Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten6600/7600GT? Moet het nieuw zijn?9600GT is de recenste...
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
!HULP!
'k Heb onlangs PartitionMagic 8.0 geïnstalleerd om m'n harde schijf (500GB) es te verdelen in 2 partities.
1 waarop Windows en programma's op draaien (50GB)
En de andere voor de data (400GB)
Maar nu:
En als ik m'n MB wil invullen
2e harde schijf (160GB) is back up, daar mag niets mee gedaan worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtengeef eens een rond getal in: 8000.
Comment
-
voor mij is het al jaaaaaaren geleden dat ik nog een partition magic gebruikt heb, de laatste keer hadden ze nog geen grafische interface
Maar wat zijn die zwarte pijltjes boven die BAD-partitie? Kunnen die verschoven worden?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Maar wat zijn die zwarte pijltjes boven die BAD-partitie? Kunnen die verschoven worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk denk dat die weggeschreven staan in een bestand dat enkel door outlookexpres kan worden gelezen, normaal moet je toch gewoon een export kunenn doen?
Comment
-
ik heb een nieuwe harde schijf in mijn pc en probeer windows xp nu er op te installeren. maar telkens als hij klaar is met het kopiëren van de bestanden moet hij eerst herstarten maar dan herbegint hij gewoon opnieuw van in het begin van de instalatie en geraak ik dus niet verder.. iemand een voorstel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenDe map is vermoedelijk een hidden map. Instellingen wijzigen zodat je ook verborgen mappen en files kan zien en dan zoeken naar .dbx bestanden, dat zijn de bestanden met de mails in.
EDIT: gelukt
Dus deze bestanden kopiëren, backuppen en na format terug inputten? Dan heb ik alle mails normaal terug?
Comment
-
niet echt, België zendt enkel Één en Canvas (digitaal) uit via de antenneje kan wel andere buitenlandse zenders (Duitse bv.) ontvangen, maar dan moet je natuurlijk dicht genoeg bij de Duitse grens zitten
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment