Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb momenteel Firefox 3.0
    Helaas werkt mijn ImageShack toolbar niet meer samen met deze versie
    Weet er iemand een alternatief.
    Dus een programma, shell extension om foto's op te laden (en tegelijkertijd verkleinen) vanaf een Vista omgeving naar ImageShack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
      tja, windows moet je wel updaten he
      Daar zeg je iets...

Wanneer ik Windows Update start (of na de updates geprobeert te installeren);

Dan Windows Help die zegt dat ik bij Systeembeheer -> Services, Windows Update moet op automatisch zetten.

Dit gaat allemaal, ook om dan de updates te starten (maar worden nooit allemaal geinstalleerd), maar wanneer ik na de computer opnieuw opgestart te hebben;

Is dus weer uitgeschakeld.

Al derest (buiten foutmeldingen van Windows Verkenner en Windows Sidebar) werkt nochtans perfect...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• dat is nogal f*cked up ja

again: format c?

kan je niet SP1 downloaden en installeren zonder al die aparte updates:

?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Als dat een OEM Vista DVD is moet dat al met SP1 zijn aangezien die PC maar 2 weken ofzo oud is.

Comment

• Ik heb van men pc, welke op het vorig adres nog staat, de muziek op men iPod gezet.

Zou deze zo graag op de laptop willen krijgen, op het nieuwe adres. Iemand een idee hoe?

iTunes is al geinstalleerd, moest dat nodig zijn.

Comment

• En qua antivirus: avast of AVG?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                Ik heb van men pc, welke op het vorig adres nog staat, de muziek op men iPod gezet.

Zou deze zo graag op de laptop willen krijgen, op het nieuwe adres. Iemand een idee hoe?

Met http://www.apple.com/downloads/macos...sicrescue.html misschien ?

Comment

En qua antivirus: avast of AVG?
                  Hier op het forum de tip gekregen van Avira AntiVir.
                  Heeft AVG 8.0 vervangen tot mijn volle tevredenheid (AVG verbruikte te veel resources, vooral RAM, Avira draait momenteel op nog geen 10 MB RAM).
                  Edit: je moet enkel leren leven met die ene reclame-pop-up die tevoorschijn komt bij het updaten.

Comment

• Het is me al gelukt, zou alleen nu nog willen bekomen dat Windows Media Player zo klein wordt weergegeven als ik bijvoorbeeld op de toets bureaublad weergeven klik. Dat je gewoon in je balk dus dat klein zwart balkje krijgt met play/pause, forward,rewind knop.

Maar weet niet waar ik dat terug kan vinden

Comment

dat is nogal f*cked up ja

again: format c?

kan je niet SP1 downloaden en installeren zonder al die aparte updates:

?
                      Service pack 1 is geïnstalleerd.

Maar het 'Windows Verkenner' probleem blijft.

Comment

Het is me al gelukt, zou alleen nu nog willen bekomen dat Windows Media Player zo klein wordt weergegeven als ik bijvoorbeeld op de toets bureaublad weergeven klik. Dat je gewoon in je balk dus dat klein zwart balkje krijgt met play/pause, forward,rewind knop.

Maar weet niet waar ik dat terug kan vinden
                        rechtermuisklik op je taakbalk (= de balk met de startknop, klok, waar je geopende programma's staan...) en werkbalken => windows media player
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                          Hier op het forum de tip gekregen van Avira AntiVir.
                          Heeft AVG 8.0 vervangen tot mijn volle tevredenheid (AVG verbruikte te veel resources, vooral RAM, Avira draait momenteel op nog geen 10 MB RAM).
                          Edit: je moet enkel leren leven met die ene reclame-pop-up die tevoorschijn komt bij het updaten.
                          AVG 8.0 draait op 844kB bij mij
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

AVG 8.0 draait op 844kB bij mij
                            Dus toch maar AVG doen dan?

Comment

Dus toch maar AVG doen dan?
                              test ze beiden eens he
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Daar zeg je iets...

Wanneer ik Windows Update start (of na de updates geprobeert te installeren);

Dan Windows Help die zegt dat ik bij Systeembeheer -> Services, Windows Update moet op automatisch zetten.

Dit gaat allemaal, ook om dan de updates te starten (maar worden nooit allemaal geinstalleerd), maar wanneer ik na de computer opnieuw opgestart te hebben;

Is dus weer uitgeschakeld.

Al derest (buiten foutmeldingen van Windows Verkenner en Windows Sidebar) werkt nochtans perfect...
                                Vandaag es alles geupdate en Windows is weer up to date.

Windows Update blijft op automatisch staan en het probleem met de Sidebar komt ook niet meer voor.

Maar dat 'Windows Verkenner' probleem bij het opstarten van internet blijft wel...

Alvast merci hé M3'er & Ceke!

Comment

Ik heb van men pc, welke op het vorig adres nog staat, de muziek op men iPod gezet.

kan Yamipod je helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Vandaag es alles geupdate en Windows is weer up to date.

Windows Update blijft op automatisch staan en het probleem met de Sidebar komt ook niet meer voor.

Maar dat 'Windows Verkenner' probleem bij het opstarten van internet blijft wel...

Alvast merci hé M3'er & Ceke!
                                    alle cookies, internetgeschiedenis e.d. al eens verwijderd?
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Heeft er iemand een goed programma om video's af te halen ?
                                      Dus je geeft bv een youtube link , en het programma zet het filmpje in je documenten. Bestaat er ook een programma om van eender welke site video's af te halen ? ik had zo een programma, maar men pc is gechrasht
                                      Alvast bedankt
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Heeft er iemand een goed programma om video's af te halen ?
                                        Dus je geeft bv een youtube link , en het programma zet het filmpje in je documenten. Bestaat er ook een programma om van eender welke site video's af te halen ? ik had zo een programma, maar men pc is gechrasht
                                        Alvast bedankt
                                        VDownloader is FREE video conversion software that allows you to download YouTube videos as MP4 video files. VDownloader also works on 200+ other websites...

Comment

• Thanks !
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X