Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Zaterdag stond de zwarte Golf SRI - ??? te flitsen aan de ingang van de craeybecktunnel net voorbij de nieuw geplaatste flitspalen. Diegene die net na de flitspalen hun rechtervoet vloerden, hadden het vlaggen...
    Wanneer zaterdag? Richting Antwerpen bedoel je?
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Gisteren in de bus ... 135 en na correctie 126 km/u ? Trekken ze daar tegenwoordig 9km/u correctie vanaf ? Je hoort me niet klagen hoor maar is dat niet wat veel ?

Geflitst aan km paal 91.1 op E40 Jabbeke richting Oostende. Das nu al de tweede maal daar. Normaal zie ik ze ALTIJD en nu voor 2de maal op rij niet. Vraag me af waar die km paal 91,1 staat, moet dringend eens ter plaatse gaan kijken.

O ja geflitst op 28 december en boete pas op 14 januari in de bus. Duurt wel lang dezer dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
        Gisteren in de bus ... 135 en na correctie 126 km/u ? Trekken ze daar tegenwoordig 9km/u correctie vanaf ? Je hoort me niet klagen hoor maar is dat niet wat veel ?
        Boven de 100 per uur 6% correctiemarge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Boven de 100 per uur 6% correctiemarge
          Is dat aan 100kmh geflitst of bij een beperking boven de 100kmh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
            Wanneer zaterdag? Richting Antwerpen bedoel je?
            jup !
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
              O ja geflitst op 28 december en boete pas op 14 januari in de bus. Duurt wel lang dezer dagen
              *slik*

hopelijk mag het nog lang duren!
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Aan allen die dankzij Q-music gisteren niet geflitst zijn in de Hoogstraat in Elewijt:

Het was graag gedaan!

Comment

• en hoe zit dat met boetes in Duitsland? Denk dat ik in Duisburg geflitst ben aan 120 waar ik maar 80 mocht.

Comment

• Bei Nässe ?

=> fukt.

K'ben dinsdag en woensdag ook zo'n 700km door Duitsland gevlogen, en niks gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      en hoe zit dat met boetes in Duitsland? Denk dat ik in Duisburg geflitst ben aan 120 waar ik maar 80 mocht.
                      Krijg je niet aan,gaat ook nergens in hun bestand ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Krijg je niet aan,gaat ook nergens in hun bestand ofzo.
                        Ik wil ze niet te eten geven, de mensen die hun boete uit Duitsland hier in de bus krijgen.

Comment

• Die komen wel degelijk aan. Tesamen met een foto van de bestuurder, en rekeningnummers voor Nederland en België. Als je je inhield valt het bedrag mee, maar 120 waar 80 toegelaten is doet pijn...

Comment

• Vandaag voort eerst zo'n flitsvuilbak gezien ! Valt dus echt niet op e.
                            Gelukkig dat m'n TomTom er melding van maakte, anders had ik hem nooit opgemerkt.

Oja, was op de E411

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                              Oja, was op de E411
                              Ter hoogte van?
                              Tijdstip?
                              thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ter hoogte van?
                                Tijdstip?
                                thx!
                                Vandaag, in de richting van Namen. Ter hoogte van de afrit Louvain. Hij stond er toen ik passeerde omstreeks 10u20 en toen ik terugreed stond ie er nog. (was om 17.50 ofzo)

Ook aan gepasseerd vandaag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                  Vandaag, in de richting van Namen. Ter hoogte van de afrit Louvain. Hij stond er toen ik passeerde omstreeks 10u20 en toen ik terugreed stond ie er nog. (was om 17.50 ofzo)

Ook aan gepasseerd vandaag ?
                                  Nee hoor, gewoon altijd handig om te weten wanneer en waar ze wel eens durven te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Die komen wel degelijk aan. Tesamen met een foto van de bestuurder, en rekeningnummers voor Nederland en België. Als je je inhield valt het bedrag mee, maar 120 waar 80 toegelaten is doet pijn...
                                    tja het voertuig is in België ingeschreven maar de hoofdzetel ligt in Zwitserland. Enig idee hoe lang het zou mogen duren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                      tja het voertuig is in België ingeschreven maar de hoofdzetel ligt in Zwitserland. Enig idee hoe lang het zou mogen duren?
                                      De enigste die ik ken die een boete heeft toegestuurd gekregen uit Duitsland is St-Optic, vraag het eens aan haar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Die komen wel degelijk aan. Tesamen met een foto van de bestuurder, en rekeningnummers voor Nederland en België. Als je je inhield valt het bedrag mee, maar 120 waar 80 toegelaten is doet pijn...
                                        Ik word zeker 20 x op een jaar geflitst in Duitsland en ga als een zot door het centrum van Bottrop en heb nooit een boete aangekregen .

Comment

• ziet er dus goed uit, heb ook al van collega's gehoord dat ze nooit hun boete hebben aangekregen.

Comment

Working...
                                          X