Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraag me af of die nieuwe flitspalen langs de autostrades wel werken eigenlijk?
Op de ring in Wemmel bvb., er zijn me daar al herhaaldelijk auto's voorbijgestoken aan 140+ en nog nooit zien flitsen.
Idem voor die op de E40 in Merelbeke trouwens
Was net redelijk harde mist op snelweg, kon 1,5 lantaarnpaal ver zien ofzo, dus dacht dat het de ideale moment was om topspeedrun te doen omdat ze nu toch niet zouden staan flitsen.
Maar helaas, ik heb een flits gezien, dus mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik
Vandaag stonden ze tussen Aalter en Nevele met de auto in de ene richting, en met de driepikkel in de andere richting! Je kon als je richting kust ging onmogelijk die driepikkel gezien hebben!
Nu weet ik niet of ze ook effectief in de richting van Gent flitsten. Ik ben er te rap voorbij gegaan denk ik (was volop aan het remmen, dus 't zal zeer nipt worden) maar heb niet direct een flits gezien.
geen idee, laat horen wat er van komt. hoever stond de flitspaal van je?
op korte afstand geflitst, zal een propere nummerplaat veel licht reflecteren en zal het verminderde contrast door de mist minder invloed hebben. moest je een boete krijgen, vraag dan de foto op en post die.
Ik weet niet of het in zijn geval nog uitmaakt, maar als je de foto opvraagt, zien ze dat niet als het impliciet niet akkoord gaan met een eventuele minnelijke schikking, waarna je dossier zéker naar de rechter gaat?
Vandaag stonden ze tussen Aalter en Nevele met de auto in de ene richting, en met de driepikkel in de andere richting! Je kon als je richting kust ging onmogelijk die driepikkel gezien hebben!
Nu weet ik niet of ze ook effectief in de richting van Gent flitsten. Ik ben er te rap voorbij gegaan denk ik (was volop aan het remmen, dus 't zal zeer nipt worden) maar heb niet direct een flits gezien.
Je moet je daar niet meer laten aan vangen als je op deze sites kijkt voor je van je werk vertrekt:
Vraag me af of die nieuwe flitspalen langs de autostrades wel werken eigenlijk?
Op de ring in Wemmel bvb., er zijn me daar al herhaaldelijk auto's voorbijgestoken aan 140+ en nog nooit zien flitsen.
Idem voor die op de E40 in Merelbeke trouwens
Deze paal werkt, ik heb er al een wagen zien geflitst worden.
Doe ik altijd als ik thuis vertrek. Maar hij stond er nog niet op toen ik vertrok, 10min later passeerde ik daar en ze stonden er. Ook 4x een witte volvo van de flikken tegengekomen tussen Gent en Antwerpen, echt zot!
Was net redelijk harde mist op snelweg, kon 1,5 lantaarnpaal ver zien ofzo, dus dacht dat het de ideale moment was om topspeedrun te doen omdat ze nu toch niet zouden staan flitsen.
Maar helaas, ik heb een flits gezien, dus mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik
ha, ik kwam daarstraks in de winkel aan, net terug van het betalen van m'n vorige politie-boete... ligt de volgende brief toch al niet klaar zeker
11e januari, Heusden-Zolder, 160 km/h. Nét niet de grens over, of ik kon m'n rijbewijs wéér inleveren. En ik moet het nog ergens twee weken gaan afgeven binnekort.
ha, ik kwam daarstraks in de winkel aan, net terug van het betalen van m'n vorige politie-boete... ligt de volgende brief toch al niet klaar zeker
11e januari, Heusden-Zolder, 160 km/h. Nét niet de grens over, of ik kon m'n rijbewijs wéér inleveren. En ik moet het nog ergens twee weken gaan afgeven binnekort.
Euhm gasten, hoe lang duurt de verwerking (vanaf de dag dat je geflits bent tot wanneer de brief in je brievenbus ligt) van een flitboete in België?
Meer bepaalt van Leuven centrum?
Comment