Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Welke boetes heb je daarvoor gekregen? Als je kan aantonen dat dat ene bord er niet stond, is de boete dan nog geldig?!?
    zie hierboven.

Voor het tweede geval moet ik nog voorkomen, 5 januari ... happy new year

ik kon aantonen dat het bord er niet stond maar mijn bezwaar was te laat binnen, en ik ben een jonge gast dus per definitie ben ik een gevaar op de weg.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      De bebouwde kom is maar bebouwde kom omdat een bord aangeeft dat het bebouwde kom is.

De bebouwde kom is geen bebouwde kom omdat de kom bebouwd is.

Volgens de politierechter in Brussel is dat lulkoek

Ik ben geneigd akkoord te gaan met u.
      1994 Mercedes SL320
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten

Op prive eigendom enzo ook niet.
        Enkel als jij de eigenaar bent van het stukje grond, en je verzet je uitdrukkellijk tegen hun aanwezigheid, dan kan er niet geflitst worden. Maar dat wil niet zeggen dat de reeds gemaakte overtredingen sowiezo niet van tel zijn, het flitsen an sich en het verbod van de eigenaar om daar te staan, staan volledig los van elkaar.
        Flitsen op de pechstrook, geen enkele wet die dat verbiedt. Maar t'is een riskante operatie, om maar eventjes het voorbeeld van de zwalpende vrachtwagen aan te halen.

Comment

• Eergisterenochtend, 7u, stond er op de torhoutsesteenweg richting Brugge, gewoon in de graskant geparkeerd, een blauwe VW Golf V te flitsen. Had het net op tijd gezien ...
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
            Echt niet

Op prive eigendom enzo ook niet.

Pechstrook dacht ik ook niet... is toch enkel voor urgente zaken...
            Op prive eigendom WEL als ze toestemming vragen aan de eigenaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Ja. Ik heb dit bij de politie van desbetreffende gemeente nagevraagd en zij onderschrijven dit. Ik heb dit bij openbare werken nagevraagd en ook zij kunnen mij de precieze data doorgeven van wanneer het bord er niet stond.

De rechter had hier geen oor naar, omdat ik mijn bezwaar te laat had ingediend ... 't is in feite een triestig verhaal.

Ik reed met de wagen van mijn vader voor het eerst op dit plaats. Was zeker dat ik er 90 mocht en ok, ja, ik reed iets te snel en werd geflitst.
              Verwittig vader dat er een boete loopt aan te komen en dat hij die maar moet invullen (ik woonde op dat moment in Leuven en kwam niet wekelijks naar huis)

Vader krijgt boete thuis en vult antwoordformulier in. Kijkt niks na op het PV. In februari staat een deurwaarder aan mijn deur, blijkbaar stond op het PV dat ik maar 50 mocht op die plaats (vader had dit gewoon niet gelezen) en niet dat ik er 90 mocht. met de gekende gevolgen .. naar de rechtbank gemoeten waar de rechter mij uitlachte ...
              ik had maar eerder bezwaar moeten indienen, en ik had moeten aanvoelen dat een snelheid van 90 kmh op die plaats ronduit belachelijk was.

Boete: 15 dagen rijverbod en 100 euro (*5.5) waarvan de helft voorwaardelijk op een jaar, plus gerechtskosten.
              Oh Alex, thats huge

Tja, je kan het moeilijk op je vader steken natuurlijk. Had je maar sneller moeten reageren of iets nadrukkelijker aan hem moeten vragen het PV goed na te lezen.
              Het blijft klote natuurlijk..
              Last edited by ; 26/12/2008, 14:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                Idem hier in knokke thv mercedes garage
                dat is toch parking ?

Comment

Ja. Ik heb dit bij de politie van desbetreffende gemeente nagevraagd en zij onderschrijven dit. Ik heb dit bij openbare werken nagevraagd en ook zij kunnen mij de precieze data doorgeven van wanneer het bord er niet stond.

De rechter had hier geen oor naar, omdat ik mijn bezwaar te laat had ingediend ... 't is in feite een triestig verhaal.

Ik reed met de wagen van mijn vader voor het eerst op dit plaats. Was zeker dat ik er 90 mocht en ok, ja, ik reed iets te snel en werd geflitst.
                  Verwittig vader dat er een boete loopt aan te komen en dat hij die maar moet invullen (ik woonde op dat moment in Leuven en kwam niet wekelijks naar huis)

Vader krijgt boete thuis en vult antwoordformulier in. Kijkt niks na op het PV. In februari staat een deurwaarder aan mijn deur, blijkbaar stond op het PV dat ik maar 50 mocht op die plaats (vader had dit gewoon niet gelezen) en niet dat ik er 90 mocht. met de gekende gevolgen .. naar de rechtbank gemoeten waar de rechter mij uitlachte ...
                  ik had maar eerder bezwaar moeten indienen, en ik had moeten aanvoelen dat een snelheid van 90 kmh op die plaats ronduit belachelijk was.

Boete: 15 dagen rijverbod en 100 euro (*5.5) waarvan de helft voorwaardelijk op een jaar, plus gerechtskosten.
                  Welke wagen hebben jullie nu ter vervanging van de S-type? Die is toch verkocht he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    dat is toch parking ?
                    Stond gewoon tussen geparkeerde wagens! Maar die nissan Xtrail was de eerst om een foto van mij te nemen

Comment

• Ik heb het aan mijn been. Wat ik verleden week voorspelde is uitgekomen. Vandaag papieren van de flikken in de bus gekregen

In zone 30 heb ik 46 per uur gereden (gecorrigeerd naar 40 per uur) -> 50 € boete

Ik vind het een dikke schande, flitsen in zone 30 om 12u30 terwijl een zone 30 helemaal niet nodig is op die plaats om dat tijdstip ... Komen die mannen nog wat geld tekort voor hun nieuwjaarsreceptie of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                        Ik heb het aan mijn been. Wat ik verleden week voorspelde is uitgekomen. Vandaag papieren van de flikken in de bus gekregen

In zone 30 heb ik 46 per uur gereden (gecorrigeerd naar 40 per uur) -> 50 € boete

Ik vind het een dikke schande, flitsen in zone 30 om 12u30 terwijl een zone 30 helemaal niet nodig is op die plaats om dat tijdstip ... Komen die mannen nog wat geld tekort voor hun nieuwjaarsreceptie of zo?
                        ²²²²²

Verkeersbeleid heeft in Vlaanderen niets te maken met veiligheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Oh Alex, thats huge

Tja, je kan het moeilijk op je vader steken natuurlijk. Had je maar sneller moeten reageren of iets nadrukkelijker aan hem moeten vragen het PV goed na te lezen.
                          Het blijft klote natuurlijk..
                          Inderdaad. 't Blijft mijn schuld en ik heb inderdaad te snel gereden.

Die rechter kan er ook niet aan doen dat hij zo achterlijk is.
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                            Welke wagen hebben jullie nu ter vervanging van de S-type? Die is toch verkocht he?
                            S-type is inderdaad verkocht. Er is op dit moment nog geen vervanger vanaf 5 januari (+/-) wel ..
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hihihihihihii

Comment

S-type is inderdaad verkocht. Er is op dit moment nog geen vervanger vanaf 5 januari (+/-) wel ..
                                Vanaf welke leeftijd mocht uw pa zijn droombolide kopen volgens uw ouders hun huwelijkscontract?

Ben benieuwd wat de opvolger wordt.

PS: onze X3 heeft ondertussen al 12000 kms, we zijn er heel tevreden over.
                                Wat me enkel opvalt is een opvallend geluid onder de achterzetels wanneer je boven de 3000tpm gasgeeft (dus niet bij het remmen op de motor bv). Ik gok op de dieselpomp, het is een sissend geluid. Is dit ook zo bij jullie X3?

Srry voor de OT!

Comment

Ik heb het aan mijn been. Wat ik verleden week voorspelde is uitgekomen. Vandaag papieren van de flikken in de bus gekregen

Op welke dag was dat?

12.30 is middagpauze in de scholen.

Zone 30 ligt rond scholen over het algemeen.

Comment

• Twas verleden week dinsdag. Er was geen kind op de straat te bespeuren

Comment

Twas verleden week dinsdag. Er was geen kind op de straat te bespeuren
                                      Verleden week dinsdag als in 23 december (vakantie) of 16 december (schooldag).

1e geval: idd geen moment om te staan flitsen
                                      2e geval: perfect normale moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Verleden week dinsdag als in 23 december (vakantie) of 16 december (schooldag).

1e geval: idd geen moment om te staan flitsen
                                        2e geval: perfect normale moment.
                                        De 16de. Zo snel zijn ze nu ook weer ni

Comment

• Zone 30, aan een school, tijdens de middagpauze, tijdens het schooljaar, dat vind jij onnodig?

Comment

Working...
                                          X