Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah, dus al die zenders die in een digitale tv-abo zitten hangen niet in de lucht. Ok. Nu, ik moet al m'n antenne uit het raam laten bengelen om geen slideshow te hebben dus ja...
Is er een mogelijkheid om je download- en uploadvolume te meten van een telenet internetverbinding via een programma op je computer? Ik ben sinds kort overgestapt naar telenet en moet dus iets meer opletten met mijn download/uploadvolume. Je kan uiteraard altijd gaan controleren op telenet.be met je klantenlogin maar ik zoek iets veel directer.
Is er een mogelijkheid om je download- en uploadvolume te meten van een telenet internetverbinding via een programma op je computer? Ik ben sinds kort overgestapt naar telenet en moet dus iets meer opletten met mijn download/uploadvolume. Je kan uiteraard altijd gaan controleren op telenet.be met je klantenlogin maar ik zoek iets veel directer.
Nieuw probleem: Vista na format probleemloos op PC geplaatst.
Nu werken de snelkoppelingn met FN toets echter niet meer, alsook de menu's die ik kon bedienen via touchdeeltje bij schermpje op laptop waar je met vinger over kan ipv muis. (ken juiste naam niet)
om mijn bureaublad te kunnen posten op het forum moet je normaal drukken op print screen, maar op de toets print screen van mijn computer staat ook nog home,
hoe kan ik print screen indrukken?
ik heb al vanalles geprobeert maar als ik het dan in paint wil openen komt er na control V te drukken het volgende op:
Comment