orbit downloader
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenAVG 8.0 draait op 844kB bij mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenHoe doet ge dat, ie zat ver boven de 20 MB bij mij?
is die aan het scannen constant of zo?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHoe unzip ik 68 cabinets in een keer?
Comment
-
Men internetconnectie is de laatste tijd nogal wisselvallig
Ook hier op AW, reageert ie soms heel traag, soms goed, maar op andere sites ook
Heb Telenet Modem, dan USR-router
Hoe kan ik zien waar het probleem ligt ? Ik heb gisteren mijn router gebypasst, en dan leek het sneller, maar dat kan een verkeerd beeld zijn. Ik dend dat de Telenet modem *WEER* kapot is ... telkens als dat gebeurt, werkt ie steeds traag en/of wisselvallig, waarna ie helemaal kapot gaat.
Iemand ideeen om dit te debuggen ?
's morgens duurt het soms een uur om internet te hebben, heb 1 PC via kabel op router, 1 pc en 1 laptop via wireless
Comment
-
Mijn ouders en mijn jongere broer gaan binnenkort op reis. Nu zou mijn vader graag naar klassieke muziek kunnen luisteren wanneer mijn broer in het zwembad ligt. Daarom had ik hem voorgesteld dat ik wat cd's van hem op de ipod van mijn broer zou zetten. Hoe kan je daar echter een aparte mappenstructuur instellen zodat die klassieke muziek apart staat van de muziek van mijn broer?
Comment
-
Ik gebruik de hostingsite 110MB.com en als ik mijn bestand index.htm upload dan upload ik een bestand hoe het vorig jaar ofzo was, en als ik dat bestand edit en de html erin plak dan krijg ik alleen de codes en niet hoe het er moet uitzien,
hoe krijg ik het nieuwste bestand geupt?
edit: het is al gelukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenalle cookies, internetgeschiedenis e.d. al eens verwijderd?
CCleaner 1.6, Spybot Search & Destroy 1.5.2 erop en eens grote kuis laten doen + Windows Defender nadien (standaard in Vista maar werkt ook op XP). Kan al veel miserie de wereld uit helpen.
Alle Toolbars mijden als de pest want daar hangt meer dan eens een hoop rommel aan vast.
Comment
-
Even een vraagje
Als ik een aantal foto's uit m'n afbeeldingen map verstuur per e-mail
Dan duid ik bv foto 1 , 3 , 6 , 7 en 8 aan
Als ik ze dan naar m'n emailontvanger kopieer dan staan de foto's
in mijn bijlage altijd juist omgekeerd gerangschikt van 8 , 7 , 6 , 3 , 1
Hoe kan ik er voor zorgen dat ze toch in juist positie blijven staan ?
Grtz
Comment
-
-
ik denk juist dat photobucket soms moeilijk doet... en dat je browser nog altijd de oude versie weergeeft (door cookies en zo). wis die cookies e.d. en kijk eens of je dan nog altijd de oude foto hebt2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment