Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zag ze net op de E19 achter het 'flitsbord' kruipen op de E19 thv de afrit in Kontich richting Antwerpen.
    Golf break vorige generatie donkere kleur. Pendelaars pesten, nougabolle preventie.

Het gezever altijd over dat preventief flitsen.... Preventief flitsen is voor mij, met zwaailichten aangeschakeld op een gemarkeerd voertuig in de middenberm gaan staan. De idioot die daar te snel voorbijrijdt, die mogen ze voor mijn part flitsen.

Comment

• om hoelaat was dat? Ik ben daar rond 8u 's morgens gepasseerd. Ik moest wel afrit Kontich hebben...
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        om hoelaat was dat? Ik ben daar rond 8u 's morgens gepasseerd. Ik moest wel afrit Kontich hebben...
        Om 7u25 waren ze zich aan het installeren...Als je de afrit moet hebben en je foefelt niet te veel, zal je er niet opstaan. Als het een wanhopige poging was om er nog af te geraken, is het een ander verhaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Om 7u25 waren ze zich aan het installeren...Als je de afrit moet hebben en je foefelt niet te veel, zal je er niet opstaan. Als het een wanhopige poging was om er nog af te geraken, is het een ander verhaal
          Ik reed op voorhand al rechts om het drukker en drukker werd. Normaalgezien rijd ik ook niet te snel maar het gebeurt wel eens dat je even het gaspedaal wat verder moet induwen omdat ze je niet naar rechts laten gaan. Maar mits enige inschattingen lukt dat wel.

Die Golf is trouwens een oude bekende. Vroeger stond die geregeld op de A12 tussen stabroek en antwerpen.

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
            Ramptoeristen .. Op zich is het helemaal ni zo erg maar gewoon spijtig omdat het men eerste boete is sinds ik men rijbewijs heb (5 jaar).

Ik was naar huis aan t rijden om 2u 's nachts en in t dorp van Merksplas stond blijkbaar ne fotograaf.. De nieuwe flitswagen van de streek hier. Ne grijze 307 sw.. Ik zat op men teller ergens tussen 65 a 70 en ge mocht daar 50. T zal dus wel geen zware boet zijn maar toch wel kak..

Kunt ge trouwens ook beboet worden voor het onnodig gebruik van uw mistlampen? Want die staan ook op de foto..
            Same guy heeft me ook gefotografeerd paar weken terug om kwart na drie snachts in Weelde...

grrr!

Comment

Die Golf is trouwens een oude bekende. Vroeger stond die geregeld op de A12 tussen stabroek en antwerpen.
              Nog altijd, zowat 2 keer per week. Ofwel de zwarte Golf, de blauwe Passat, of de Zwarte Vectra hier in de regio Antwerpen. Pics hieronder. De geniepigste locatie is de R1, als men op de bruggen met statief flitst, onmogelijk te voorzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                Nog altijd, zowat 2 keer per week. Ofwel de zwarte Golf, de blauwe Passat, of de Zwarte Vectra hier in de regio Antwerpen. Pics hieronder. De geniepigste locatie is de R1, als men op de bruggen met statief flitst, onmogelijk te voorzien.

De laatste tijd kom ik niet meer op het traject Stabroek - Antwerpen. Vroeger stond die meestal op dezelfde plek op de middenberm (ter hoogte van afrit noorderlaan) maar daar staat nu een betonnen vangrail? Waar staat die tegenwoordig dan?

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Ter hoogte van E730 (afrit Stabroek) op de middenberm , beide richtingen of met statief, ofwel richting antwerpen vlak na de bocht van leugenberg op de parking rechts, of richting BoZ vlak na de bocht leugenberg op de parking rechts, net voor de afrit vliegveld.

De blauwe Passat uit de foto komt van de Legrellelaan thv Crest-hotel van vroeger, een andere statief-locatie is Borgerhout.

Comment

O Jee.

Dan heb ik al véél geluk gehad

Comment

Ter hoogte van E730 (afrit Stabroek) op de middenberm , beide richtingen of met statief, ofwel richting antwerpen vlak na de bocht van leugenberg op de parking rechts, of richting BoZ vlak na de bocht leugenberg op de parking rechts, net voor de afrit vliegveld.

De blauwe Passat uit de foto komt van de Legrellelaan thv Crest-hotel van vroeger, een andere statief-locatie is Borgerhout.
                      aha... De golf zag ik geregeld staan. Vroeger stond die ook wel eens onder de brug ter hoogte van Afrit Noorderlaan maar dat lukt allemaal niet meer heb ik de indruk. Ik ga in elk geval gewoon de cruise control opzetten. Dan zijn er geen zorgen.

Haja,

Zondag ben ik op de ring in Antwerpen voorbij gevlogen door een bordeau peugeot 407. LKI had hij als nummerplaat en 2 antenntes. Ik reed 105km/u en die kwam gemakkelijk tegen 150km/u voorbij. Hij had in de voorgril 2 extra mistlichtjes zitten. Is vermoedelijk ook politie. Maar voor hem reed niemand te snel, dus waar die mee bezig was

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Haja,

Zondag ben ik op de ring in Antwerpen voorbij gevlogen door een bordeau peugeot 407. LKI had hij als nummerplaat en 2 antenntes. Ik reed 105km/u en die kwam gemakkelijk tegen 150km/u voorbij. Hij had in de voorgril 2 extra mistlichtjes zitten. Is vermoedelijk ook politie. Maar voor hem reed niemand te snel, dus waar die mee bezig was
                        zijn frietjes werden koud zeker ...
                        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                          Ze stonden weer goed te flitsen na de gp in spa, aan de parking te Hoeselt, stond een statief verstopt, achter een elektriciteitkast.
                          Was er op voorbereid, want het is klassiek dat ze na de F1 flitsen.
                          Op de E40 niks gezien. Hopelijk heb ik er niet over gekeken.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Leuk aan de vernieuwde E17 tussen St Niklaas en Haasdonk is nu dat er nergens (voor zover ik goed opgelet heb) nog in de middenberm een plekje is waar ze kunnen parkeren/flitsen. Voorlopig toch nog...

Comment

Haja,

Die mannen gaan daar ook maar flitsen omdat het moet van hun chef hé... Misschien vinden ze zelf wel dat 150kmh moet kunnen (en een anoniem voertuig heeft toch geen voorbeeldfunctie )

Comment

• Wagen van de WPR Antwerpen. Ik heb een hele reeks LKI's , beginnend bij 702 tot 716, op 2 uitzonderingen na zijn dat allemaal 406'sen, per provincie 1 met Provida, de andere hebben eigenlijk enkel radio, toeters en bellen aan boord. Nog meer vrienden van de fotografie in het onderschrift in de kentekenlijst, bij de videowagens.

Comment

Wagen van de WPR Antwerpen. Ik heb een hele reeks LKI's , beginnend bij 702 tot 716, op 2 uitzonderingen na zijn dat allemaal 406'sen, per provincie 1 met Provida, de andere hebben eigenlijk enkel radio, toeters en bellen aan boord. Nog meer vrienden van de fotografie in het onderschrift in de kentekenlijst, bij de videowagens.
                                  Het was een 406, ik ben te snel geweest met typen . Waarvoor staat WPR en provida ? Mooie verzameling auto's trouwens in uw lijst. Blijkbaar rijdt de politie met zowat alle merken auto's.

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• WPR = Wegpolitie
                                    Provida = video-systeem aan boord van (meestal anonieme) voertuigen, mogelijkheid tot opname van beelden, weergave van ge-ijkte snelheid, mogelijkheid om een trajectcontrole te doen. ( www.provida.dk ).
                                    Beter bekend van Blik op de Weg , Wegmisbruikers of De Zware Voet.

Comment

• aha, Thx!

Gisteren stond ik trouwens in de monsterfile Herentals - Antwerpen (1u stilgestaan). Een auto stond in brand in Ranst met een 6tal brandweerwagens... als gevolg. Er was ook een anonieme politiewagen. Nu ben ik vergeten welke het was... Een beige Opel Vectra dacht ik met 2 blauwe lampjes aan de achterruit.

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Wanneer krijg je de boete als je geflitst bent ? De week erna ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                          Wanneer krijg je de boete als je geflitst bent ? De week erna ?
                                          Normaal binnen 2 weken na het voorval. Het kan ook nog altijd later zijn, maar dan heb je toch al wat zekerheid

Ik ben ook benieuwd naar volgende week toe...

Comment

Working...
                                          X