinstaleerd, maar ik krijg weer dezelfde melding. Nog mensen met dit ongemak?

-ik krijg al geruime tijd bi jhe topstarten van de computer volgende venster.

iemand een oplossing daarvoor?

alvast bedankt
              Kijk eens in Msconfig (start -> Run) of die daar niet instaat bij opstarten.
              Gewoon uitvinken en zal niet meer opstarten dan.

Comment

Kijk eens in Msconfig (start -> Run) of die daar niet instaat bij opstarten.
                Gewoon uitvinken en zal niet meer opstarten dan.
                programfiles/ahead/incd/incd.exe
                staat ertussen.
                zou ik dat mogen uitvinken?
                voor wat dient dat programma, want als ik dat uitvink kan ik het misschien niet meer gebruiken?
                wimoptiek.be op

Comment

programfiles/ahead/incd/incd.exe
                  staat ertussen.
                  zou ik dat mogen uitvinken?
                  voor wat dient dat programma, want als ik dat uitvink kan ik het misschien niet meer gebruiken?
                  Zal iets zijn voor te branden neem ik aan?
                  En kan geen kwaad hoor als iets niet meer werkt gewoon terug aanvinken

Edit:

incd.exe (InCD) - Details

The incd.exe process is the main process for the InCD program. It allows you quick access when burning files to CD/RW. With it running, you can drag files onto a CD to have them instantly written, much like you would when copying files to a floppy disk or hard drive. If you use this feature of the Nero Burning ROM software, you should leave this process running.
                  incd.exe is an application that does NOT appear to be a security risk

The Process Server database currently registers incd.exe to Nero. This is part of Nero Burning ROM.

Ik zou het uitzetten hoor no problem

Comment

• even geprobeerd. en bij het opstarten krijg ik idd dat venster niet meer.
                    maar wel een ander. dat windows in een selectieve stand opgestart is en er aangeraden wordt om in de standaardmodus op te starten. en dan gaat automatisch dat msconfig venster weer open.
                    wimoptiek.be op

Comment

even geprobeerd. en bij het opstarten krijg ik idd dat venster niet meer.
                      maar wel een ander. dat windows in een selectieve stand opgestart is en er aangeraden wordt om in de standaardmodus op te starten. en dan gaat automatisch dat msconfig venster weer open.
                      Welke OS heb je Vista?
                      Met xp kan je dat gewoon uitvinken dat hij dit niet meer geeft.

Comment

Welke OS heb je Vista?
                        Met xp kan je dat gewoon uitvinken dat hij dit niet meer geeft.
                        ik kan het idd uitvinken om dat bericht niet meer te krijgen maar daar ben ik niet zo'n held in.
                        precies of ik wil iets verdoezelen.
                        wimoptiek.be op

Comment

ik kan het idd uitvinken om dat bericht niet meer te krijgen maar daar ben ik niet zo'n held in.
                          precies of ik wil iets verdoezelen.
                          Daar kan ik u niet mee helpen

Comment

Daar kan ik u niet mee helpen
                            toch bedankt.
                            wimoptiek.be op

Comment

• AVG verwijderen en Avast d/l.

Comment

• Vandaag een iMac gaan halen. Enkel nog 1 probleem ivm geluidskaart (heb 5.1 boxen).

Er werd mij de Hercules Muse Pocket LT aangeraden, maar ik vind dat ding nergens in stock.
                                Iemand die nog een winkel weet in Antwerpen? Of anders een deftige webshop.
                                K'ga zowieso nog eens in de Saturn kijken.

Comment

• Ik heb hier nog wat prehistorisch pc-materiaal liggen maar 1 ding heb ik echt nodig. Voor mijn werk kan ik nog gebruik maken van PCMIA SRAM kaarten. Het probleem is echter dat ik deze niet kunnen lezen in Windows XP, noch in Windows 95. Iemand een idee hoe ik deze werkende kan krijgen liefst in Win 95.
                                  Nog beter, heeft er iemand nog windows 3.1 liggen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                    Ik heb hier nog wat prehistorisch pc-materiaal liggen maar 1 ding heb ik echt nodig. Voor mijn werk kan ik nog gebruik maken van PCMIA SRAM kaarten. Het probleem is echter dat ik deze niet kunnen lezen in Windows XP, noch in Windows 95. Iemand een idee hoe ik deze werkende kan krijgen liefst in Win 95.
                                    Nog beter, heeft er iemand nog windows 3.1 liggen??
                                    is inderdaad prehistorisch:-)

Moest je die kaarten na x aantal maanden die batterij niet vervangen? Ik geloof dat het 3V platte celbatterij is. Dat zou zeker in windows 95 of 98 moeten werken. Ik weet dat linux deze drivers wel ondersteunen.

Mocht je geinteresseerd zijn in wat prehistorisch en pre-prehistorisch PC materiaal.... I've got plenty more where that came from

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                      is inderdaad prehistorisch:-)

Moest je die kaarten na x aantal maanden die batterij niet vervangen? Ik geloof dat het 3V platte celbatterij is. Dat zou zeker in windows 95 of 98 moeten werken. Ik weet dat linux deze drivers wel ondersteunen.

Mocht je geinteresseerd zijn in wat prehistorisch en pre-prehistorisch PC materiaal.... I've got plenty more where that came from
                                      ik wil die Sram kaarten gebruiken om op een eenvoudige manier onze registratie gegevens van onze vloot te kunnen uitlezen. Maar door de vooruitgang van de technologie zijn we genoodzaakt om onze laptop te gebruiken wat voor veel vertraging zorgt. Ik blijf verder zoeken om die dingen terug aan de praat te krijgen.

Alvast bedankt,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                        ik wil die Sram kaarten gebruiken om op een eenvoudige manier onze registratie gegevens van onze vloot te kunnen uitlezen. Maar door de vooruitgang van de technologie zijn we genoodzaakt om onze laptop te gebruiken wat voor veel vertraging zorgt. Ik blijf verder zoeken om die dingen terug aan de praat te krijgen.

Alvast bedankt,
                                        Maar naar wat ik me toch meen te herinneren zijn die sram kaarten toch enkel maar een soort solid state kaart voor pcmcia, waarom dan niet simpel een usb stick gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                          Maar naar wat ik me toch meen te herinneren zijn die sram kaarten toch enkel maar een soort solid state kaart voor pcmcia, waarom dan niet simpel een usb stick gebruiken?
                                          omdat onze registratie apparatuur geen usb poort heeft. Tis ofwel serieel uitlezen met laptop ofwel gebruik maken van SRAM

Comment

Working...
                                          X