Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.hln.be/hln/nl/1/gsm/integ.../gsm/sms.dhtml kotsen moet ik hiervan
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Werken die op de E19 richting A'pen al?
      Gisteren nogal vlot voorbij gereden, maar niet zien flitsen en weet niet of het zo'n digitale is.

Comment

• WTF, hebben ze er daar gezet?
        Waar?
        Smeerlappen maat, best dat je het mij zegt! Donderdag stonden er alleszins nog geen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          Niet drinken dan heb je hier geen last van en ook niet de neiging om te kotsen.

btw: Heb nog freelance gewerkt voor die firma, dat is deze dagen weer kassa kassa.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik drink niet als ik moet rijden. Ik kots wel van de mensen die zo'n service aanbieden waardoor er weer nen hoop zullen denken, ik kan veilig drinken, ik word toch niet gepakt.
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              WTF, hebben ze er daar gezet?
              Waar?
              Smeerlappen maat, best dat je het mij zegt! Donderdag stonden er alleszins nog geen.
              Niet in Waasmunster, even foutje van mij.
              Wel E19 in Mechelen, richting A'pen.

Zijn digitale zie ik net. Wordt weer afwachten dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Ik drink niet als ik moet rijden. Ik kots wel van de mensen die zo'n service aanbieden waardoor er weer nen hoop zullen denken, ik kan veilig drinken, ik word toch niet gepakt.
                ²²²
                Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Ok, dan is't goed.

Allé, voor mij toch. Voor jou misschien iets minder.

Comment

• Tgohja, we zien wel é.
                  Kdenk dak nog 130 reed ofzo... 50 euro moet nog lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                    Tgohja, we zien wel é.
                    Kdenk dak nog 130 reed ofzo... 50 euro moet nog lukken.
                    En je mag daar 120? Voor 't zelfde geld zit je er zelfs nog onder!

Comment

Werken die op de E19 richting A'pen al?
                      Gisteren nogal vlot voorbij gereden, maar niet zien flitsen en weet niet of het zo'n digitale is.
                      Die staan er al ongeveer een maand, ik denk wel dat ze werken.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        En je mag daar 120? Voor 't zelfde geld zit je er zelfs nog onder!
                        Met correctie van afwijking teller al é
                        Nuja, gene stress. Do the crime, do the time

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                        Passeer daar bijna nooit, al zeker niet afgelopen maand.
                        Was dan ook plots schrikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Klote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                            Klote
                            Een week geleden nog aan 180 voorbijgevlogen, toen stonden ze niet aan volgens de Stinger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Een week geleden nog aan 180 voorbijgevlogen, toen stonden ze niet aan volgens de Stinger
                              OK, dan betaalde gij de mijne als compensatie als ze wel al werkten?

Comment

OK, dan betaalde gij de mijne als compensatie als ze wel al werkten?
                                Koop uzelf een Stinger, bespaart veel miserie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Koop uzelf een Stinger, bespaart veel miserie
                                  zijde daar content van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                    zijde daar content van?
                                    Ik heb dat zelf niet, omdat ik niet echt een auto heb die dat waard is.

Maar kheb er al verschillende keren mee gereden, en dat is toch wel wreed handig eens je durft vertrouwen op het bakje.

Het enige nadeel is dat ie nogal laat begint te piepen. Van boven de 170 is het onmogelijk om op een veilige manier tot onder de 120 af te remmen, maar je kan tot +/- 220-230 gaan, en als je dan remt als ie piept, ben je je rijbewijs niet kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                      Yup.

Het was na 8 u 's avonds, een invalsweg. Een kennis heeft staan kijken uit z'n raam en moest niet te lang wachten tot hij er een handvol zag die prijs hadden. Deze keer was het een nieuwe Mondeo.

De vorige keer dat ik daar een flitsvoertuig zag enkele maanden terug had het precies te maken met één of andere rare camionette.

Trouwens, deze controle was aangekondigd.
                                      En dit is een algemene tip aan iedereen: jullie moeten maar eens kijken naar de websites van jullie lokale politie. Dit heeft me al enkele keren gered.

Nog niets van gehoord, en als ik het me goed herinner van enkele berichten van een paar weken terug werken ze nog niet. Maar voor extra onnodige vertraging zorgen doen ze alvast wel.
                                      Pas op, ze kunnen ondertussen al actief zijn ook hé.
                                      ErikF wat meer info ivm de invalsweg ...

Toevallig de nrplaat niet kunnen lezen van de ford mondeo ?

Comment

• Donderdagavond ook een flitser zien staan in Tielt ( Kanegem ) op de kasseibaan

Ik reed zo'n 90 km/u op de kasseibaan en iets verder staat het bord van de bebouwde kom héééél verdekt opgesteld tussen de bomen. Ik was redelijk gehaast ( mijn dochtertje gaan ophalenbij de dagmoeder en was al een half uur te laat ).
                                        Ineens zag ik een flits .... remmen .... verdomme , hang er aan ...

Ben dan achter mijn dochtertje gereden en nadien even teruggekeerd naar de snelheidscontrole ( ken de donkerblauwe ford focus van buiten )
                                        Ik wou weten of ik op de foto stond , maar mijnheerd de agent had geen lijstje bijgehouden
                                        . Dan even gevraagd in welke richting hij flitste en het was het tegemoetkomend verkeer
                                        vanuit het centrum van kanegem en het aankomend verkeer vanuit aarsele.

Toen realiseerde ik me dat ik nog niet voorbij de auto was toen de flits ging
                                        en dat het dus waarschijnlijk voor m'n voorganger was

Zo'n 10 min staan praten met de man en de high-score die avond was 84 km/u
                                        Hij stond er zo'n 45 min en z'n filmrolleke van 37 foto's was op.
                                        Mijnheer dan maar een prettige avond gewenst en rustig doorgereden.

Comment

Diene die aan de laatste afrit voor de splitisng staat, zo'n 2 km voor het tankstation in Waarloos?

Infrarood, werkt dat goed op vuile nummerplaten?
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X