ik heb het ook met photobucket zelf geprobeert, daar nrplaat wissen, opslagen, nrplaat is dan gewist, daarna opt forum zette en de nrplaat is terug leesbaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenik heb het ook met photobucket zelf geprobeert, daar nrplaat wissen, opslagen, nrplaat is dan gewist, daarna opt forum zette en de nrplaat is terug leesbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtencaching noemt dat, de foto zit waarschijnlijk nog in je cache. refresh je pagina eens, of kijk eens op een andere computer?
En kijk anders eens dat uw file niet read-only is ofzo
Comment
-
Probleem:
Vanmiddag had ik nog eens goesting om Test Drive Unlimited te spelen. De laatste keer dat ik het speelde wou het spel niet meer opstarten (het spel startte nog op tot de "reclame")... vandaag weer hetzelfde en ik heb het al 2 keer opnieuw geinstalleerd en nog altijd niets
Tis een kopie dus genen originelen, ik doe alles juist (met YASU cloaken) en met Deamon de image mounten...
Kan er mij iemand helpen aub ?
Grtzz
Mod-edit : de makers van het programma zullen u met veel plezier helpen
Comment
-
Ik heb een SD HC card gekocht van 4Gb; ik steek het in de DVD en er komt op dat het niet compatibel is
In het instructieboekje staat max 2 GB
Wat is er fout? maakt het echt uit dat dat 4GB is? of ligt het aan het type SD card ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb een SD HC card gekocht van 4Gb; ik steek het in de DVD en er komt op dat het niet compatibel is
In het instructieboekje staat max 2 GB
Wat is er fout? maakt het echt uit dat dat 4GB is? of ligt het aan het type SD card ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenJa. Apparaten die max. 2 GB aankunnen, zijn niet compatibel met SDHC kaarten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_...ibility_issues
Ik ga het straks terug omruilen, maar ik heb een probleem.
Ze verkochten daar ( Fnac ) geen aparte USB-aansluiting voor de SD card
Waar verkopen ze dat wel in het Shopping Center ? (wijnegem)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWaar verkopen ze dat wel in het Shopping Center ? (wijnegem)
Of een Sandisk SD-card kopen met geïntegreerde USB-aansluiting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWelke browser? IE7? Firefox? ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWaarschijnlijk staat die CC gelinkt met uw financiële status, en krijg je daarom geen Porsche te zien
Nee, weet het niet direct, mss eens met Firefox proberen om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.
pfff firefox toestanden, das voor morgen ofzo
Comment
-
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet.
De laptop waarmee ik draadloos surf werkt met Windows Vista. In het netwerkcentrum kan je steeds de kwaliteit van je verbinding nakijken, de signaalsterkte.
Mijn signaalsterkte variërt van Uitstekend tot Matig, 25 meter verderop en buiten in de garage. Het netwerkcentrum geeft op elk moment aan dat er verbinding is met het internet.
Tot voor kort kon ik dan logischerwijze ook surfen.
Maar nu is het zo dat internet niet meer werkt vanals de signaalsterkte niet meer "uitstekend" is. Vanals de signaalsterkte "heel goed" is (dus een beetje verderop) dan mag ik het vergeten, nochtans blijft het netwerkcentrum nog steeds weergeven dat er verbinding is met het internet net zoals hij dat voordien deed.
Zelf begrijp ik er niets van, vooral omdat voor het netwerkcentrum de verbinding met internet nog perfect in orde lijkt te zijn
Iemand een idee?
Kent er verder iemand een forum waar ik met deze vraag misschien beter terecht kan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om bestanden (filmpjes) van je DVD harde schijf te kopiëren naar een SD card ?
Comment
Comment