Ik had net een nieuwe versie van Ubuntu geinstalleerd maar dat zou er toch niets mee te maken kunnen hebben he?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk had net een nieuwe versie van Ubuntu geinstalleerd maar dat zou er toch niets mee te maken kunnen hebben he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenNee, kan inderdaad er niks mee te maken hebben. Kan misschien slecht contact hebben, of dat hij bijna zijn geest aan het geven is. Als het nog is voorkomt, beweeg dan is wat met uw scherm om te zien of dat verschil geeft.
Hij ligt uiteen nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenOngelooflijk wat ze tegenwoordig allemaal in een laptop stoppen he:
Toilettas, riem, facturen van Peugeot, papfles,een mes, een boek van Luc Foccroulle.
Hoop dat je het er allemaal terug inkrijgt..
Maar ik had gehoopt dat wanneer ik alle fiches ed. terug aan zou duwen hij terug zou werken maar dat is dus niet het geval, alles werkt terug nadat ik hem terug in elkaar had gestoken (maar 4 vijzen over trouwens, goed he) maar het scherm was nog steeds wit.
Hij is voor in de vuilbak dus ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenalles werkt terug nadat ik hem terug in elkaar had gestoken (maar 4 vijzen over trouwens, goed he)
Comment
-
Ik probeer hier een pc te formatteren en Windows XP opnieuw te installeren.
Wanneer ik de pc opstart krijg ik zo'n blauw scherm van "Windows Setup", waarin je uit 3 keuzes kan kiezen.
Echter zo'n 5 sec nadat dit scherm verschijnt valt die pc altijd uit...Iemand een verklaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIk probeer hier een pc te formatteren en Windows XP opnieuw te installeren.
Wanneer ik de pc opstart krijg ik zo'n blauw scherm van "Windows Setup", waarin je uit 3 keuzes kan kiezen.
Echter zo'n 5 sec nadat dit scherm verschijnt valt die pc altijd uit...Iemand een verklaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
De ene keer heb je over, de volgende keer te weinig en de keer erna zit je weer perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHij zit terug ineen
Maar ik had gehoopt dat wanneer ik alle fiches ed. terug aan zou duwen hij terug zou werken maar dat is dus niet het geval, alles werkt terug nadat ik hem terug in elkaar had gestoken (maar 4 vijzen over trouwens, goed he) maar het scherm was nog steeds wit.
Hij is voor in de vuilbak dus ....
Dit moet je wel openen in een donkere stofvrije kamer want dan liggen je 3 layers van je scherm bloot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIk probeer hier een pc te formatteren en Windows XP opnieuw te installeren.
start je pc eens op en ga naar je bios en kijk naar je hardware monitor, misschien wordt je CPU te warm omdat een fan niet goed werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtenkan iemand voor mij een BIOS-update voor de Acer aspire 9410 zoeken?
al meerdere malen gezocht maar ik weet niet precies wat ik moet hebben.
bij voorbaat dank.
kies gewoon bij notebook aspire 9410 en tabblad bios
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
dan wil ik die toepassing openen en komt er een foutmelding:
"Sorry! The BIOS can not support WFlash!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtenok, dan krijg je een rar.-bestand waar 4 verschillende dingen in staan.
dan wil ik die toepassing openen en komt er een foutmelding:
"Sorry! The BIOS can not support WFlash!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtendaarmee kom je op exact hetzelfde uit, toch bedankt.
De vroegere bios flashes waren toch beter met de goeie oude diskettes :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNog nooit meegemaakt met de Marder?
De ene keer heb je over, de volgende keer te weinig en de keer erna zit je weer perfect
Comment
-
kan hier iemand een i-phone updaten ?? Is een amerikaanse versie die nu draaid op
versie 2.1 maar ik heb probleem met de touch screen op het telefoon gedeelte.
Voor de rest werkt hij perfect. Volgens de apple-store is dat opgelost met een update.
Liefst iemand in W-vlaanderen
Comment
Comment