Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenEerst op pc, dan naar word.
Als dit een andere onbekend formaat is dan best eens openen in paint en save as .bmp of .jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAls ik daarin een bestand download van normaal 200 mb , is dat plots 26kb
Als je Firefox gebruikt -> Flashgot addon
Werkt ook tesamen met Flashget en vele andere downloadmanagers maar je kan ook de downloadmanager van Firefox blijven gebruiken
Comment
-
heb onlangs m'n vriendin haar pc geformat (xp pro), maar als ze nu bv. office opstart of windows live mail, komt er altijd het bekende windows installer laadvenstertje alvorens het programma zelf opent.
iemand een idee?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenheb onlangs m'n vriendin haar pc geformat (xp pro), maar als ze nu bv. office opstart of windows live mail, komt er altijd het bekende windows installer laadvenstertje alvorens het programma zelf opent.
iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenheb onlangs m'n vriendin haar pc geformat (xp pro), maar als ze nu bv. office opstart of windows live mail, komt er altijd het bekende windows installer laadvenstertje alvorens het programma zelf opent.
iemand een idee?
Als dit allemaal niet lukt start je outlook eens in safemode op commando: outlook.exe /safemode
hiermee start outlook zonder addins op en kijk bij de volgende herstart of hij dan nog de installer geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenKheb dat probleem ooit ook is gehad, weet niet meer hoe ik het opgelost had. Maar heb je SP3 of SP2 geïnstalleerd?
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenKun je soms voorhebben als outlook of ander office programma niet goed afgesloten word en bij de volgende herstart telkens de installer geeft. ook kan het een corrupt profiel zijn. Kijk eens in je eventviewer als hij een melding geeft of kijk ook eens als je outlook afsluit of deze nog in je processen in de taskmanager staat.
Als dit allemaal niet lukt start je outlook eens in safemode op commando: outlook.exe /safemode
hiermee start outlook zonder addins op en kijk bij de volgende herstart of hij dan nog de installer geeft.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenwindows is volledig up-to-date
outlook wordt niet gebruikt, heb ik zelfs niet geinstalleerd. maar ik zal het eens bekijken bij Word of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenEerst even vragen in welke extensie deze is? Als dit jpg, gif of tiff formaat is probeer dan eens hetvolgende:
Als dit een andere onbekend formaat is dan best eens openen in paint en save as .bmp of .jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWelk programma gebruiken jullie om links van Rapidshare te downloaden.
Ik vind het lastig om alles zo 1 voor 1 te selecteren
Ik heb een premium-account .
alvast bedankt
Werkt super
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenProbleem blijft zich stellen. Heel vreemd want afbeeldingen en eigenschappen lijken me allemaal normaal. Nog andere opties?
Zou de resolutie te hoog liggen voor powerpoint en/of word?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenMisschien office dan gewoon eens uninstallen en opnieuw installen?
dan even in de opstartlijst beginnen snuffelen en een paar dingen zoals quicktime-rommel uitgezet ('k dacht toch dat ik na de format dit allemaal had goed gezet) en 't probleem is opgelost2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment