Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheDude Bekijk Berichten
    Vraag me af of die nieuwe flitspalen langs de autostrades wel werken eigenlijk?
    Op de ring in Wemmel bvb., er zijn me daar al herhaaldelijk auto's voorbijgestoken aan 140+ en nog nooit zien flitsen.
    Idem voor die op de E40 in Merelbeke trouwens
    Zou ik ook wel eens graag willen weten.
    Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Hoe goed werken flitsers in de mist?

Was net redelijk harde mist op snelweg, kon 1,5 lantaarnpaal ver zien ofzo, dus dacht dat het de ideale moment was om topspeedrun te doen omdat ze nu toch niet zouden staan flitsen.
      Maar helaas, ik heb een flits gezien, dus mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik
      Topspeedrun bij mist - goed bezig

Comment

Ik vond het al raar dat die weg was Das hier om de hoek
        Ik hoorde 't op het nieuws, en zag dat het in Turnhout was. Ik moest direct aan jou denken.

Comment

mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik
          terecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Vandaag stonden ze tussen Aalter en Nevele met de auto in de ene richting, en met de driepikkel in de andere richting! Je kon als je richting kust ging onmogelijk die driepikkel gezien hebben!
            Nu weet ik niet of ze ook effectief in de richting van Gent flitsten. Ik ben er te rap voorbij gegaan denk ik (was volop aan het remmen, dus 't zal zeer nipt worden) maar heb niet direct een flits gezien.
            Dit doen ze al jaren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              http://www.deredactie.be/cm/de.redac...spaaL_turnhout

We zijn met één flitspaal minder
              Ik weet van niks
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Inderdaad en ze gaan die toch terug zetten, anders geven ze een verkeerd signaal.
                Misschien wordt er daardoor ergens anders een paal minder gezet he ... positief denken

Trouwens, over de 65000 euro dat al die palen initieel kosten hoor ik de moraalridders nooit zeuren.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                  geen idee, laat horen wat er van komt. hoever stond de flitspaal van je?
                  op korte afstand geflitst, zal een propere nummerplaat veel licht reflecteren en zal het verminderde contrast door de mist minder invloed hebben. moest je een boete krijgen, vraag dan de foto op en post die.
                  Ik weet niet of het in zijn geval nog uitmaakt, maar als je de foto opvraagt, zien ze dat niet als het impliciet niet akkoord gaan met een eventuele minnelijke schikking, waarna je dossier zéker naar de rechter gaat?

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Vandaag stonden ze tussen Aalter en Nevele met de auto in de ene richting, en met de driepikkel in de andere richting! Je kon als je richting kust ging onmogelijk die driepikkel gezien hebben!
                  Nu weet ik niet of ze ook effectief in de richting van Gent flitsten. Ik ben er te rap voorbij gegaan denk ik (was volop aan het remmen, dus 't zal zeer nipt worden) maar heb niet direct een flits gezien.

Je moet je daar niet meer laten aan vangen als je op deze sites kijkt voor je van je werk vertrekt:

aankondigingen, enkel snelwegen
                  http://www.radio1.be/verkeer/snelheidscontroles/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheDude Bekijk Berichten
                    Vraag me af of die nieuwe flitspalen langs de autostrades wel werken eigenlijk?
                    Op de ring in Wemmel bvb., er zijn me daar al herhaaldelijk auto's voorbijgestoken aan 140+ en nog nooit zien flitsen.
                    Idem voor die op de E40 in Merelbeke trouwens
                    Deze paal werkt, ik heb er al een wagen zien geflitst worden.

Over Merelbeke heb ik geen informatie.

Groeten, Rik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten

Je moet je daar niet meer laten aan vangen als je op deze sites kijkt voor je van je werk vertrekt:

aankondigingen, enkel snelwegen
                      http://www.radio1.be/verkeer/snelheidscontroles/
                      Doe ik altijd als ik thuis vertrek. Maar hij stond er nog niet op toen ik vertrok, 10min later passeerde ik daar en ze stonden er. Ook 4x een witte volvo van de flikken tegengekomen tussen Gent en Antwerpen, echt zot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        http://www.deredactie.be/cm/de.redac...spaaL_turnhout

We zijn met één flitspaal minder
                        Nog 1999 of zo te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                          Nog 1999 of zo te gaan
                          Waarvoor dank. Knap werk !

Comment

Hoe goed werken flitsers in de mist?

Was net redelijk harde mist op snelweg, kon 1,5 lantaarnpaal ver zien ofzo, dus dacht dat het de ideale moment was om topspeedrun te doen omdat ze nu toch niet zouden staan flitsen.
                            Maar helaas, ik heb een flits gezien, dus mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik
                            tja, verstand komt met de jaren zekers

Comment

• ha, ik kwam daarstraks in de winkel aan, net terug van het betalen van m'n vorige politie-boete... ligt de volgende brief toch al niet klaar zeker

11e januari, Heusden-Zolder, 160 km/h. Nét niet de grens over, of ik kon m'n rijbewijs wéér inleveren. En ik moet het nog ergens twee weken gaan afgeven binnekort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                ha, ik kwam daarstraks in de winkel aan, net terug van het betalen van m'n vorige politie-boete... ligt de volgende brief toch al niet klaar zeker

11e januari, Heusden-Zolder, 160 km/h. Nét niet de grens over, of ik kon m'n rijbewijs wéér inleveren. En ik moet het nog ergens twee weken gaan afgeven binnekort.
                                Fijn dat je er nog mee kan lachen...

Comment

• richting binnenland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                    Fijn dat je er nog mee kan lachen...
                                    ja, wenen ga ik niet doen. Gespeeld en verloren. 150 euro boete betalen doe ik liever dan rijbewijs inleveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      ha, ik kwam daarstraks in de winkel aan, net terug van het betalen van m'n vorige politie-boete... ligt de volgende brief toch al niet klaar zeker

Waar in Heusden-Zolder ergens?
                                      Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                        tja, verstand komt met de jaren zekers
                                        Ik wou dat ik dat kon zeggen. Maar op 23 nog altijd niets verstand

Comment

• Euhm gasten, hoe lang duurt de verwerking (vanaf de dag dat je geflits bent tot wanneer de brief in je brievenbus ligt) van een flitboete in België?
                                          Meer bepaalt van Leuven centrum?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X