Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah, dus al die zenders die in een digitale tv-abo zitten hangen niet in de lucht. Ok. Nu, ik moet al m'n antenne uit het raam laten bengelen om geen slideshow te hebben dus ja...

Comment

• Is er een mogelijkheid om je download- en uploadvolume te meten van een telenet internetverbinding via een programma op je computer? Ik ben sinds kort overgestapt naar telenet en moet dus iets meer opletten met mijn download/uploadvolume. Je kan uiteraard altijd gaan controleren op telenet.be met je klantenlogin maar ik zoek iets veel directer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        Is er een mogelijkheid om je download- en uploadvolume te meten van een telenet internetverbinding via een programma op je computer? Ik ben sinds kort overgestapt naar telenet en moet dus iets meer opletten met mijn download/uploadvolume. Je kan uiteraard altijd gaan controleren op telenet.be met je klantenlogin maar ik zoek iets veel directer.
        vista?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
          vista?
          Ja, heb ik. Zit er zo'n tooltje bij die widgets van die sidebar misschien?

Comment

Is er een mogelijkheid om je download- en uploadvolume te meten van een telenet internetverbinding via een programma op je computer? Ik ben sinds kort overgestapt naar telenet en moet dus iets meer opletten met mijn download/uploadvolume. Je kan uiteraard altijd gaan controleren op telenet.be met je klantenlogin maar ik zoek iets veel directer.
            heel eenvoudig zelfs: www.telemeter.be
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ja, heb ik. Zit er zo'n tooltje bij die widgets van die sidebar misschien?
              daarmee dat ik het vroeg, ik denk dat je ergens een tool kan vinden voor de sidebar

Comment

daarmee dat ik het vroeg, ik denk dat je ergens een tool kan vinden voor de sidebar

Comment

• Ik heb hier een .pqi file (een recovery file dus?)
                  Heb Norton Ghost gedownload, maar weet niet goed hoe en wat er nu moet gebeuren.

Iemand die hier meer over weet?

Comment

• Ik kan e-mails ontvangen, maar niet verzenden via mijn Telenet-account.
                    Wat zijn de instellingen die je moet opgeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Ik kan e-mails ontvangen, maar niet verzenden via mijn Telenet-account.
                      Wat zijn de instellingen die je moet opgeven?
                      uit.telenet.be als server.

Zit je wel op een telenet-lijn?

Comment

uit.telenet.be als server.

Zit je wel op een telenet-lijn?
                        Nee ik zit hier op een internetverbinding van mijn kot (peda).
                        't Zal daardoor komen zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Nee ik zit hier op een internetverbinding van mijn kot (peda).
                          't Zal daardoor komen zeker.
                          idd, denk dat je alleen kan versturen als je op hun lijn zit.

Nu kan je wel webmail gebruiken natuurlijk.

Comment

idd, denk dat je alleen kan versturen als je op hun lijn zit.

Nu kan je wel webmail gebruiken natuurlijk.
                            oh ja da's waar

bedankt voor de tip Jupke

Comment

• No problem

Comment

• Youtube doet hier vreemd. Werken die nu precies niet met een maximum datalimiet?

Comment

• Nieuw probleem: Vista na format probleemloos op PC geplaatst.

Nu werken de snelkoppelingn met FN toets echter niet meer, alsook de menu's die ik kon bedienen via touchdeeltje bij schermpje op laptop waar je met vinger over kan ipv muis. (ken juiste naam niet)

Kan ik dit herinstellen?

Comment

• Kijk eens op de website van de leverancier, mss is de software niet Vista compatibel.

Comment

• zal allicht dat zijn

Comment

• mijn probleempje hier ook maar eens plaatsen

om mijn bureaublad te kunnen posten op het forum moet je normaal drukken op print screen, maar op de toets print screen van mijn computer staat ook nog home,
                                        hoe kan ik print screen indrukken?
                                        ik heb al vanalles geprobeert maar als ik het dan in paint wil openen komt er na control V te drukken het volgende op:
                                        • -6
                                        iemand een oplossing voor mijn probleem?
                                        thx.

Comment

• FN -toets indrukken samen met de printscreenknop ?

Comment

Working...
                                          X