Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren in de bus ... 135 en na correctie 126 km/u ? Trekken ze daar tegenwoordig 9km/u correctie vanaf ? Je hoort me niet klagen hoor maar is dat niet wat veel ?
Geflitst aan km paal 91.1 op E40 Jabbeke richting Oostende. Das nu al de tweede maal daar. Normaal zie ik ze ALTIJD en nu voor 2de maal op rij niet. Vraag me af waar die km paal 91,1 staat, moet dringend eens ter plaatse gaan kijken.
O ja geflitst op 28 december en boete pas op 14 januari in de bus. Duurt wel lang dezer dagen
vlug?! ik heb in juli '08 geflitst geweest 46km/h te vlug, nog altijd niets gehoord,behalve een brief of ik voor eigen rekening reed enz...
vlug?! ik heb in juli '08 geflitst geweest 46km/h te vlug, nog altijd niets gehoord,behalve een brief of ik voor eigen rekening reed enz...
Het eerste wat je daarvan terug hoort, is een datum wanneer je voor de rechtbank mag verschijnen.
Geen zorgen maken, die brief komt wel...Evenals het bijhorende rijverbod...
90 (op teller) op een baan van 70, flits gezien en het was een groene Peugeot 308 nummerplaat YGB - ...
Heel misschien heb ik geluk, ik was een auto aan het inhalen en volgens mij zat ik met mijn koffer al bijna aan zijn motorkap toen ik de flits zag. Maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben.
Wa kost mij dat?
Ik vind dit op wegcode.be
Resultaat van de berekening:
De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 70
Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 84
90 (op teller) op een baan van 70, flits gezien en het was een groene Peugeot 308 nummerplaat YGB - ...
Heel misschien heb ik geluk, ik was een auto aan het inhalen en volgens mij zat ik met mijn koffer al bijna aan zijn motorkap toen ik de flits zag. Maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben.
Wa kost mij dat?
Ik vind dit op wegcode.be
dezelfde situatie een paar maand terug bij mij
zelfde Peugeot
bij mij was het op de teller 100; na afronding van een 94.
= 125 euro.
je bent toch niet flitst op de baan van Kasterlee naar Retie?
(die auto staat hier regelmatig voor m'n deur )
Ja, ik doe die baan bijna wekelijks en zou daar echt meer op cruise control moeten rijden.
Ik heb jarenlang geen flitsboetes gehad (zelfs niet toen ik 50k kms/j deed), de laatste 2/3 jaar al een stuk of 5 (waarvan 3 op de N60 in Nazareth/Eke).
Gisteren in de bus ... 135 en na correctie 126 km/u ? Trekken ze daar tegenwoordig 9km/u correctie vanaf ? Je hoort me niet klagen hoor maar is dat niet wat veel ?
Geflitst aan km paal 91.1 op E40 Jabbeke richting Oostende. Das nu al de tweede maal daar. Normaal zie ik ze ALTIJD en nu voor 2de maal op rij niet. Vraag me af waar die km paal 91,1 staat, moet dringend eens ter plaatse gaan kijken.
O ja geflitst op 28 december en boete pas op 14 januari in de bus. Duurt wel lang dezer dagen
Ben er eergisteren ook gepasseerd en 91.1 blijkt net voor de afrit Jabbeke te zijn.
Er ligt blijkbaar een paralel wegje naast de autostrade waar de smurfen hun auto
zullen opgesteld hebben.
Comment