Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Ik denk dat die weggeschreven staan in een bestand dat enkel door outlookexpres kan worden gelezen, normaal moet je toch gewoon een export kunenn doen?
    Dat dacht ik ook. Maar krijg deze foutmelding:
    Last edited by ; 27/12/2008, 13:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      6600/7600GT? Moet het nieuw zijn?
      dat zijn wel wat verouderde reeksen he... 9600GT is de recenste...
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Dat weet ik ook wel, maar hij stelde zelf voor vanaf 6xxx hé.

Comment

• het moet zeker niet nieuw zijn, 't mag verouderd zijn, maar daar geef ik natuurlijk niet veel geld voor

Ik heb nu een Radeon X700.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• !HULP!

'k Heb onlangs PartitionMagic 8.0 geïnstalleerd om m'n harde schijf (500GB) es te verdelen in 2 partities.

1 waarop Windows en programma's op draaien (50GB)
            En de andere voor de data (400GB)

Maar nu:

En als ik m'n MB wil invullen

2e harde schijf (160GB) is back up, daar mag niets mee gedaan worden.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wat heb ik mis gedaan?

Comment

• geef eens een rond getal in: 8000.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  geef eens een rond getal in: 8000.
                  Mja, 8000MB is 8GB, met zo'n patitie ben ik niets hé...

Comment

• voor mij is het al jaaaaaaren geleden dat ik nog een partition magic gebruikt heb, de laatste keer hadden ze nog geen grafische interface

Maar wat zijn die zwarte pijltjes boven die BAD-partitie? Kunnen die verschoven worden?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Maar wat zijn die zwarte pijltjes boven die BAD-partitie? Kunnen die verschoven worden?
                      Nope....

Comment

• Ik kan de foto's niet zien (firewall), dus ook niet helpen Al gebruik ik niet graag PM, heeft mij eens ne serieuze kloot afgetrokken

Comment

• Wat stelt ge dan voor?

Comment

• FDISK.

Ikzelf heb m'n partities aangemaakt met m'n Windows Vista installatie DVD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              Ik denk dat die weggeschreven staan in een bestand dat enkel door outlookexpres kan worden gelezen, normaal moet je toch gewoon een export kunenn doen?
                              De map is vermoedelijk een hidden map. Instellingen wijzigen zodat je ook verborgen mappen en files kan zien en dan zoeken naar .dbx bestanden, dat zijn de bestanden met de mails in.

Comment

• ik heb een nieuwe harde schijf in mijn pc en probeer windows xp nu er op te installeren. maar telkens als hij klaar is met het kopiëren van de bestanden moet hij eerst herstarten maar dan herbegint hij gewoon opnieuw van in het begin van de instalatie en geraak ik dus niet verder.. iemand een voorstel?

Comment

• cd uithalen na het herstarten

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• dat had ik al geprobeerd en toen deed hij niets, nu probeer ik het opnieuw en nu lukt het inneens wel
                                    bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                      De map is vermoedelijk een hidden map. Instellingen wijzigen zodat je ook verborgen mappen en files kan zien en dan zoeken naar .dbx bestanden, dat zijn de bestanden met de mails in.
                                      Thanks, ik zoek even naar die bestanden.

EDIT: gelukt
                                      Dus deze bestanden kopiëren, backuppen en na format terug inputten? Dan heb ik alle mails normaal terug?
                                      Last edited by ; 29/10/2008, 22:36.

Comment

• Is het mogelijk om via een DVB-T kaart (HP) meer te ontvangen dan enkel één en Canvas? Zo ja, hoe? Dank!

Comment

• niet echt, België zendt enkel Één en Canvas (digitaal) uit via de antenne je kan wel andere buitenlandse zenders (Duitse bv.) ontvangen, maar dan moet je natuurlijk dicht genoeg bij de Duitse grens zitten
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X