Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• laptop

Hey,

Ligt vrijwel zeker aan t LCD, hang je lappie anders ff aan een extern scherm.

GL

B

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
      Hey,

Ligt vrijwel zeker aan t LCD, hang je lappie anders ff aan een extern scherm.

GL

B
      Dan doet hij het prima, geen enkel probleem, er kan niets meet mis zijn met de kaart of kabel dat dit verklaart?

Comment

• Verkoper reageerde heel vriendelijk en stuurt donderdag een nieuwe op.

Comment

• En de laptop werkt terug perfect

**pak van m'n hart**

Comment

• iemand een idee?
            sinds een paar dagen krijg ik gewoon een wit blad als ik op een site een pdf-file opendoe.
            ik moet daar normaal gezien een formulier te zien krijgen dat ik dan afprint. maar sinds kort dus enkel een wit blad. het is op verschillende site's dus zal het niet aan die site maar dus precies aan de instellingen van men computer liggen.
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              iemand een idee?
              sinds een paar dagen krijg ik gewoon een wit blad als ik op een site een pdf-file opendoe.
              ik moet daar normaal gezien een formulier te zien krijgen dat ik dan afprint. maar sinds kort dus enkel een wit blad. het is op verschillende site's dus zal het niet aan die site maar dus precies aan de instellingen van men computer liggen.
              acrobat eens updaten?

De plugin opnieuw installeren?

Comment

• Als ik een screenshot wil nemen in ARMA2 (computerspel) trek ik gewoon mijn bureaublad ipv het spel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Als ik een screenshot wil nemen in ARMA2 (computerspel) trek ik gewoon mijn bureaublad ipv het spel?
                  Das normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Das normaal
                    Hoe komt het dat een screentshot nemen bv wel lukt bij LFS?

Comment

• Het volgende is niet echt een probleem, maar ik vraag toch af hoe het kan: mijn gsm is bereikbaar op 2 verschillende nummers....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Het volgende is niet echt een probleem, maar ik vraag toch af hoe het kan: mijn gsm is bereikbaar op 2 verschillende nummers....
                        Die andere staat doorgeschakeld?

Comment

• Beiden zijn mijn nummers.

Het nummer dat mijn gsm aangeeft als zijnde mijn nummer, komt niet overeen met wat oorspronkelijk op het papiertje stond dat bij m'n simkaart zat, toch ben ik nooit van nummer veranderd.

Verder, ikzelf ben bereikbaar op 2 nummers, maar als ik met mijn gsm het nummer intoets dat wordt aangegeven als "mijn" nummer, dan hoor ik een muziekje. (een ooster-klinkend wachtmuziekje)

(Klinkt allemaal belachelijk, maar het is echt zo )

Comment

• mijn Samsung pc-scherm is voor de 4de keer naar de zak.
                            Als ik me goed herinner is er een maximum voor herstellingen en wordt er een gelijkwaardig scherm aan de klant gegeven.
                            Is er iemand die weet hoeveel dit bij Samsung is??

Comment

• Weet er iemand hoe je in Word een randnummer invoegt.

Heb dus een stuk tekst en nadien wordt hiernaar eens verwezen. Het is dus niet zo dat er voor elke alinea of regel een nummer moet staan. Enkel bij de alinea die ik wens.

Vind het echt nergens, noch in Word noch op Internet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                Weet er iemand hoe je in Word een randnummer invoegt.

Heb dus een stuk tekst en nadien wordt hiernaar eens verwezen. Het is dus niet zo dat er voor elke alinea of regel een nummer moet staan. Enkel bij de alinea die ik wens.

Vind het echt nergens, noch in Word noch op Internet.
                                Kruisverwijzing, in het NL, geen idee hoe dat in het engels heet ...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Kruisverwijzing, in het NL, geen idee hoe dat in het engels heet ...

Gevonden maar ik kan niets doen eens ik die kader heb precies buiten op annuleren klikken

Comment

Gevonden maar ik kan niets doen eens ik die kader heb precies buiten op annuleren klikken
                                    Je zal je tekst van te voren moeten opmaken zodat hij de alinea's en headers als dusdanig herkent veronderstel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      Je zal je tekst van te voren moeten opmaken zodat hij de alinea's en headers als dusdanig herkent veronderstel ik.
                                      Heb de uitleg ook eens bekijken bij de hulp van Microsoft Office en snap er echt niets van

Comment

Heb de uitleg ook eens bekijken bij de hulp van Microsoft Office en snap er echt niets van
                                        Misschien dat je hier iets mee bent?

Comment

• Merci! Nu daar nog wat mee prutsen want de structuur is nog niet optimaal.

1 Met betrekking tot de trainingsvluchten die geregeld plaatsvinden op de Antwerpse luchthaven wordt gestipuleerd dat er slechts twee vliegtuigen gelijktijdig in circuit mogen zijn en dat hierbij een afwisseling afgewisseld dient te worden tussen de vliegcircuits.

Dat nummerke staat er nogal onlogisch.

Comment

Working...
                                          X