Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Hoe laat? In welke richting?
    Tielt in West-Vlaanderen vermoed ik. Je moet je volgens mij geen zorgen maken.

Comment

• Vrijdag moest ik om 11u in Oostende zijn. Door de monsterfiles op de grote Brusselse ring op die dag (wat was me dat toen ). Eenmaal terug op de E40 heb ik tot Oostende zware voet gehad (150 km/u). Uiteindelijk raakte ik daar om 12u wat blijkbaar geen probleem was
      Ik hoop nu zo fel dat ik niet geflitst ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Ah, ik dacht dat hij Tielt-Winge bedoelde In ieder geval, goed dat ik me geen zorgen moet maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
          Ben vandaag door het rood licht gereden.
          Het was laaghangende zon en was nogal verblind. Ik hou de auto voor me in de gaten die nogal rare dingen deed. Zonder eigenljk nog te kijken naar het licht rij ik erdoor. Ik kijk achter me en iedereen stond stil. Ik heb geen flash gezien dus wss zal het noppes zijn.
          MAAR je weet noooit natuurlijk
          Pff ik ben gister ook met opzet door rood gereden. Het was in Brussel zelf. Niet zo'n grote kruispunt en ook geen flitspaal of zo. Kan ik me aan een boete verwachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            bak stond gisterenavond ook op de pechstrook, stukje voor Aalter op de E40 richting kust
            schandalig !!

zetten ze nu ook vuilbakken en zo?

En die k*tflitspalen in Merelbeke. Werken die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Hoe laat? In welke richting?
              Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Yup.

Het was na 8 u 's avonds, een invalsweg. Een kennis heeft staan kijken uit z'n raam en moest niet te lang wachten tot hij er een handvol zag die prijs hadden. Deze keer was het een nieuwe Mondeo.

De vorige keer dat ik daar een flitsvoertuig zag enkele maanden terug had het precies te maken met één of andere rare camionette.

Trouwens, deze controle was aangekondigd.
              En dit is een algemene tip aan iedereen: jullie moeten maar eens kijken naar de websites van jullie lokale politie. Dit heeft me al enkele keren gered.

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              schandalig !!

Nog niets van gehoord, en als ik het me goed herinner van enkele berichten van een paar weken terug werken ze nog niet. Maar voor extra onnodige vertraging zorgen doen ze alvast wel.
              Pas op, ze kunnen ondertussen al actief zijn ook hé.
              Last edited by ErikF; 20/12/2008, 23:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                Pff ik ben gister ook met opzet door rood gereden. Het was in Brussel zelf. Niet zo'n grote kruispunt en ook geen flitspaal of zo. Kan ik me aan een boete verwachten?
                Als er geen paal stond dan ej geluk

Comment

• Donderdag hebben ze ook nog eens een pasfoto getrokken van mij

Net 90 op de teller waar ik 70 mag, in Berchem. Zal best nog meevallen, wellicht m'n kleinste boete tot nu toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    dus ge hebt da bakske en een beetje beter verstopt een camionette ofwa?
                    Heb onlangs reportage gezien op vtm ... dat zijn bemande camera's, maar meestal zetten ze die bak ergens waar het niet opvalt en verstoppen ze zich op een brug in de buurt of zo.

je moet er gewoon echt goed voor opletten ... smerige boel
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

schandalig !!

vannacht heb ik een X5 aan minstens 160 voorbij die palen zien vlammen, richting kust .. geen flits gezien
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ivm met het al dan niet werken van nieuwe flitspalen: hou er rekening mee dat de nieuwe ook digitale flitsers kunnen zijn, en dat je die dacht ik niet ziet flitsen.

Comment

• Mij hebben ze maandag nog eens gehad.

150 op teller. Zal wel weer 50€ zijn ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Mij hebben ze maandag nog eens gehad.

damn gast ... stilaan tijd om de rijstijl te veranderen? of beter op te letten? na 2x rechtbank vind ik toch dat ik genoeg geld heb afgestaan aan de staat
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              damn gast ... stilaan tijd om de rijstijl te veranderen? of beter op te letten? na 2x rechtbank vind ik toch dat ik genoeg geld heb afgestaan aan de staat
                              Ik heb een tijdje rustiger gereden, maar dat vind ik dus echt niks he.

Met die oude espace lukt me dat over het algemeen al om niet boven de 140 op teller te komen (behalve maandag dan). Omdat die daarboven nogal hard begint te trillen enzo
                              Maar die nieuwe, ik vind het best idioot om 120 te gaan rijden met een kar die 200 kan, dan kan ik evengoed de bus pakken. Meestal zet ik cruise control op 150, en als ik rustig wil rijden 136 ofzo.

Ik heb ook al lekker veel uitgegeven aan de staat ondertussen, maar denk dat ze mijn auto elektronisch gaan moeten begrenzen voordat ik echt rustig ga beginnen rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Met die oude espace lukt me dat over het algemeen al om niet boven de 140 op teller te komen (behalve maandag dan). Omdat die daarboven nogal hard begint te trillen enzo
                                Maar die nieuwe, ik vind het best idioot om 120 te gaan rijden met een kar die 200 kan, dan kan ik evengoed de bus pakken. Meestal zet ik cruise control op 150, en als ik rustig wil rijden 136 ofzo.

Ik heb ook al lekker veel uitgegeven aan de staat ondertussen, maar denk dat ze mijn auto elektronisch gaan moeten begrenzen voordat ik echt rustig ga beginnen rijden
                                Je kan die nieuwe Espace ook elektronisch begrenzen.
                                En met een auto die op 120km/u begrenst is kan je ook nog altijd 50km/u te rap rijden op een baan van 70.

Comment

ik ken het probleem

oplossing: tragere auto kopen

ben 2 dagen onderweg geweest met een stomme opel die nog geen 120 haalt op een plat stuk, is goed voor je rijstijl
                                  toen ik in mijn mini stapte voelde het alsof ik met een porsche reed .. echt zot
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Je kan die nieuwe Espace ook elektronisch begrenzen.
                                    En met een auto die op 120km/u begrenst is kan je ook nog altijd 50km/u te rap rijden op een baan van 70.
                                    Ja, die begrenzer zet ik altijd op, anders rij ik veel sneller dan 150

Op banen van 70 enzo rij ik een pak rustiger, het probleem stelt zich bij mij vooral op snelwegen. Ik ben niet de persoon die tegen 140 over een baan van 90 gaat knallen.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    ik ken het probleem

oplossing: tragere auto kopen

ben 2 dagen onderweg geweest met een stomme opel die nog geen 120 haalt op een plat stuk, is goed voor je rijstijl
                                    toen ik in mijn mini stapte voelde het alsof ik met een porsche reed .. echt zot
                                    Mijn meeste boetes komen van met een 18 jaar oud hok te rijden met 88pk en de stroomlijn van een gemiddeld bushok vol demente vrouwen met obesitas. Nog trager valt moeilijk te vinden denk ik, of ik moet Avantus zijn Avant kopen

Heb een tijdje met een Golf II 1.6D gereden, maar dat vond ik absoluut niet veilig. Dat is de eerste keer geweest dat ik bewust niet met de auto reed

Comment

Denk meer

Ik werd geflitst aan 140 op teller en 70 €

Comment

Ivm met het al dan niet werken van nieuwe flitspalen: hou er rekening mee dat de nieuwe ook digitale flitsers kunnen zijn, en dat je die dacht ik niet ziet flitsen.
                                        Idd die werken via een Ir straal die richting de nummerplaat word gestuurd en de stralen worden door het reflecterende witte gedeelte van de nummerplaat terug gestuurd naar de flitspaal. de letters en cijfers worden niet gereflecteerd en zo word de nummerplaat zichtbaar.

Dit is zo en foto
                                        Last edited by ; 21/12/2008, 22:49.

Comment

Denk meer

Ik werd geflitst aan 140 op teller en 70 €
                                          het is niet uw teller die telt maar die van hun...

op de autoweg = het 50€ voor de eerste 10kph te veel en dan 5€ per kph te veel.
                                          in de bebouwde kom tellen ze vanaf 10kph te veel aan 10€/km

http://www.wegcode.be/wet.php?wet=87

Comment

Working...
                                          X