Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n range extender lijkt mij enorm handig, je steekt het in de pries, het configureert zichzelf en hupla. Antennetjes zijn ook te overwegen, maar minder zeker imo.

Hoe noemt dat systeem met die dlan-bakjes, cody?
    Last edited by Bart_6; 15/09/2009, 19:58.

Comment

• usbkabel van 9 meter samensteken zonder signaalversterking is een slecht idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
        Zo'n range extender lijkt mij enorm handig, je steekt het in de pries, het configureert zichzelf en hupla. Antennetjes zijn ook te overwegen, maar minder zeker imo.

Hoe noemt dat systeem met die dlan-bakjes, cody?
        devolo dlan

ik vermoed dat je 2 systemen hebt 11mbit en iets van 80mbit

Comment

• Ikzelf heb deze: http://alternate.be/html/productDeta...artno=LP%23W12
          Erg goed en erg goedkoop, gebruik ze al een 4 maand, werkt vlekkeloos. 1 beneden in een stekker, netwerkkabel van de router erin, en 1 boven in een vrije stekker, met netwerkkabeltje naar de pc . Het beste is dat je een stekker pakt die compleet vrij is, dus niet bij in een 'kattekop', dat kan de internetsnelheid afremmen.

Comment

• tnx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
              usbkabel van 9 meter samensteken zonder signaalversterking is een slecht idee.
              Dacht dat de max lengte 1m80 is ofzo.

Comment

• 5m gaat

Comment

• We hebben sinds gisteren Goldshake+ en ik had graag iets geweten i.v.m het opzeggen van het gratis Prime pakket die je bij Goldshake+ van Telenet krijgt.

Op sommige fora las ik dat na 15 dagen alle Prime toestanden verdwijnen en je terug het gewoon basis aanbod hebt.

Anderen spreken er dan van dat je binnen de maand Prime zeker moet opzeggen, want dat je er anders voor een jaar aan vast hangt?

Kan er me iemand vertellen hoe het nu juist zit?

Bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                    We hebben sinds gisteren Goldshake+ en ik had graag iets geweten i.v.m het opzeggen van het gratis Prime pakket die je bij Goldshake+ van Telenet krijgt.

Op sommige fora las ik dat na 15 dagen alle Prime toestanden verdwijnen en je terug het gewoon basis aanbod hebt.

Anderen spreken er dan van dat je binnen de maand Prime zeker moet opzeggen, want dat je er anders voor een jaar aan vast hangt?

Kan er me iemand vertellen hoe het nu juist zit?

Bedankt!
                    Wij hebben sinds enkele maanden Groovyshake (Expressnet XL en Digi TV) . De eerste maand hadden wij ook gewoon alle optionele zenders, zoals Prime, maar dat is na een maand automatisch weggevallen. Wij hebben in ieder geval niks moeten opzeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                      Wij hebben sinds enkele maanden Groovyshake (Expressnet XL en Digi TV) . De eerste maand hadden wij ook gewoon alle optionele zenders, zoals Prime, maar dat is na een maand automatisch weggevallen. Wij hebben in ieder geval niks moeten opzeggen
                      idem hier.

Comment

• Iemand een idee hoe ik een oude laptop kan aansluiten aan mijn huidige beeldscherm, om louter het beeldscherm van de laptop te gebruiken als 2de scherm? Heb deze 2 reeds verbonden met een VGA kabel, doch lukt dit niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                          Iemand een idee hoe ik een oude laptop kan aansluiten aan mijn huidige beeldscherm, om louter het beeldscherm van de laptop te gebruiken als 2de scherm? Heb deze 2 reeds verbonden met een VGA kabel, doch lukt dit niet.
                          Een laptop heeft geen input-controller voor als extern scherm te gebruiken enkel kun je aan je laptop een extern scherm hangen om je laptopscherm uit te breiden maar niet andersom.

Ik meen ooit eens zo'n extern vga adapter te hebben gezien waar dit wel mogelijk was maar ik weet niet of dat op alle laptops mogelijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            idem hier.
                            Bedankt.

In het verleden liep er op dat vlak blijkbaar wel veel fout. Ze zullen hun lessen geleerd hebben zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                              Een laptop heeft geen input-controller voor als extern scherm te gebruiken enkel kun je aan je laptop een extern scherm hangen om je laptopscherm uit te breiden maar niet andersom.

Ik meen ooit eens zo'n extern vga adapter te hebben gezien waar dit wel mogelijk was maar ik weet niet of dat op alle laptops mogelijk is.
                              Okay thx!! Ga dus niet langer proberen.

Comment

correctie: de meeste laptops ...

Comment

eigenlijk een beetje slecht uitgelegd, je hoeft niets aan de elektriciteit te sleutelen je hoeft enkel 2 bakjes in stopcontacten te steken en dit verbind zogezegd uw fysieke internetkabel maar de afstand van de elektriciteit mag maar max. 200m zijn.

nadeel is natuurlijk het prijskaartje want zo'n bakjes kosten toch rond de 80€ denk ik.

Als je zoals blackangel al zei om zwaardere antenne's te installeren is dit een goedkope manier maar hangt af van router tot router want sommige hebben een heel groot bereik en anderen veranderen amper maar voor de prijs kun je het niet laten want kost ongeveer een 15euro voor 2 antennes
                                  Toevallig staat in het oktober-nummer van PC Magazine een test met meer dan 20 powerline-adapters. Ik moet het nog deftig lezen, maar toch..: voor ons hier dan toch de beste oplossing omdat we geen stopcontacten hebben op de gang om een tussenstation te plaatsen.
                                  Eerst inderdaad uitzoeken of het om maar 1 stroomnetwerk gaat van beneden tot boven.

Comment

• ... en het werkt fantastisch goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                      ... en het werkt fantastisch goed!

Comment

• Nog is bedankt voor de info, ik had er nog nooit van gehoord. Het is een elegante oplossing eigenlijk.

Comment

• Ik ben op zoek naar goeie alternatieven voor simpleviewer (die ook gratis zijn) kennen jullie iets?

Comment

Working...
                                          X