Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn eerste flitsboete is ook op komst.
    Vandaag achter een traktor gereden die maar 30 reed toen ik hem aan het voorbijsteken was *flits* ik zat dan ongeveer aan 70 in bebouwde kom. Dus hoeveel zal de boete ongeveer bedragen??

Comment

• Gisteren bijna twee keer geflist geweest in Kruishoutem. In het doorgaan nog alles kunnen toe stampen en in het terugkeren was ik gewaarschuwd via de radio.

Comment

• Gisteren bijna geflist op de E19 Antwerpen-Brussel, juist voorbij Antwerpen. Ik had er nog nooit gereden dus wist niet dat er flitspalen stonden.
        Eerst heel de tunnel door (een lange brede met zo wat zaaalige bochtjes), en 1km erna ofzo stond een flitspaal. Nog nét kunnen remmen denk ik, ik heb wel alles mogen toekloppen. Ik ben er voorbij gegaan aan 120-130km/u op teller.

Ze flitsen toch ook niet ín de tunnel, hoop ik? Iemand die hier meer van weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
          Mijn eerste flitsboete is ook op komst.
          Vandaag achter een traktor gereden die maar 30 reed toen ik hem aan het voorbijsteken was *flits* ik zat dan ongeveer aan 70 in bebouwde kom. Dus hoeveel zal de boete ongeveer bedragen??
          Echt hé. Dat zijn de meest klotige.

Ben zo al één keer geflitst en twee keer bijna.

Zal voor u iets zijn van € 50 voor de eerste tien km over de toegestane snelheid + € 5 per km er nog eens over.
          Uw snelheid onder 100 km/u: -6 km correctiemarge
          Maximaal € 70 indien het een zone 50 betrof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Gisteren bijna geflist op de E19 Antwerpen-Brussel, juist voorbij Antwerpen. Ik had er nog nooit gereden dus wist niet dat er flitspalen stonden.
            Eerst heel de tunnel door (een lange brede met zo wat zaaalige bochtjes), en 1km erna ofzo stond een flitspaal. Nog nét kunnen remmen denk ik, ik heb wel alles mogen toekloppen. Ik ben er voorbij gegaan aan 120-130km/u op teller.

Ze flitsen toch ook niet ín de tunnel, hoop ik? Iemand die hier meer van weet?
            Nope, in de tunnel zelf staat er niets
            Veel mensen laten zich daar vangen, ik hou daar in en als ik in mn linkerspiegel iemand te vlug zie aankomen gaan de 4 pinkers op (wat al veel bedankjes heeft opgeleverd )

In de andere richting staat er trouwens ook 1 (net voor de tunnel dus), een gewaarschuwd man...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
              Veel mensen laten zich daar vangen, ik hou daar in en als ik in mn linkerspiegel iemand te vlug zie aankomen gaan de 4 pinkers op (wat al veel bedankjes heeft opgeleverd )

In de andere richting staat er trouwens ook 1 (net voor de tunnel dus), een gewaarschuwd man...
              In diezelfde tegengestelde richting (Brussel-A'pen) staat er trouwens ook nog een vaste net voorbij afrit Rumst, net voor het tankstation dus...

Het is maar dat ge het weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten

Thanks! Een hele opluchting, 't zou wel eens meer dan enkel een boete kunnen geweest zijn.
                Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
                In diezelfde tegengestelde richting (Brussel-A'pen) staat er trouwens ook nog een vaste net voorbij afrit Rumst, net voor het tankstation dus...

Het is maar dat ge het weet
                Jep, daar wist ik van. Ik heb aan dat tankstation vertraagd, omdat ik dacht dat er één in beide richtingen stond.
                't Was maar eenmalig dat ik daar moest rijden, maar ik zal niet rap vergeten dat er daar flitspalen staan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                  Gvd, ik ga mijn eerste boete krijgen denk ik.

90 (op teller) op een baan van 70, flits gezien en het was een groene Peugeot 308 nummerplaat YGB - ...

Heel misschien heb ik geluk, ik was een auto aan het inhalen en volgens mij zat ik met mijn koffer al bijna aan zijn motorkap toen ik de flits zag. Maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben.

Wa kost mij dat?

Ik vind dit op wegcode.be

was da geen grijze? of hebben ze al 2 flitsauto's in gebruik met plaat YGB-...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
                    was da geen grijze? of hebben ze al 2 flitsauto's in gebruik met plaat YGB-...
                    Das zo een raar kleur tussen grijs en groen.

Comment

• De verkeerspolitie van de zone Arro Ieper maakt er nog steeds een gewoonte van hun anonieme flitswagens op te stellen op zo'n 100 m voor het einde van de bebouwde kom. Alles voor de euh... verkeersveiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                        ... flitswagenS ...
                        Ik heb er 2 ... zijn er nog andere gekend ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                          Ik heb er 2 ... zijn er nog andere gekend ?
                          De flitswagen of wagens heb ik zelf nog nooit opgemerkt. Wel al 2 keer (in 4 jaar weliswaar) op dezelfde manier geflitst.

Comment

• Vraag me af of die nieuwe flitspalen langs de autostrades wel werken eigenlijk?
                            Op de ring in Wemmel bvb., er zijn me daar al herhaaldelijk auto's voorbijgestoken aan 140+ en nog nooit zien flitsen.
                            Idem voor die op de E40 in Merelbeke trouwens

Comment

• Hoe goed werken flitsers in de mist?

Was net redelijk harde mist op snelweg, kon 1,5 lantaarnpaal ver zien ofzo, dus dacht dat het de ideale moment was om topspeedrun te doen omdat ze nu toch niet zouden staan flitsen.
                              Maar helaas, ik heb een flits gezien, dus mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik

Comment

• Ik heb zondag geluk gehad, E19 voorbij Mechelen richting Antwerpen. Werkt duidelijk nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Hoe goed werken flitsers in de mist?
                                  Werken die niet met radar ?
                                  Dan zouden die in de mist toch even goed moeten werken als anders, denk ik zo.
                                  't Zou anders niet tof zijn moest er opeens een vliegtuig in een wolk terechtkomen en "onzichtbaar" worden voor een ander vliegtuig.

Of de foto gelukt is bij dergelijk zicht, 't kan wel 's zijn van niet.
                                  Je gereden snelheid zullen ze wel kennen, je nummerplaat daarentegen... .
                                  But then again... op 't vlak van beeldverbetering staan ze tegenwoordig énorm ver.

Btw, is 't niet wat dom om bij zo'n beperkt zicht ff op topsnelheid te gaan rijden ?
                                  De ideale manier om in een aan 120 rijdende voorligger te knallen... .
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Hoe goed werken flitsers in de mist?

Was net redelijk harde mist op snelweg, kon 1,5 lantaarnpaal ver zien ofzo, dus dacht dat het de ideale moment was om topspeedrun te doen omdat ze nu toch niet zouden staan flitsen.
                                    Maar helaas, ik heb een flits gezien, dus mocht die foto lukken met dit weer ben ik mijn rijbewijs weer maar eens kwijt vrees ik
                                    Gij domme ezel!

1. Flitspalen werken altijd
                                    2. Topspeed met zo'n beperkt zicht is levensgevaarlijk!

Uw verdiende loon! HAHA!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                      Werken die niet met radar ?
                                      Dan zouden die in de mist toch even goed moeten werken als anders, denk ik zo.
                                      't Zou anders niet tof zijn moest er opeens een vliegtuig in een wolk terechtkomen en "onzichtbaar" worden voor een ander vliegtuig.

Of de foto gelukt is bij dergelijk zicht, 't kan wel 's zijn van niet.
                                      Je gereden snelheid zullen ze wel kennen, je nummerplaat daarentegen... .
                                      But then again... op 't vlak van beeldverbetering staan ze tegenwoordig énorm ver.

Btw, is 't niet wat dom om bij zo'n beperkt zicht ff op topsnelheid te gaan rijden ?
                                      De ideale manier om in een aan 120 rijdende voorligger te knallen... .
                                      Ja, dat de flits afgegaan is weet ik, belangrijker is of de foto gelukt is...

Recht stuk snelweg midden van de nacht is toch nooit iemand. Mistlampen zie je trouwens van verder dan lantaarnpalen

Comment

Mistlampen zie je trouwens van verder dan lantaarnpalen
                                        Klopt, maar stilstaande voertuigen op de rijbaan na een crash vallen dan weer niet zo goed op... In zo'n gevallen best niet harder rijden dan dat je ver kan zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                          Als het gaat over "de volgende stap is een deurwaarder" na "een brief of ik voor eigen rekening reed enz..."?

Wat kan het nog zijn?

Greetzzz,
                                          Rachid
                                          Een laatste aanmaning tot betaling bijvoorbeeld. Onlangs nog meegemaakt omdat ik een parkeerboete was vergeten te betalen. Deurwaarder komt langs om 37.5 euro te innen. Echt belachelijk.

Comment

Working...
                                          X