Sinds 2011 werkt het alarm van de iPhone niet meer. Ik kan er niets over vinden op internet. Mensen met gelijkaardige problemen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenSinds 2011 werkt het alarm van de iPhone niet meer. Ik kan er niets over vinden op internet. Mensen met gelijkaardige problemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenYep hier ook van hetzelfde !. Glitch zal dan wel hersteld worden in een update zeker.
Wel vervelend, want mijn iPhone is mijn enige wekker
Comment
-
Ik had problemen met de wekker tijdens de overgang van het winteruur.
Goed dat we dit weten voor maandag.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichteneen bestandje met die font downloaden vanaf het internet, in een bepaalde map plaatsen op de C schijf en dan moet het zo werken
google maar 'how to add a font' ofzo
Heu , wa ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Toere: Ge downloadt dit naar uw desktop ofzo, ge unzipt en ge kopieert het ttf bestand dat daar in zit.
Dan ga je naar uw 'font's, gewoon intypen bij uw search bar, en dan komt ge daar direct. Daar plak je uw bestandje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blacky Bekijk BerichtenJe kan ook met een Boot-CD werken en die files van de harddisk gaan zwieren.
Linux rescue CDs bestaan er bij de vleet, maar dan moet je wel iets van Linux kennen.
Als je daar niet thuis bent, kan je ook met Bart PE bootdisk werken. Beetje googlen en je zal wel ergens een ISO vinden en een vriend om er een schijfje van te bakken.
Op ZDnet is er vanalles te vinden...
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichteneen bestandje met die font downloaden vanaf het internet, in een bepaalde map plaatsen op de C schijf en dan moet het zo werken
google maar 'how to add a font' ofzo__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Iemand die hier mee raad weet?
Tijdje geleden kwam steeds de melding op mijn Msn Messenger dat ik aangemeld was op een andere locatie (hacker wss)
Ik dus mijn wachtwoord veranderen, maar dit ben ik vergeten
En natuurlijk stond mijn msn nog op 'wachtwoord onthouden' ..
Resultaat: ik geraak niet meer op mijn account. Dit is nu toch al ondertussen een halve maand zo. Heb al verschillende malen via dat forum van Messenger om hulp gevraagd,maar niets helpt. Ik moet zeggen, de service trekt op ( en vergeef mij de woordenschat) geen kloten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeu , wa ???
Hier kun je zip file downloaden met dat lettertype (Tempus Sans ITC)
Zipfile uitpakken en het lettertype-bestand in de map c:\windows\fonts plaatsen. Dan gaat dat lettertype beschikbaar zijn in zowat elk programma op je pc.
Comment
-
Heb al verschillende malen mijn verhaal gedaan op dat forum maar zonder resultaat.
Sja ik heb er al veel over nagedacht, maar ik weet het niet meer.
Ik weet het, het is mijn eigen stomme schuld, maar het is nu zo.
Ook via alternatief e-mail adres e.d. helpt allemaal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Man Bekijk BerichtenHeb al verschillende malen mijn verhaal gedaan op dat forum maar zonder resultaat.
Sja ik heb er al veel over nagedacht, maar ik weet het niet meer.
Ik weet het, het is mijn eigen stomme schuld, maar het is nu zo.
Ook via alternatief e-mail adres e.d. helpt allemaal niet.
Wat je misschien wel kan doen is een mail sturen naar iemand van MSN ofzo?
Vaak moet je dan dingen opgeven zoals één of meerdere van je vorige wachtwoorden en misschien ook enkele contactpersonen ofzo.
Kan je eigenlijk niet opnieuw je wachtwoord wijzigen?
Je weet het antwoord op je geheime vraag dus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Man Bekijk BerichtenKen jij toevallig een mail adres van iemand van MSN?
Want op dat forum van Messenger is het dus niet mogelijk om een PM te sturen naar een moderator of een medewerker van Messenger.
Maar probeer anders eens wat ik onderaan mijn bericht al zei: je wachtwoord opnieuw veranderen via je geheime vraag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Man Bekijk Berichten"Deze optie is tijdelijk niet beschikbaar" komt er op.
Bon, zal eens via internet zoeken naar iemand van MSN
Kan je anders je mailadres en het antwoord op je geheime vraag eens doorgeven (via PM!) dan kijk ik wel eens anders...
Comment
-
iemand nog een goede, misschien zelfs nieuwe 3D kaart op overschot? Ik denk dat die van mij eraan is voor de moeite (Asus SE 8500GT).
Games die vroeger goed werkten gaan nu in schokjes, wanneer ik het scherm aansluit op de 3d-kaart geeft hij een foutmelding en krijg ik 'No Signal'. Gisteren open ik een filmpje met Quicktime, ik vermoed HD want het kwam van een iPhone en floep blauw scherm - hardwarefout
Comment
Comment