Itunes zet zen benamingen van de liedjes naar gelang de eigenschappen ervan. Als als titel de auteur en naam ingevuld zijn zal dit in itunes niet correct weergegeven worden. Als dat is wat je bedoelt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk BerichtenItunes zet zen benamingen van de liedjes naar gelang de eigenschappen ervan. Als als titel de auteur en naam ingevuld zijn zal dit in itunes niet correct weergegeven worden. Als dat is wat je bedoelt?
Pak nu, ik heb een lied waarin de titel oorspronkelijk zonder hoofdletter was en die ik naar hoofdletter heb veranderd. Dan zal hij dat terug zo schrijven als ik het afspeel, en hij zal ook verwijderde info terug erbij zetten wat hinderlijk is. Album e.d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNeen, niet echt.
Pak nu, ik heb een lied waarin de titel oorspronkelijk zonder hoofdletter was en die ik naar hoofdletter heb veranderd. Dan zal hij dat terug zo schrijven als ik het afspeel, en hij zal ook verwijderde info terug erbij zetten wat hinderlijk is. Album e.d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHmm ja, het zou er wel aan kunnen liggen dat ik pas versie 8 erop heb. Een nieuwe optie of zo daarin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk heb daar de driveletter mee kunenn wijzigen maar hoe zorg ik er nu voor dat ie deze hiervoor blijft gebruiken en niet aan iets ander gaat toekennen?
(maar je moet niet de eerstvolgende vrije letter nemen, neem enkele verder)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtennormaal gezien blijft hij dat onthouden
(maar je moet niet de eerstvolgende vrije letter nemen, neem enkele verder)
Bedankt
Comment
-
Kan iemand me aub eens vertellen hoe ik de autocorrectie in Word moet instellen zodat hij automatisch 2 spaties laat na een punt, vraagteken of uitroepteken? Dus als ik dit typ: "einde zin. Begin nieuwe zin" zou hij er dit: "einde zin. Begin niewe zin" van moeten maken.
Ik heb al eens gekeken bij AutoCorrectie-opties, maar ik krijg het niet juist ingesteld.
Bedankt
Comment
-
Niet echt via auto-correctie, maar je kan er wel voor zorgen dat de spelling check niet zaagt over twee spaties en er is een VBA macro om de 'foute' enkele spaties om te zetten naar een dubbele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenHoe haal ik mijn gekochte muziek van iTunes om op cd te branden?
Comment
-
Raar vraagje:
Mijn schoonvader ging een nieuwe virusscan installeren bij een schoonbroer van hem. Tijdens de installatie hebben ze tegen de computer gestoten en is de stroom uitgevallen.
Na reboot bleek dat er een aantal dibngen haperden en niet meer tegoei werkten
(oa mediaplayer, systeemherstel)
Omdat hij niet wist hoe het op te lossen wou hij gewoon XP opnieuw installeren (met bijgeleverde oem cd). Hij heeft dit dus gedaan maar toen begon alles mank te lopen en was de XP engels ipv nederlands.
Toen vroeg ie aan mij om eens te komen kijken.
Blijkbaar heeft hij ipv XP over de vorige te installeren een dual boot gemaakt met 2 verschillende versies van XP. Hoe krijgen we nu die 'foute' versie van XP terug weg?
Bijkomend zijn er nog steeds problemen in de juiste XP, alles lijkt te werken maar als je bvb in IE hotmail opent voert hij daar de javascripts niet uit, een mail openklikken lukt bvb niet. Ook mediaplayer heb ik opnieuw geinstalleerd maar las ik het programma wil starten gebeurt er niets.
Als tijdelijke oplossing heb ik er vlc player en firefox opgezet en zo werkt het perfect maar het moet uiteraard opgelost worden.
Kan het zijn dat bepaalde windows-onderdelen falen door de dual boot? (en kan het dus opgelost zijn na het verwijderen van die andere xp?) Ik heb al wel ergens gelezen dat systeemherstel zowiezo niet werkt als je met dual boot werkt, klopt dat?
Indien niet, iemand een ander iedee wat er mis kan zijn dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenRechtstreek vanuit i-tunes branden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenRaar vraagje:
Mijn schoonvader ging een nieuwe virusscan installeren bij een schoonbroer van hem. Tijdens de installatie hebben ze tegen de computer gestoten en is de stroom uitgevallen.
Na reboot bleek dat er een aantal dibngen haperden en niet meer tegoei werkten
(oa mediaplayer, systeemherstel)
Omdat hij niet wist hoe het op te lossen wou hij gewoon XP opnieuw installeren (met bijgeleverde oem cd). Hij heeft dit dus gedaan maar toen begon alles mank te lopen en was de XP engels ipv nederlands.
Toen vroeg ie aan mij om eens te komen kijken.
Blijkbaar heeft hij ipv XP over de vorige te installeren een dual boot gemaakt met 2 verschillende versies van XP. Hoe krijgen we nu die 'foute' versie van XP terug weg?
Bijkomend zijn er nog steeds problemen in de juiste XP, alles lijkt te werken maar als je bvb in IE hotmail opent voert hij daar de javascripts niet uit, een mail openklikken lukt bvb niet. Ook mediaplayer heb ik opnieuw geinstalleerd maar las ik het programma wil starten gebeurt er niets.
Als tijdelijke oplossing heb ik er vlc player en firefox opgezet en zo werkt het perfect maar het moet uiteraard opgelost worden.
Kan het zijn dat bepaalde windows-onderdelen falen door de dual boot? (en kan het dus opgelost zijn na het verwijderen van die andere xp?) Ik heb al wel ergens gelezen dat systeemherstel zowiezo niet werkt als je met dual boot werkt, klopt dat?
Indien niet, iemand een ander iedee wat er mis kan zijn dan?
Om de foute versie weg te krijgen: de juiste partitie formatteren en dan de boot.ini aanpassen (foute versie verwijderen).
Kan het zijn dat bepaalde windows-onderdelen falen door de dual boot? Nee, dual boot is op 2 verschillende partities en hebben niets met elkaar te maken. Systeemherstel werkt wel, indien het aan staat natuurlijk
Comment
-
Ik zit met volgend probleem aan pc van vriendin:
Als ze wil scrollen in IE, firefox, google chrome, safari,... gaat het CPU gebruik richting 80 à 100%, gevolg het scrollen gaat haperend. Heb me al zot gezocht naar oplossingen. Toevallig iemand die dit ook al heeft voorgehad en een oplossing weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenWaarom formatteer je niet gewoon de hele boel aangezien je schoonvader dit toch al van plan was?
Om de foute versie weg te krijgen: de juiste partitie formatteren en dan de boot.ini aanpassen (foute versie verwijderen).
Kan het zijn dat bepaalde windows-onderdelen falen door de dual boot? Nee, dual boot is op 2 verschillende partities en hebben niets met elkaar te maken. Systeemherstel werkt wel, indien het aan staat natuurlijk
Maar ik vermoed dat het idd op een format gaat uitdraaien.
Het probleem dat ik nu heb is dat de 2e XP niet op een andere partitie lijkt te staan maar op de zelfde, ik vind in elk geval geen 2e partitie terug.
Ik heb nog nooit een volledige format gedaan, hoe gaat dat het makkelijkst in z'n werk?
Comment
Comment