Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Ik heb thuis Nero 9, maar als ik een film dvd wil branden kan ik maar 700 mb gebruiken, terwijl er een DVD-RW van 4.7GB in zit
    Selecteer ik iets verkeerd, of ?
    Kan je in het begin niet kiezen tss cd of dvd?
    Is ook al een tijdje geleden bij mij.

Comment

• zal straks nog eens kijken, ik ben vrij zeker dat ik DVD heb gekozen, aangezien je moet kiezen tussen AUDIO of film,ofzo...
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

zal straks nog eens kijken, ik ben vrij zeker dat ik DVD heb gekozen, aangezien je moet kiezen tussen AUDIO of film,ofzo...
        Als ik mij goed herinner is het nog voor dat je audio of video moet selecteren.
        Succes

Comment

• Ik was dus idd fout en had film CD gekozen, ipv film DVD
          Maar nu een volgend probleem.
          't is voor een nicht van mij , en 't zijn eigenlijk afleveringen die ik op een dvd ga branden.
          Als ik film DVD pak heb ik 4,7 GB ter beschikking, maar moet het bestand, VOB (of nog iets) zijn. dan word een bestand van 380mb plots 1,9 GB!
          Als ik een Data dvd pak, kan ik wel videobestanden toevoegen, maar speelt deze dan ook af op een draagbare dvd speler??

of zijn er andere oplossingen? want dat betekent anders dat ik maar 2 afleveringen, op 1 dvd kan zetten

Comment

Ik was dus idd fout en had film CD gekozen, ipv film DVD
            Maar nu een volgend probleem.
            't is voor een nicht van mij , en 't zijn eigenlijk afleveringen die ik op een dvd ga branden.
            Als ik film DVD pak heb ik 4,7 GB ter beschikking, maar moet het bestand, VOB (of nog iets) zijn. dan word een bestand van 380mb plots 1,9 GB!
            Als ik een Data dvd pak, kan ik wel videobestanden toevoegen, maar speelt deze dan ook af op een draagbare dvd speler??

of zijn er andere oplossingen? want dat betekent anders dat ik maar 2 afleveringen, op 1 dvd kan zetten

Dan ben je zeker dat het op elke dvdspeler kan afspelen, en je de kwaliteit nog redelijk goed behoud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
              http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd.htm
              Dan ben je zeker dat het op elke dvdspeler kan afspelen, en je de kwaliteit nog redelijk goed behoud
              bij nero gewoon data dvd geselecteerd, 11afleveringen geselcteerd, en op 30min stond alles erop. + ik kan nog kiezen welke aflevering ook! Perfect

Comment

• Probleem: als ik op de 'a'-toets duw van mijn toetsenbord verschijnt er een 'q' ipv. een 'a'. Dito voor de 'z'-toets, dan verschijnt er een 'b'. Alle andere toetsen zijn ok.

Een tijdje geleden is er op de pc wat geprutst met een keyboard remapper. Achteraf alles terug op default gezet en het programma verwijdert. Alles werkte tot ik vandaag de pc herstarte ipv mijn gebruikelijke sluimerstand.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

't Is wel beetje m'n eigen fout. Mqqr het moet opgelost worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Haal die knopjes eruit en wissel ze om..

Nee, rechts- klik op 'NL' rechts onderaan de taakbalk en kies settings.
                  Daar kan je het keyboard wijzigen. Zet 'm maar op Dutch/Belgium/Period.

Alternatief: Control-Panel / Keyboard
                  Dat wisselen van die knopjes zou een goede oplossing zijn moest ik ergens een toets hebben die de 'a' weergeeft, en die heb ik dus niet (meer).

Heb eens geprobeerd wat jij beschrijft, niets daarvan helpt. Ook al de stuurprogramma's laten bijwerken... Geen effect.

't Is geen qwerty/azerty probleem of een probleem met die landsettings, ik behelp me met het 'schermtoetsenbord' dat in vista zit voor de letter 'a' en 'z'. Met andere woorden: geen enkele toets op mijn klavier kan een 'a' of een 'z' weergeven.

Weet er niemand hoe je die verwijzing van zo'n toets manueel kunt wijzigen? ('t is een notebook btw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                    Dat wisselen van die knopjes zou een goede oplossing zijn moest ik ergens een toets hebben die de 'a' weergeeft, en die heb ik dus niet (meer).

Heb eens geprobeerd wat jij beschrijft, niets daarvan helpt. Ook al de stuurprogramma's laten bijwerken... Geen effect.

't Is geen qwerty/azerty probleem of een probleem met die landsettings, ik behelp me met het 'schermtoetsenbord' dat in vista zit voor de letter 'a' en 'z'. Met andere woorden: geen enkele toets op mijn klavier kan een 'a' of een 'z' weergeven.

Weet er niemand hoe je die verwijzing van zo'n toets manueel kunt wijzigen? ('t is een notebook btw)
                    a - q
                    z - w
                    m - :;

Landinstellingen naar belgie - belgisch punt zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      a - q
                      z - w
                      m - :;

Landinstellingen naar belgie - belgisch punt zetten.
                      A-toets --> q
                      Z-toets--> b

alle andere toetsen zijn ok. Lqndinstelling aanpassen heb ik al geprobeerd, helpt niet.

Comment

• daar zal alleen een format-c'tje oplossing voor bieden

zet hem eens in qwerty, reboot, terug in azerty en terug reboot...?
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                          daar zal alleen een format-c'tje oplossing voor bieden

zet hem eens in qwerty, reboot, terug in azerty en terug reboot...?
                          Dat zou inderdaad de oplossingen kunnen zijn. Maar ondertussen heb ik het zelf al opgelost. 'k Heb die keyboard remapper opnieuw geïnstalleerd, restore defaults gedaan, reboot en 't was opgelost.

Oef, ik zag die format-c al gevaarlijk dichtbij komen.

Comment

• Of gewoon Alt+Linkse Shift, dan kan je switchen tss Azerty & qwerty

Comment

• Ik heb een serieus probleem met mijn computer. Wanneer ik IE gebruik, gaat mijn PF usage steeds gelijdelijk aan omhoog. Tot het op +2Gb staat en dan ben ik het echt beu dat de computer zo traag gaat. Dan ga uit IE en dan staat het PF usage weer normaal op 500mb. Tot hij weer rustig omhoog klimt ...

Wat kan ik hieraan doen? PM of mailen mag op dieter@vangael.com. Bedankt voor diegene die mij kan helpen.
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                Ik heb een serieus probleem met mijn computer. Wanneer ik IE gebruik, gaat mijn PF usage steeds gelijdelijk aan omhoog. Tot het op +2Gb staat en dan ben ik het echt beu dat de computer zo traag gaat. Dan ga uit IE en dan staat het PF usage weer normaal op 500mb. Tot hij weer rustig omhoog klimt ...

Wat kan ik hieraan doen? PM of mailen mag op dieter@vangael.com. Bedankt voor diegene die mij kan helpen.
                                Wat is PF?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                  Ik heb het volgende probleem: wanneer ik mijn laptop in slaapstand zet, dan schakelt hij zichzelf vanzelf weer in. Mijn laptop draait Vista Home Premium Service Pack 1. Iemand een idee?
                                  Service Pack 2 geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.
                                  Nu gebeurt het ook soms dat ik de laptop eventjes laat aanstaan en als ik een tijdje later terugkom, 20 minuten of zo, dan is hij vastgelopen en het enige dat werkt is hem volledig uitzetten via de powerknop.

Iemand?

Comment

• Daan

Daan,

Check all je "power settings", disable desnoods alles en probeer ze stuk voor stuk.

GL

B

Comment

• Ik heb een paar dingen aangepast, bedankt. Als ik nog problemen heb, zal ik wel iets posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                        Service Pack 2 geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.
                                        Nu gebeurt het ook soms dat ik de laptop eventjes laat aanstaan en als ik een tijdje later terugkom, 20 minuten of zo, dan is hij vastgelopen en het enige dat werkt is hem volledig uitzetten via de powerknop.

Iemand?
                                        download combofix

en laat deze runnen, mogelijk kan je ergens met een trojan of virus zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                          download combofix

en laat deze runnen, mogelijk kan je ergens met een trojan of virus zitten.
                                          Gedaan, maar wat nu?

Comment

Working...
                                          X