Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
    Gisteren in de bus ... 135 en na correctie 126 km/u ? Trekken ze daar tegenwoordig 9km/u correctie vanaf ? Je hoort me niet klagen hoor maar is dat niet wat veel ?

Geflitst aan km paal 91.1 op E40 Jabbeke richting Oostende. Das nu al de tweede maal daar. Normaal zie ik ze ALTIJD en nu voor 2de maal op rij niet. Vraag me af waar die km paal 91,1 staat, moet dringend eens ter plaatse gaan kijken.

O ja geflitst op 28 december en boete pas op 14 januari in de bus. Duurt wel lang dezer dagen
    vlug?! ik heb in juli '08 geflitst geweest 46km/h te vlug, nog altijd niets gehoord,behalve een brief of ik voor eigen rekening reed enz...
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
      vlug?! ik heb in juli '08 geflitst geweest 46km/h te vlug, nog altijd niets gehoord,behalve een brief of ik voor eigen rekening reed enz...
      Het eerste wat je daarvan terug hoort, is een datum wanneer je voor de rechtbank mag verschijnen.
      Geen zorgen maken, die brief komt wel...Evenals het bijhorende rijverbod...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Ik word zeker 20 x op een jaar geflitst in Duitsland en ga als een zot door het centrum van Bottrop en heb nooit een boete aangekregen .
        Zal wel van de regio afhangen. Aachener Kreis is blijkbaar beter geïnformeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
          de volgende stap is een deurwaarder ... i've been there, couple of times
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Zal wel van de regio afhangen. Aachener Kreis is blijkbaar beter geïnformeerd
            Ik ben vorig jaar geflitst bij m'n eigen weten in Koln,Münster,Hannover,Essen,Bottrop en Schöppingen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Ik ben vorig jaar geflitst bij m'n eigen weten in Koln,Münster,Hannover,Essen,Bottrop en Schöppingen .
              Heb jij wel een geldig verblijfsadres in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Heb jij wel een geldig verblijfsadres in België?
                Normaal gezien wel.

Comment

• Gvd, ik ga mijn eerste boete krijgen denk ik.

90 (op teller) op een baan van 70, flits gezien en het was een groene Peugeot 308 nummerplaat YGB - ...

Heel misschien heb ik geluk, ik was een auto aan het inhalen en volgens mij zat ik met mijn koffer al bijna aan zijn motorkap toen ik de flits zag. Maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben.

Wa kost mij dat?

Ik vind dit op wegcode.be

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 70
                  Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 84

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                  • Onmiddellijke inning
                    70€
                  • Minnelijke schikking
                    80€
                  • Rechtbank
                    55-2750€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    de volgende stap is een deurwaarder ... i've been there, couple of times
                    Wat komt die doen?

Gewoon briefke afgeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Wat komt die doen?

Gewoon briefke afgeven?
                      Zo kan je dat noemen.

Of als het iets juister moet zijn: dagvaarding.

Greetzzz,
                      Rachid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                        Gvd, ik ga mijn eerste boete krijgen denk ik.

90 (op teller) op een baan van 70, flits gezien en het was een groene Peugeot 308 nummerplaat YGB - ...

Heel misschien heb ik geluk, ik was een auto aan het inhalen en volgens mij zat ik met mijn koffer al bijna aan zijn motorkap toen ik de flits zag. Maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben.

Wa kost mij dat?

Ik vind dit op wegcode.be
                        dezelfde situatie een paar maand terug bij mij

zelfde Peugeot

bij mij was het op de teller 100; na afronding van een 94.
                        = 125 euro.

je bent toch niet flitst op de baan van Kasterlee naar Retie?
                        (die auto staat hier regelmatig voor m'n deur )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                          Zo kan je dat noemen.

Of als het iets juister moet zijn: dagvaarding.

Greetzzz,
                          Rachid
                          Moet niet altijd een dagvaarding zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten
                            dezelfde situatie een paar maand terug bij mij

zelfde Peugeot

bij mij was het op de teller 100; na afronding van een 94.
                            = 125 euro.

je bent toch niet flitst op de baan van Kasterlee naar Retie?
                            (die auto staat hier regelmatig voor m'n deur )
                            Nee, Steenweg op Zevendonk richting centrum. Had hem niet gezien omdat ik aan het inhalen was, echt kut.

Ach ja ik rij daar regelmatig te rap, het moest er ooit is van komen zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                              Moet niet altijd een dagvaarding zijn.

Als het gaat over "de volgende stap is een deurwaarder" na "een brief of ik voor eigen rekening reed enz..."?

Wat kan het nog zijn?

Greetzzz,
                              Rachid

Comment

• Eerste flitsboete binnen met de Mini . Weer op de N60 in Nazareth... 110 gemeten - 103.40km/u gecorrigeerd - 65€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Eerste flitsboete binnen met de Mini . Weer op de N60 in Nazareth... 110 gemeten - 103.40km/u gecorrigeerd - 65€.
                                  Die was onaangekondigd. Ofwel was het één die niet van politie Deinze was maar van de federale politie ofzo??

Tip voor u: http://www.politiedeinzezulte.be/

...ben sinds 2007 al meer dan € 400 kwijt aan politie Deinze

Comment

• De N60 is wel een flitsroute he, dat weet je toch

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                      Die was onaangekondigd. Ofwel was het één die niet van politie Deinze was maar van de federale politie ofzo??

Tip voor u: http://www.politiedeinzezulte.be/

...ben sinds 2007 al meer dan € 400 kwijt aan politie Deinze
                                      Politiezone Schelde-Leie. Afgelopen zaterdag om 17u30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        De N60 is wel een flitsroute he, dat weet je toch
                                        Ja, ik doe die baan bijna wekelijks en zou daar echt meer op cruise control moeten rijden.
                                        Ik heb jarenlang geen flitsboetes gehad (zelfs niet toen ik 50k kms/j deed), de laatste 2/3 jaar al een stuk of 5 (waarvan 3 op de N60 in Nazareth/Eke).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                          Gisteren in de bus ... 135 en na correctie 126 km/u ? Trekken ze daar tegenwoordig 9km/u correctie vanaf ? Je hoort me niet klagen hoor maar is dat niet wat veel ?

Geflitst aan km paal 91.1 op E40 Jabbeke richting Oostende. Das nu al de tweede maal daar. Normaal zie ik ze ALTIJD en nu voor 2de maal op rij niet. Vraag me af waar die km paal 91,1 staat, moet dringend eens ter plaatse gaan kijken.

O ja geflitst op 28 december en boete pas op 14 januari in de bus. Duurt wel lang dezer dagen
                                          Ben er eergisteren ook gepasseerd en 91.1 blijkt net voor de afrit Jabbeke te zijn.
                                          Er ligt blijkbaar een paralel wegje naast de autostrade waar de smurfen hun auto
                                          zullen opgesteld hebben.

Comment

Working...
                                          X