Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou graag beelden die op de harde schijf van m'n PC staan op de televisie willen bekijken.

Ik heb zowel tulp stekkers als een S-video 4-pins aansluiting op PC en televisie.
    Welke kabel schaf ik me het beste aan? Welke methode van aansluiten geeft de beste beeldkwaliteit?
    Bedankt alvast.

PC

Televisie

Comment

• Heb je een flatscreen?

Die kan je vaak gewoon als monitor aansluiten, das het simpelst

Comment

• de aansluitingen van je pc zijn wel INgangen he, geen uitgangen...

composiet (die gele tulpstekker) of s-video is geen noemenswaardig verschil tussen.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Je zal dan toch een foto moeten nemen van de achterkant van je pc. Je moet je tv verbinden met je grafische kaart (of moederbord).

Comment

• Als ik PC heropstart, gebeurt het de laatste tijd vaak dat het uur niet meer klopt. Hoe komt dit? Virusje?

Comment

• Batterij mobo?

Comment

• ook mijn gedacht
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Opgelost
                  Last edited by ; 14/09/2008, 20:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    ook mijn gedacht
                    Ik dacht dat dat al jaaaaaaren niet meer verkocht wordt, in herinner mij enkel een XT die dat had, en die draaide aan 4MHz ofzo

Comment

• Vergeet het, probleem al opgelost....

Comment

• Ik kan niet meer op internet,er komt steeds op m'n pc verbonden met lokaal.

Comment

• met de lapetop?

Comment

• verbind eens opnieuw, met u netwerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                              met de lapetop?
                              Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                              verbind eens opnieuw, met u netwerk
                              Ja,ga het morgen wel fixen zit nu gewoon op een ander netwerk.

Comment

• Kan ik een driveletter reserveren zodat deze enkel aan 1 usb-schijf wordt toegekend?

Ik heb een externe HD waar ik alles geregeld op back-up. Deze backup gebeurt door een simpele .bat file en robocopy. In die file geeft ik het path van de schijf weer (I:\). Als ik nu toevallig eerst een usbstick of m'n gsm heb aangesloten en dan pas de HD heb aangezet dan krijgt de HD een andere letter toegewezen en werkt m'n back-up niet.

Kan ik op 1 of andere manier I:\ reserveren zodat deze enkel bij die drive gebruikt wordt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Kan ik een driveletter reserveren zodat deze enkel aan 1 usb-schijf wordt toegekend?

Ik heb een externe HD waar ik alles geregeld op back-up. Deze backup gebeurt door een simpele .bat file en robocopy. In die file geeft ik het path van de schijf weer (I:\). Als ik nu toevallig eerst een usbstick of m'n gsm heb aangesloten en dan pas de HD heb aangezet dan krijgt de HD een andere letter toegewezen en werkt m'n back-up niet.

Kan ik op 1 of andere manier I:\ reserveren zodat deze enkel bij die drive gebruikt wordt?
                                  Telefonisch reserveren of via mail en anders is ff binnenspringen

Comment

• online of nikske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      online of nikske
                                      u riep mij?
                                      drivemanager opstarten en andere, niet-in-het-rijtje-letter toekennen.

Trouwens, .bat is oooouuuuddd. .cmd is beter, werkt met de betere interpreter
                                      (gewoon hernoemen van een .bat naar een .cmd is voldoende)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Waarom o waarom verandert iTunes automatisch m'n titels van liedjes als ik ze afspeel en waarom komen verwijderde albumtitels plots weer bovendrijven?

Comment

• tis cmd, gewoon uit gewoonte heb ik het nog bat genoemd.

die drivemanager, hoe macheert dat?

Comment

Working...
                                          X