Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenneen, niet de boter de solo van het bedrijf Bematec uit Spanje beweert de nieuwe oplossing te zijn tegen flitsboetes.
het is geen radardetector dus niet traceerbaar door een RDD
het ding is piepklein en kost (hou u vast): 990 eurokes (zonder verzending naar belgie zeker?)
stond trouwens gisteren te lezen in het nieuwsblad dat één of andere minister dit ook al had...
is dit de zoveelste hoax ?
wie zal het zeggen of durft de test te doen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
In Damme.
Comment
-
Buiten het lokale werk voor de zone, staat deze Nissan ook regelmatig op de E34/N49 thv HOEKE te schilderen.
Vers van de pers gerold : http://www.flitsservice.be/cm_php/ni...cht.php?id=483
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenPersoonlijke aanpak mag niet gelijk zijn aan een voortrekkersaanpak. Is er 1 goede reden waarom iemand die zich laat verdedigen door een advocaat een minder zware boete zou mogen krijgen dan iemand zonder?
De praktijk leert me dat een advocaat veel verschil maakt. Ik ken mensen die ongeveer even snel gereden hebben als ik en een zwaardere boete gekregen hebben zonder advocaat. En niet een beetje zwaarder, ongeveer het dubbel...
Was ik zelf naar de rechtbank gegaan had ik gegarandeerd een maand rijverbod gekregen, nu kom ik er vanaf met 14 dagen en een vrij lage boete.
Ik ben geweest zonder advocaat. Heb daar heel de dag mogen wachten en heb alle uitspraken mogen aanhoren. Ik kan u zeggen dat met advocaat de boetes veel hoger lagen.
Waarom? Omdat mensen met advocaat met juridische blabla afkwamen en de politierechter dat duidelijk beu was.
Ik heb geen excuses gezocht, gewoon alles toegegeven en sorry gezegd en met de laagst mogelijke straf en boete ervan af gekomen.
Ik zou nooit een advocaat aanraden, tenzij het niet de eerste keer is.
Volgens mij zegt ge gewoon wat uw advocaat u wijsgemaakt heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenBuiten het lokale werk voor de zone, staat deze Nissan ook regelmatig op de E34/N49 thv HOEKE te schilderen.
Vers van de pers gerold : http://www.flitsservice.be/cm_php/ni...cht.php?id=483
In PZ Damme/Knokke flitsen ze alleszins regelmatig met zo'n Nissan ... hij is wel grijzer dacht ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenDa's dus zever eh.
Ik ben geweest zonder advocaat. Heb daar heel de dag mogen wachten en heb alle uitspraken mogen aanhoren. Ik kan u zeggen dat met advocaat de boetes veel hoger lagen.
Waarom? Omdat mensen met advocaat met juridische blabla afkwamen en de politierechter dat duidelijk beu was.
Ik heb geen excuses gezocht, gewoon alles toegegeven en sorry gezegd en met de laagst mogelijke straf en boete ervan af gekomen.
26 november ga ik het u weten te zeggen hoe het zit1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten26 november ga ik het u weten te zeggen hoe het zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGa jij met een advocaat?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenDa's dus zever eh.
Tuurlijk, jongen! Niet elke zone is even streng hè
Ik geloof zo'n advocaat meteen. Kijk dit was mijn 1e voorkomen voor de politierechtbank. Ik had 170 (gecorrigeerd) gereden op de snelweg op een zaterdagavond. Dat grapje gaat me €275 (waarvan de helft met uitstel van 1 jaar, dus eigenlijk "slechts" €137,5 boete) en 14 dagen rijverbod kosten. De bijdrage aan het slachtofferfonds en de gerechtskosten komen daar nog bij. Voor de gerechtskosten draait de rechtsbijstand op trouwens.
Nu mag jij eens zeggen dat jij iemand kent die zonder advocaat gegaan is en die ongeveer voor dezelfde feiten een lichtere straf heeft gekregen
Dan tel ik er nog niet bij dat ik geen dag verlof heb moeten nemen zoals jij. Of me heb moeten opjagen over wat die rechter allemaal kon vragen en wat ik erop zou antwoorden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten41.6 te hard.. is dat nog minnelijke schikking?
Comment
-
Resultaat van de berekening:
De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 90
Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 131.6
Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):- Onmiddellijke inning
In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden - Minnelijke schikking
In principe wordt u gedagvaard
zo niet bedraagt de minnelijke schikking 215€
->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden - Rechtbank
55-2750€
Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)
Last edited by Kartfreak; 23/10/2008, 20:13.
Comment
- Onmiddellijke inning
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
Comment
Comment