Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb het ook met photobucket zelf geprobeert, daar nrplaat wissen, opslagen, nrplaat is dan gewist, daarna opt forum zette en de nrplaat is terug leesbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
      ik heb het ook met photobucket zelf geprobeert, daar nrplaat wissen, opslagen, nrplaat is dan gewist, daarna opt forum zette en de nrplaat is terug leesbaar
      caching noemt dat, de foto zit waarschijnlijk nog in je cache. refresh je pagina eens, of kijk eens op een andere computer?
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        caching noemt dat, de foto zit waarschijnlijk nog in je cache. refresh je pagina eens, of kijk eens op een andere computer?
        Geef de file eens een andere naam, dan ben je zeker dat het niets met caching meer te maken heeft

En kijk anders eens dat uw file niet read-only is ofzo

Comment

• dat zal ik eens proberen, alvast bedankt!

Comment

• had 1 foto andere naam gegeven maar ook de cookies gewist en nu zijn ze allemaal inorde, mercikes!

Comment

• Edittt
              Last edited by ; 12/07/2008, 19:50.

Comment

• Probleem:

Vanmiddag had ik nog eens goesting om Test Drive Unlimited te spelen. De laatste keer dat ik het speelde wou het spel niet meer opstarten (het spel startte nog op tot de "reclame")... vandaag weer hetzelfde en ik heb het al 2 keer opnieuw geinstalleerd en nog altijd niets

Tis een kopie dus genen originelen, ik doe alles juist (met YASU cloaken) en met Deamon de image mounten...

Kan er mij iemand helpen aub ?

Grtzz

Mod-edit : de makers van het programma zullen u met veel plezier helpen
                Last edited by ; 14/07/2008, 20:55.

Comment

• Ik heb een SD HC card gekocht van 4Gb; ik steek het in de DVD en er komt op dat het niet compatibel is
                  In het instructieboekje staat max 2 GB
                  Wat is er fout? maakt het echt uit dat dat 4GB is? of ligt het aan het type SD card ?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Ik heb een SD HC card gekocht van 4Gb; ik steek het in de DVD en er komt op dat het niet compatibel is
                    In het instructieboekje staat max 2 GB
                    Wat is er fout? maakt het echt uit dat dat 4GB is? of ligt het aan het type SD card ?
                    Ja. Apparaten die max. 2 GB aankunnen, zijn niet compatibel met SDHC kaarten.

Last edited by ; 15/07/2008, 08:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                      Ja. Apparaten die max. 2 GB aankunnen, zijn niet compatibel met SDHC kaarten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_...ibility_issues
                      Ok bedankt .
                      Ik ga het straks terug omruilen, maar ik heb een probleem.
                      Ze verkochten daar ( Fnac ) geen aparte USB-aansluiting voor de SD card
                      Waar verkopen ze dat wel in het Shopping Center ? (wijnegem)

Comment

Waar verkopen ze dat wel in het Shopping Center ? (wijnegem)
                        Photo Hall of Sony Center misschien.

Of een Sandisk SD-card kopen met geïntegreerde USB-aansluiting.
                        Last edited by ; 15/07/2008, 12:30.

Comment

• Vraagje voor de mensen met verstand...

Hoe komt het dat ik met mijn windows vista in de 3D configurator van porsche de porsche niet te zien krijg? Terwijl ik wel de nodige shockwave plug-in heb, die ook eerst laad, maar dan krijg ik een beeld zonder porsche

Comment

• Welke browser? IE7? Firefox? ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Welke browser? IE7? Firefox? ..
                              internet explorer

Comment

• Waarschijnlijk staat die CC gelinkt met uw financiële status, en krijg je daarom geen Porsche te zien

Nee, weet het niet direct, mss eens met Firefox proberen om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Waarschijnlijk staat die CC gelinkt met uw financiële status, en krijg je daarom geen Porsche te zien

Nee, weet het niet direct, mss eens met Firefox proberen om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.
                                  nu niet om decadent te doen maar euhmz... hij zou er dan wel moeten staan eigenlijk

pfff firefox toestanden, das voor morgen ofzo

Comment

• Ik heb een probleem met mijn draadloos internet.
                                    De laptop waarmee ik draadloos surf werkt met Windows Vista. In het netwerkcentrum kan je steeds de kwaliteit van je verbinding nakijken, de signaalsterkte.
                                    Mijn signaalsterkte variërt van Uitstekend tot Matig, 25 meter verderop en buiten in de garage. Het netwerkcentrum geeft op elk moment aan dat er verbinding is met het internet.
                                    Tot voor kort kon ik dan logischerwijze ook surfen.
                                    Maar nu is het zo dat internet niet meer werkt vanals de signaalsterkte niet meer "uitstekend" is. Vanals de signaalsterkte "heel goed" is (dus een beetje verderop) dan mag ik het vergeten, nochtans blijft het netwerkcentrum nog steeds weergeven dat er verbinding is met het internet net zoals hij dat voordien deed.

Zelf begrijp ik er niets van, vooral omdat voor het netwerkcentrum de verbinding met internet nog perfect in orde lijkt te zijn

Iemand een idee?

Kent er verder iemand een forum waar ik met deze vraag misschien beter terecht kan?
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Is het mogelijk om bestanden (filmpjes) van je DVD harde schijf te kopiëren naar een SD card ?

Comment

• Soms (om de zoveel minuten) 'refresht' mijn taakbalk en verdwijnen mijn iconen van snel starten. (in XP Home)

Somebody help me please.

Comment

Is het mogelijk om bestanden (filmpjes) van je DVD harde schijf te kopiëren naar een SD card ?
                                          Ja.

Comment

Working...
                                          X