Ik heb een nieuwe linksys router gekocht, omdat de oude niet meer te beveiligen was en draadloos ging ook niet meer goed. Ben supercontent van de nieuwe beveiliging van linksys. Je kan alle computers en laptops zien die momenteel op u router zitten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
-
vraag:
men printer heeft de geest gegeven. en een adapter ervoor is blijkbaar niet echt meer vindbaar.
nu zoek ik dus een nieuwe printer/scanner/kopieerding.
ik plan echter een nieuwe computer te kopen en twijfel nog tussen een laptop of een vast model. bij een laptop zou het praktisch zijn om draadloos te kunnen printen. maar is dat dan via wifi, bloutooth of iets anders? of zijn die printers veel duurder en is het nog steeds simpelder om gewoon de printer in te pluggen in de laptop?
wat zijn jullie voorstellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk ga normaal binnenkort deze aanschaffen: http://www1.euro.dell.com/be/nl/bedr...bsd&cs=bebsdt1
Heeft ethernet aansluiting, dus kan je gewoon op je router hangen en dan van overal gebruiken en wireless...
bij de 2de zin ben je me toch kwijt van daar versta ik niets van,
en hij is iets te groot. hij moet in men verkoopstafel kunnen
en wat zijn uw bevindingen van draadloos printen?
snel? goed? of toch beter gewoon een draadje ertussen?
hij wordt ook enkel gebruikt om facturen en bestelbonnen mee te printen, geen foto's of dergelijke. enkel wat formulieren scannen en afdrukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGene paniek voor printers... Die kosten normaal gezien maar een fractie meer als de prijs van de vullingen die erin zitten
Komt erop neer dat er geen wireless in die printer zit, maar een gewone netwerk aansluiting. Dus deze printer kan je eender waar in je netwerk aansluiten en dan overal vanop dat netwerk gebruiken. Als jij nu wireless werkt, dan gaat het zoals je internet naar de router en van daaruit naar je printer...
Dus als je nu vlot draadloos kan surfen, dan zal printen even goed gaan. Er is geen verschil tussen netwerk printen of printen via usb.
Maar afdrukken op een printer die draadloos is en verbind met de wifi vind ik toch wel dat daar een serieuse delay op zit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenAls je bedoeld met draadloos printen dat je PC draadloos is en de printer via kabel dan is er geen probleem.
Maar afdrukken op een printer die draadloos is en verbind met de wifi vind ik toch wel dat daar een serieuse delay op zit!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenals ik het zo lees ben ik dus best af met een kabel tussen men laptop of vaste computer. er is slechts 1 computer nodig, kan dat geen kwaad mocht het een laptop worden dat ik dan af en toe die kabel uittrek en terug inplug? of moet er altijd weer een installatie vooraf gaan?
Op de pc of laptop mag draadloos zijn
EDIT: Als we spreken over een netwerkprinter natuurlijk anders de printer rechtstreeks verbinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenals ik het zo lees ben ik dus best af met een kabel tussen men laptop of vaste computer. er is slechts 1 computer nodig, kan dat geen kwaad mocht het een laptop worden dat ik dan af en toe die kabel uittrek en terug inplug? of moet er altijd weer een installatie vooraf gaan?
Ik doe dat hier ook.
En als je hem steeds in dezelfde USB-poort steekt moet je hem ook niet meer opnieuw 'installeren', anders kan het wel eens voorvallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichtenanders kan het wel eens voorvallen.
Comment
-
De drivers herinstalleren zou ik zeggen van de usb-poorten
Hier eens kijken, is een gekent bugske denkek
http://http://developer.apple.com/hardwaredrivers/download/usbdebug.htmlLast edited by Frédéric_01; 23/02/2010, 18:30.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk BerichtenNee, dat kan geen kwaad dat je je kabel van de printer lostrekt.
Ik doe dat hier ook.
En als je hem steeds in dezelfde USB-poort steekt moet je hem ook niet meer opnieuw 'installeren', anders kan het wel eens voorvallen.
dus 'ie gaat enkel opnieuw inladen als ge via andere hub aansluiting werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenis eerder dat 'ie de drivers opnieuw moet inladen. 2 usb poorten = 1hub, als ik mij niet vergis
dus 'ie gaat enkel opnieuw inladen als ge via andere hub aansluiting werkt.
Maar geen idee of dat van die hub klopt.
Steek ik mijn printer in de bovenste poort dan is alles in orde, steek ik hem onderaan, dan moet hij altijd opnieuw laden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk BerichtenDat opnieuw inladen bedoelde ik, maar hij sprak van installeren..
Maar geen idee of dat van die hub klopt.
Steek ik mijn printer in de bovenste poort dan is alles in orde, steek ik hem onderaan, dan moet hij altijd opnieuw laden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten1 hub is 2 usb poorten vlak naast elkaar, die eronder werken via andere hub, daarmee dat 'ie de drivers opnieuw moet inladen, maar de drivers staan effectief installed op de pc, uiteraard
Ik heb 2 poorten onder elkaar, dit zowel links als rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk BerichtenEn hoe zit het dan bij een laptop???
Ik heb 2 poorten onder elkaar, dit zowel links als rechts.
Comment
-
Als je een lange link laat inkorten (voor bvb op twitter) op bit.ly, blijft die link dan geldig of vervalt dat na een tijd?
bvb op twitter heb ik deze link ( http://start1g.ovh.net/~jupke/upload...0481_small.jpg ) geplaatst als http://bit.ly/cqqOe9
Blijft deze geldig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenOf je de bedrading kan wegwerken...
het zit zo bij ons:
bovenste is door teleslet geplaatst
onderste zelf aangekocht
Nu presteert de Belkin heel slecht (moet 'm telkens resetten). Zou ik weer een Belkin kopen of een van een ander merk (zo ja welke dan).
Comment
-
Comment