Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
    vandaag een brief gehad

max. toegelaten snelheid : 70 km/h
    gemeten snelheid : 124 km/h
    gecorrigeerde snelheid : 116.56 km/h

wie weet wat er zal gebeuren, boete, rijbewijs????

is gebeurt op de gentseweg in Desselgem, op voorplaat geflitst .
    Hoe zit het nu eigenlijk met die brief? IS het rechtbank of (hopelijk) net niet.

Comment

• @rabbit, nog altijd niets in de bus gehad,
      ik denk wel dat het rechtbank zal zijn, 46km/h te vlug
      ik verwacht iedere dag een brief...
      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
        @rabbit, nog altijd niets in de bus gehad,
        ik denk wel dat het rechtbank zal zijn, 46km/h te vlug
        ik verwacht iedere dag een brief...
        sowieso meer dan 40 te snel, da's altijd rechtbank en rijverbod.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
          Amper een overtreding te noemen Amper een boete te noemen ook
          Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat ook heel weinig. Als je bijna 160 op teller doet, weet je gewoon dat je veel te hard aan het rijden zijn.
          100 euro vind ik, voor die tellersnelheid, redelijk weinig.
          De correctie van 6% is de grootste oorzaak van het lage bedrag..
          Sowieso moet ik het niet uit eigen zak betalen.

Comment

• Vandaag zaten er weer enkele boetes in de bus.

Comment

• Mijn boete is toegekomen, 50€ voor 52 te rijden waar 50 mag. Op mijn teller stond 60 dus ja, duidelijk te hard.
              Maar toch ben ik kwaad omdat het al bijna 21:00 was, er was geen kat op de baan en ik was relaxed aan het cruisen. Kutflikken.

Comment

• je verbruik zou 6.5 zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  je verbruik zou 6.5 zijn

Comment

• tis iets wat london ons kan leren, aanschuiven

Comment

• Aan 60 schakelt de auto in 5e dus minder verbruik

Comment

• Beter 68 dan 60

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                        Mijn boete is toegekomen, 50€ voor 52 te rijden waar 50 mag. Op mijn teller stond 60 dus ja, duidelijk te hard.
                        Maar toch ben ik kwaad omdat het al bijna 21:00 was, er was geen kat op de baan en ik was relaxed aan het cruisen. Kutflikken.
                        Komt erop neer dat je evengoed bijna 70 op je teller kan rijden, je komt immers in die eerste 10 km per uur te hard terecht voor je boete, en die is tot 10 teveel 50 euro. Na correctie wel te verstaan.
                        Kan dus beter 68 op teller rijden dan 60...

Comment

• Nieuwe flitsauto voor zone GAOZ Genk As Opglabbeek Zutendaal.
                          Blauwe Land Rover Defender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                            Komt erop neer dat je evengoed bijna 70 op je teller kan rijden, je komt immers in die eerste 10 km per uur te hard terecht voor je boete, en die is tot 10 teveel 50 euro. Na correctie wel te verstaan.
                            Kan dus beter 68 op teller rijden dan 60...
                            Infeite wel maar ik was niet bewust te hard aan het rijden, want ik weet dat ze op die baan veel flitsen.
                            Volgende keer 55 op de teller en cruise controle op, dan moet ik niks betalen

En gisteren heb ik nog thumbs up gegeven aan de politie omdat ze eindelijks eens een nuttige controle aan het doen waren! Om in Diegem op de buitenring te geraken moet je dikwijls lang aanschuiven, en vooral bouwvakkerscamionetten en Duitse premiumkarren rijden heel die file voorbij om dan op het laatste over een doorlopende witte lijn in te voegen. Die asocialen mogen nu allemaal een dikke boete ontvangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten

En gisteren heb ik nog thumbs up gegeven aan de politie omdat ze eindelijks eens een nuttige controle aan het doen waren! Om in Diegem op de buitenring te geraken moet je dikwijls lang aanschuiven, en vooral bouwvakkerscamionetten en Duitse premiumkarren rijden heel die file voorbij om dan op het laatste over een doorlopende witte lijn in te voegen. Die asocialen mogen nu allemaal een dikke boete ontvangen
                              Dat van die premium-karren is een vooroordeel. Er zijn evenveel japanners, fransen, italianen, koreanen of amerikanen die dit doen...
                              Ik durf ook wel eens een file voorbij te steken, maar zal wel altijd nog legaal invoegen. Diegenen die daarover zaniken moesten maar hetzelfde doen

Comment

• In turnhout is er nu ook al een tijdje een nieuwe flitswagen.

Beige/groenachtige Peugeot 308 met nummerplaat YGB-178
                                Last edited by ; 26/08/2008, 19:55.

Comment

• hij kan daar maar niet genoeg ingezet worden vind ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                    Dat van die premium-karren is een vooroordeel. Er zijn evenveel japanners, fransen, italianen, koreanen of amerikanen die dit doen...
                                    Ik durf ook wel eens een file voorbij te steken, maar zal wel altijd nog legaal invoegen. Diegenen die daarover zaniken moesten maar hetzelfde doen
                                    Goh ja er vallen daar altijd wel gaten in die file waar je je in kan smijten, daar gokken de meeste ook op. Maar soms lukt het niet en dan moeten ze over de doorlopende witte lijn rijden, en dan lach ik wel even als de flikken er net staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      hij kan daar maar niet genoeg ingezet worden vind ik.
                                      Hoezo

Comment

• 't Is daar onveilig in de buurten van Turnhout. Debiele racende jongetjes in straten met kleuterscholen enzo.
                                        Groot geworden kleuters die het normaal vinden dat ze wild rijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                          In turnhout is er nu ook al een tijdje een nieuwe flitswagen.

Beige/groenachtige Peugeot 308 met nummerplaat YGB-178
                                          Den deze dus ...

Comment

Working...
                                          X