Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben op zoek naar een .pdf to excel convertor.
    De eerste op internet mailt je het bestand zogezegd door... maar is BS denk ik.

Comment

• Gisteren is mijn internetverbinding thuis weggevallen. Er was een kortsluiting en wellicht is het sedertdien ?

In elk geval : de PC vindt mijn draadloos netwerk niet (dat van de buren staat er wel op) maar aan de modem/router branden alle lampjes die anders ook branden.

Iemand een idee om dit op te lossen (voor ik misschien nodeloos naar Telenet bel) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        voor ik misschien nodeloos naar Telenet bel?
        schitterende woordspeling

heb je een UTP kabel waarmee je eventueel kan connecteren op dat routerding of is dat enkel Wirelessgedoe?
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Gisteren is mijn internetverbinding thuis weggevallen. Er was een kortsluiting en wellicht is het sedertdien ?

In elk geval : de PC vindt mijn draadloos netwerk niet (dat van de buren staat er wel op) maar aan de modem/router branden alle lampjes die anders ook branden.

Iemand een idee om dit op te lossen (voor ik misschien nodeloos naar Telenet bel) ?
          router opnieuw instellen ?
          kortsluitingen hebben de neiging van die dingen volledig te laten resetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
            schitterende woordspeling

heb je een UTP kabel waarmee je eventueel kan connecteren op dat routerding of is dat enkel Wirelessgedoe?
            wireless (al hangen er daar rond die modem/router/whatever toch best een hoop (verbindings)kabels.

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
            router opnieuw instellen ?
            kortsluitingen hebben de neiging van die dingen volledig te laten resetten
            Wel, ik ging op PC naar netwerkcentrum en wou daar de instellingen controleren, maar het probleem is dus dat die "verbinding" nergens te vinden is. Ik kan dus niets instellen, mijn PC negeert het bestaan van de verbinding, of anders gezegd, er is GEEN verbinding

Comment

Wel, ik ging op PC naar netwerkcentrum en wou daar de instellingen controleren, maar het probleem is dus dat die "verbinding" nergens te vinden is. Ik kan dus niets instellen, mijn PC negeert het bestaan van de verbinding, of anders gezegd, er is GEEN verbinding

UTP kabeltje leggen tussen router & pc

en dan zou ge moeten kunnen configureren
              zoniet: router ver dood, vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten

Sommige routers staan ook default op 10.0.0.1

best eens kijken in het boekje welk default adres gebruikt wordt indien 192.168.1.1 niet werkt en niet zomaar als 'dood' beschouwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                  Ik ben op zoek naar een .pdf to excel convertor.
                  De eerste op internet mailt je het bestand zogezegd door... maar is BS denk ik.
                  Is spijtig genoeg idd BS, zou anders wel fijn geweest zijn...

Comment

• Bij mij is het 192.168.2.1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                      Is spijtig genoeg idd BS, zou anders wel fijn geweest zijn...

Bestaan er geen pdf to text-dinges?

Tekst kan je altijd terug importeren in excel he (data - text to coluims)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten

Hmm ik dreig af te haken want ik weet niet eens wat een UTP kabel is
                        En wat nu juist de modem en de router is, weet ik ook al niet

Er is zo'n ding van Motorola met veel lampjes, dan een D-Link met een antennetje aan, wat is nu de router en de modem ?

Comment

Hmm ik dreig af te haken want ik weet niet eens wat een UTP kabel is
                          En wat nu juist de modem en de router is, weet ik ook al niet

Er is zo'n ding van Motorola met veel lampjes, dan een D-Link met een antennetje aan, wat is nu de router en de modem ?
                          UTP kabel = netwerk kabel
                          Motorola bakje = kabelmodem
                          D-link = Router, waarvan het default router acces ip de bovenstaande 192.168.1.1 is
                          normaalgezien als default login: admin en password open laten.

Comment

• OK, bedankt voor de tips, vanavond eens proberen

Comment

• Vermist we zoveel problemen hebben thuis met het draadloos systeempje dat Telenet hier heeft neergeplant een half jaartje geleden ben ik vandaag zo'n systeem gaan halen dat het signaal via het stroomnet verdeelt.
                              Ik heb nu verbinding van pc naar switch maar kan maar geen verbinding krijgen met het internet.
                              Heb het geinstalleerd, modem gereset enzo maar niks mag baten. Iemand tips?
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

OK, bedankt voor de tips, vanavond eens proberen
                                Surf nu met kabel vanaf de modem, maar de router is eraan blijkbaar (dank u kortsluiting). Gewoon een nieuwe kopen en het probleem is opgelost ?

Comment

• Tuur, je kan mss ook even de stroomkabel van je router een minuutje uittrekken. Althans, vroeger hielp dat hier toch.

Comment

• Door geen achtergrondafbeelding te gebruiken, of toch geen grote Als je een achtergrondafbeelding gebruikt dien je een kleine repetitieve te nemen. Is het een foto dat je als achtergrond wil gebruiken ofzo?

Comment

• Zet het eens online en zeg wat er veranderd moet worden?

Comment

• Foto's die ik download van onze Nikon D60, kan ik niet importeren in een Word bestand. Ik krijg altijd rood kruisje zoals foto's die niet goed geupload zijn online.

How come?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Foto's die ik download van onze Nikon D60, kan ik niet importeren in een Word bestand. Ik krijg altijd rood kruisje zoals foto's die niet goed geupload zijn online.

How come?
                                          Zet je die foto's rechtstreeks van je camera naar Word, of zet je de foto's eerst op je pc, en daarna in Word?

Comment

Working...
                                          X