Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Probleem!
Daarjuist zette ik m'n PC aan en ging beneden nog ff iets halen om te drinken. Ik kwam boven en ik zag dat ie uitgevallen was. Ik start opnieuw op (in gedachte houdend dat mijn ma ze had uitgezet ofzo) en ik blijf ff zitten.
Windows begint te laden
Ik krijg 3 seconden een blauw scherm en het opstartproces begint opnieuw. Is dit een fout in de harde schijf ofzo?
Als je meer zekerheid wilt betreffende het feit of het aan de hardware of software ligt, download een live-cd van Linux (d.w.z. dat Linux volledig boot vanaf cd/dvd zonder je harde schijf te wissen of te beschrijven)
Als je pc probleemloos boot in Linux vanaf CD/DVD is je windows waarschijnlijk corrupt en zal je moeten formateren.
Om toch nog gauw data te recuperen van je harde schijf, linux kan NTFS lezen en je kan gauw nog waardevolle data copiëren naar een USB-stick of USB-harde schijf.
gans de boel formateren om msn of ander progje te laten werken dat is microsoftlogica
Los van het feit dat het zal werken is dat frustrerend, tijdrovend en je leert er niets uit. Dan ben je beter af met opensource operating systems, dat is soms ook tijdrovend om te configureren maar je leert er tenminste iets van.
Echt waar, ik heb de problemen van de mensen op de laatste 10 pagina's ff in de gauwte gelezen (de problemen die nix met windows te maken hadden niet meegerekend) en geloof me vrij ik had zoveel geduld niet gehad, dat was venster open en boel naar buiten bij manier van spreken natuurlijk
Ik heb met OS X in die 2 jaar dat ik het gebruik nog maar 1 frustrerend probleem tot nu toe en dat is de dat i-watch niet werkt. Die Telenet / VTM site ondersteund enkel Microsoft Media Player zodat ik alleen maar beeld zie op m'n computer maar geen geluid te horen krijg. Ik denk niet dat hier iemand zal vinden die me kan helpen bij dit probleem ma toch...
These instructions will erase all Messenger related data on your computer (this may include Messenger related data of other people who use your computer as well).
Please don't skip any step:
1. Close all instances of Messenger completely.
2. Remove any other Messenger related addon (like SmileyCentral, SweetIM, MSN Content Plus, etc)
3. Remove Windows Live Messenger and/or MSN Messenger via your Windows Control Panel and "Add/Remove Programs".
4. Run the following registry file. It will completely remove your registry settings for MSN Messenger and Windows Live Messenger (note: you will of course loose your settings):
5. Open Windows Explorer (Start > Run > explorer.exe) and make sure you can view all hidden and system files:
Tools menu > Folder Options item > View tab > Advanced Settings list > Hidden files and folders > enable "Show hidden files and folders" and disable "Hide extensions for known file types".
6. Remove all the cache and storage directories used by Messenger (if they still exist):
C:\Documents and Settings\your_username\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\
C:\Documents and Settings\your_username\Application Data\Microsoft\Windows Live Call\
C:\Documents and Settings\your_username\Application Data\Microsoft\Windows Messenger\
C:\Documents and Settings\your_username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\
C:\Documents and Settings\your_username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\
C:\Documents and Settings\your_username\Contacts\
C:\Windows\Temp\MessengerCache\
and the main folders:
C:\Program Files\MSN Messenger\
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\
C:\Program Files\Windows Live\installer\
note: "C:\Documents and Settings\...", "C:\Program Files", "C:\Windows\Temp" may be named differently on your computer. If so, find the appropriate root directories.
You can do this by going to you command prompt (Start > Run > cmd) and type "CD xxxx" where xxxx can be:
%programfiles% to go to your "C:\Program Files\"
%temp% or %tmp% to go to your "C:\Windows\Temp\"
%userprofile% to go to your "C:\Documents and Settings\your_username\"
7. Reboot your computer
8. Make sure you don't have any programs which might block Messenger from installing and running, like internet security software, firewalls, etc...
9. If not already done, clear your browser cache completely. Instructions can be found here:
Zoiets misschien ?
Je gaat toch geen OS volledig herinstalleren omdat een programmaatje moeilijk doet ?
't Probleem bij Windows zit hem in 't feit dat een geuninstalled programma niet echt verwijderd is. Ga je dat programma dan opnieuw installeren, dan kan 't goed zijn dat je weer dezelfde fout krijgt omdat het corrupte bestand/registerwaarde nog altijd aanwezig is en gebruikt wordt.
Windows-gebruikers en format, 't is toch een raar iets. Idem voor Windows-gebruikers en updates... om één of andere reden moeten die updates doorvoeren van als die beschikbaar zijn, ook al zorgen die niet voor extra functionaliteit of zo. Werkt het, dan werkt het hé... afblijven is dan de boodschap.
Mijn oude PC draait bvb. nog altijd de Debian-install die ik er 2,5 jaar geleden heb opgezet en ik mis niet echt iets op die config. Maar moest een programma daar toch om zeep zijn, dan kan ik het reinstallen met de zekerheid dat echt alles weggeveegd is geweest.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Zoiets misschien ?
Je gaat toch geen OS volledig herinstalleren omdat een programmaatje moeilijk doet ?
't Probleem bij Windows zit hem in 't feit dat een geuninstalled programma niet echt verwijderd is. Ga je dat programma dan opnieuw installeren, dan kan 't goed zijn dat je weer dezelfde fout krijgt omdat het corrupte bestand/registerwaarde nog altijd aanwezig is en gebruikt wordt.
Manuals, technical specifications, downloads, and more for Apple software and hardware
Zou er zo geen variant bestaan voor Windows ?
Geen idee, Windows is niet mijne dada.
Vroeger was ik daar ietwat in mee, maar de laatste 2 jaar heb ik dat niet meer op de voet gevolgd.
Kan dus best zijn dat zoiets bestaat, zou vrij logisch zijn zelfs, maar ik ken het dan toch niet.
M3'er misschien ?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
die registercleaners...laten die dan gaten achter in je register met het bekende gevolg dat je windows trager en trager wordt of doet dat automatisch ook een defrag van je register ?
hmmm Appsdelete werkt zowel onder Panther, Tiger en Leopard OSX
Met beetje geluk werkt Uninstaller Pro zowel onder Xp als onder Vista maar ik zou er m'n hand niet voor in het vuur durven steken.
Ook spijtig dat het geen gratis tooltje is...
hmmm Appsdelete werkt zowel onder Panther, Tiger en Leopard OSX
Met beetje geluk werkt Uninstaller Pro zowel onder Xp als onder Vista maar ik zou er m'n hand niet voor in het vuur durven steken.
Ook spijtig dat het geen gratis tooltje is...
Comment